Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Medewerker Klantenservice

Omring - Hoorn - 19-04-2024 Naar vacature  

  • Medewerker Klantenservice
Onze afdeling Klantenservice is op zoek naar een medewerker voor 28 tot 32 uur per week. Ben jij op zoek naar een ondernemende afwisselende baan als klantenservicemedewerker binnen een dynamische zorgorganisatie?

Collega’s die net zo bevlogen zijn als jij; een inspirerende werkomgeving met ruimte om te groeien als professional en als persoon; een betrokken en innovatieve organisatie die enthousiasme omarmt en eigen initiatief op handen draagt. Zo leuk kan zorg zijn! Bij Omring leveren we samen de beste zorg dichtbij en dat doen we met liefde, aandacht en plezier en heel graag samen met jou!

Waar je komt te werken
Als klantenservicemedewerker maak je deel uit van het enthousiaste en gedreven klantenservice & sales team binnen de afdeling Klant & Marktontwikkeling. Het team wordt aangestuurd door de manager klant. De afdeling werkt vanuit het hoofdkantoor van Omring in Hoorn.

Zorgorganisatie Omring is een begrip in de regio Noord-Holland Noord. Omring biedt diverse diensten om mensen zo lang mogelijk zelfredzaam en autonoom te laten zijn, bij cliënten thuis of in diverse woonvormen zoals verpleeg-, verzorgingshuizen en kleinschalige woonprojecten. Altijd vanuit de visie dat ieder mens een individu is en zelf zijn of haar leven wil inrichten. Als zorg nodig is, levert Omring die op een persoonlijke manier die het best bij de cliënt en zijn omgeving past. Omring wil een vitale organisatie zijn waar medewerkers met plezier werken aan de kwaliteit van leven van hun cliënten. Dit uit zich in de missie van Omring “samen de beste zorg dichtbij” en de kernwaarden: Eigen regie, Samen, Positief en Vindingrijk.

Wat je gaat doen
Als klantenservicemedewerker zorg je voor een optimale communicatie met (potentiële) klanten over de diensten en producten van Omring. En draag je bij aan het verminderen van administratieve taken voor onze medewerkers in de directe zorg.

Aan het begin van de dag bespreek je met je team wie welke taak op zich neemt. De ene dag zit je aan de telefoon, de andere dag zorg jij voor email beantwoording of de chat en sociale media. Teamsamenwerking en afwisseling staan centraal in je rol! Je bent gedreven om de klant zo goed mogelijk te helpen en denkt altijd in voordelen voor de klant. Je wilt dat klanten een positieve ervaring over houden aan het contact met Omring. Omdat achter elke vraag een persoonlijk verhaal schuilgaat ben je nieuwsgierig naar de vraag achter de vraag van de klant. Met als doel de klant optimaal te adviseren.

Hoe je week op de Klantenservice eruit kan zien

Je werk is heel afwisselend, geen dag is hetzelfde. Een voorbeeld van hoe een week er uit kan zien:
op maandag krijg je een cliënt van de thuiszorg aan de telefoon over de planning van de zorg. Later op de dag spreek je een nieuwe klant die thuiszorg aan wil vragen. Samen breng je de zorgvraag in kaart en bespreek je welke andere diensten of producten van toegevoegde waarde kunnen zijn voor de klant. De aanvraag voor thuiszorg zet je door naar de wijkverpleegkundige;

op dinsdag geef je een zoon uitleg over personenalarmering voor zijn vader. Je vraagt of alles duidelijk is en hoe je kunt helpen bij de aanschaf van dit product;

op woensdag help je een huisarts bij de vraag voor verhuizing van een cliënt naar een woonzorg locatie van Omring. Je brengt de huisarts in contact met de zorgconsulent die het proces verder zal begeleiden;

op donderdag help je een klant met lid worden van Omring. Je legt uit welke interessante voordelen het lidmaatschap van Omring heeft. Je regelt gelijk een Omringpas en boekt een uitje met korting;

op vrijdag belt een mantelzorger die een hulpmiddel uit de Omringwinkel wil huren. Je wijst hem de weg. Je maakt hem gelijk attent op het mantelzorgcompliment van de gemeente Hoorn en hoe hij hier gebruik van kan maken.

Openingstijden van de afdeling klantenservice/sales zijn van maandag t/m vrijdag van 7.45 tot 18.15 uur en zaterdag van 8.45-17.15 uur. Je werkt in een afwisselend rooster zowel thuis als op kantoor.

Jij hebt
minimaal een afgeronde MBO 4 opleiding en HBO werk- en denkniveau;
enige jaren werkervaring in een commerciële functie met sales taken;
communicatieve vaardigheden en inlevingsvermogen.
goede digitale vaardigheden
Jij bent
op de hoogte van regelgeving, financieringsstromen, verkoopprocessen, zorgproducten en sociale kaart;
bekend met diverse vormen van online communicatie, waaronder CRM;
proactief en oplossingsgericht;
servicegericht
flexibel en werkt in wisselende diensten.
Wij zorgen voor
ruimte om te groeien als professional en als mens. Samen met je collega’s werk je in een inspirerende werk- en leeromgeving, waar je alle ruimte krijgt om het beste uit jezelf te halen;

de mogelijkheid je te blijven ontwikkelen. Als medewerker van Omring heb je onbeperkt toegang tot
, een website met meer dan honderd online trainingen zoals
blijven innoveren
,
persoonlijke effectiviteit, management en mindfulness;
een cultuurlidmaatschap via
. Met dit lidmaatschap krijg je jaarlijks korting op meer dan 500 culturele uitjes zoals films, musea, musicals en theatervoorstellingen;
een Omringpas waarmee je korting krijgt op diverse verzekeringen. Bovendien krijg je met de Omringpas korting bij de Omringwinkels, op trainingen en workshops, op service aan huis en bijvoorbeeld op advies van een zorgconsulent;

een contract voor bepaalde tijd (met de intentie bij gebleken geschiktheid voor onbepaalde tijd) voor minimaal 28-32 uur per week;
een salaris, conform CAO VVT schaal FWG 45 op basis van een fulltime dienstverband;
een aantrekkelijke eindejaarsuitkering van 8,33% van het bruto jaarinkomen.
Direct solliciteren of meer weten?
Wil je direct op deze functie solliciteren? Fantastisch! Klik zo snel mogelijk op de knop
ga naar het sollicitatieformulier
. Heb je vragen naar aanleiding van deze vacature, dan kun je contact opnemen met Sandra Oud, manager klant, op telefoonnummer 06 83205944.
We werven voor deze functie ook intern. Bij gelijke geschiktheid geven we voorrang aan de interne kandidaat. Ben je al werkzaam bij Omring klik dan
.
Bij Omring hanteren we een screeningsbeleid. Dit houdt in dat we van iedereen die bij ons komt werken een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) opvragen.

Een assessment kan onderdeel zijn van de procedure.
Acquisitie op deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Wil je ons team versterken? Solliciteer direct en kom bij ons werken.

Functiegroep:
Management en ondersteuning

Salaris:
€3.174,50 – €3.848,27 FWG 45

Locatie:
Hoorn

Uren:
28 - 32 uur per week

Deel deze vacature:

Omring zowel regionaal als landelijk verkozen tot (thuis)werkgever van het jaar 2020

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Omring