Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Kröller-Müller Museum Relatiemanager Bedrijven & Ontvangsten

Krollermuller - via Culturele - Veluwe - 06-02-2023 Naar vacature  

Kröller-Müller Museum

in

Otterlo

zoekt een

Relatiemanager Bedrijven & Ontvangsten

voor

32 uur per week


| Vacature voor een Betaalde functie, Parttime | Sluitingsdatum:

24-02-2023

Het Kröller-Müller Museum is een wereldberoemd museum voor moderne en hedendaagse kunst. Jaarlijks genieten bijna 400.000 Nederlandse en buitenlandse bezoekers van de werken van Vincent van Gogh en van veel andere bekende kunstenaars uit de twintigste en eenentwintigste eeuw. De combinatie van de schitterende collectie, de bijzondere beeldentuin en de ligging in Het Nationale Park De Hoge Veluwe maakt het Kröller-Müller Museum uniek. Het museum heeft ongeveer honderd zeer betrokken medewerkers en de werksfeer is plezierig en informeel.

Wil jij werken, midden op de Veluwe, tussen kunst en natuur? Waar legio kansen liggen om ontvangsten te organiseren, voor bedrijven en organisaties die even willen loskomen van hun dagelijkse, hectische omgeving? Ter versterking van de afdeling Marketing & development zoekt het Kröller-Müller Museum op korte termijn een:

Relatiemanager Bedrijven & Ontvangsten

32 uur per week

Wat houdt je functie in?

Als Relatiemanager bedrijven & ontvangsten van het Kröller-Müller Museum organiseer je zakelijke en culturele bijeenkomsten, je werkt aan partnerships en onderhoudt contacten met relaties.

Bedrijven

Het Kröller-Müller Museum is een ideale plek voor bedrijven die zich aan kunst willen verbinden. Het museum wil meer partnerships aangaan, met bedrijven die willen bijdragen aan het realiseren van mooie projecten. Als Relatiemanager bedrijven & ontvangsten leg je verbindingen met bedrijven en help je nieuwe samenwerkingsverbanden tot stand te brengen.

Ontvangsten

Het museum ontvangt veel verzoeken voor zakelijke en culturele ontvangsten, evenementen en vergaderingen. Je neemt de gehele organisatie van deze activiteiten voor je rekening, vanaf het eerste contact met de opdrachtgever tot en met de uitvoering. Je adviseert en denkt mee om het evenement tot een succes te maken. Ook de organisatie van evenementen die het museum zelf organiseert, zoals lezingen en tentoonstellingsopeningen, neem je voor je rekening.

Wat ga je doen?

  • Je behandelt interne en externe aanvragen voor evenementen, brengt offertes uit en volgt deze op.
  • Je plant en coördineert ontvangsten en zorgt dat alles naar wens verloopt.
  • Je bewaakt het budget en de projectplanning.
  • Je weet verantwoordelijkheden goed te beleggen bij zowel interne als externe leveranciers.
  • Je stemt af met onder andere de afdelingen beveiliging en huishoudelijke dienst en met de horecapartners.
  • Je onderhoudt de relaties met opdrachtgevers, leveranciers en collega’s.
  • Je zorgt ervoor dat de ruimtes voor evenementen altijd in optimale conditie verkeren.
  • Je legt contacten met nieuwe potentiële bedrijfspartners.
  • Je doet inhoudelijke voorstellen voor partnershipovereenkomsten.
  • Je zorgt voor het relatiebeheer en het naleven van met bedrijfspartners gesloten overeenkomsten.
  • Je bouwt aan een relevant bedrijvennetwerk en onderhoudt dit goed.
  • Je bent bereid in het weekend of avonduren te werken.

Wat verwachten we van je?

  • Je beschikt over een relevante opleiding op MBO- of HBO-niveau. Ervaring met het organiseren van evenementen is een pre.
  • Je hebt minimaal vijf jaar relevante werkervaring.
  • Je denkt vooruit, bent oplossingsgericht en commercieel ingesteld.
  • Je bent klantgericht en je wordt gemotiveerd door tevreden klanten en partners.
  • Je bent flexibel, stressbestendig en organisatorisch sterk.
  • Je communiceert helder en effectief, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je hebt een rijbewijs en beschikt over een auto.
  • Je kunt zelfstandig werken, maar je kunt ook goed samenwerken met collega’s van de verschillende afdelingen.
  • Je hebt affiniteit met moderne en hedendaagse kunst.

Wat bieden wij je?

Je krijgt een functie voor 32 uur, met in de eerste instantie een aanstelling voor de duur van een jaar, en de intentie om deze te verlengen. Je ontvangt een salaris in schaal 8, wat neerkomt op bruto minimaal € 2.727 en maximaal € 3.489 per maand bij een fulltime dienstverband van 36 uur per week. Je ontvangt 8% vakantietoeslag en een eindejaarsuitkering van 3,4%. Je hebt jaarlijks recht op 172,8 vakantie-uren. Je valt onder de Museum CAO.

Sollicitatie

Enthousiast geworden en herken je jezelf in deze functie? Aarzel dan niet en solliciteer snel en wie weet kom je binnenkort ons team versterken. Je sollicitatiebrief en je cv kun je vóór 25 februari 2023 mailen aan Arnold Beumer, P&O adviseur van het Kröller-Müller Museum (arnoldbeumer@krollermuller.nl). De eerste gesprekken zullen plaatsvinden op 8 maart 2023, mogelijk gevolgd door een tweede ronde op een nader te bepalen tijdstip.

meer...



Meer vacatures van Krollermuller