Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

CSS officer S.oliver benelux bv HQ

Incompany training - via Roc.nl - Maastricht-Airport - 05-03-2024 Naar vacature  

Details van de functie

s.Oliver, comma, Q/S designed by en LIEBESKIND BERLIN; dit zijn allemaal merken van de s.Oliver Group. Meer dan 50 jaar geleden richtte Bernd Freier het bedrijf op samen met zijn team dat een scherp gevoel voor mode en stijl heeft. Sindsdien hebben we een beslissende invloed gehad op de Europese modemarkt en zijn we zeer succesvol.

Het hoofdkantoor voor de Benelux is gevestigd te Maastricht-Airport. De Benelux organisatie bestaat uit een team van ruim 200 ondernemende en gepassioneerde collega’s.

Wij zijn op zoek naar een Customer Service & Sales Officer. In deze functie ben je onze ambassadeur van de klantendienst voor al onze merken in de Benelux organisatie. Hierbij staan service, klantgerichtheid en communicatie voorop. Je zorgt voor de juiste afhandeling van vragen, verzoeken en klachten van klanten die binnenkomen via de telefoon en online. Je bent in staat om praktische oplossingen te bedenken en de klant tevreden te stellen. Jij bent de schakel tussen onze klanten en de destbetreffende afdelingen binnen s.Oliver Benelux evenals het hoofdkantoor in Duitsland. Daarnaast ondersteun je het Sales-team tijdens verkooprondes om samen de doelstellingen te halen en ben je verantwoordelijk voor de afhandeling van retouren.

Ben jij enthousiast, commercieel ingesteld en werk je graag service- en klantgericht?
Dan zoeken wij jou!

YOUR JOB:

  • Eerste aanspreekpunt voor B2B- en B2C-klanten in de Benelux (en vervangend voor Frankrijk) voor het beantwoorden vragen en verzoeken via telefoon, e-mails etc van al onze klanten;
  • Bewaken van orderprocedures en processen naleving controleren en archiveren;
  • Afhandeling klachten en retouren en opvolging hiervan;
  • Diverse logistieke werkzaamheden zoals pakketjes aannemen/aanmelden bij DPD;
  • Diverse ondersteunende werkzaamheden zoals bestellen van kantoorbenodigdheden, bewaken/bestellen portmateriaal en archivering;
  • Doorlopende ondersteuning van Account Managers tijdens verkooprondes;
  • Teksten/mailings vertalen t.b.v diverse afdelingen;
  • Receptiefunctie (vanaf de eigen werkplek) samen met andere collega’s;
  • Verantwoordelijk voor het aanleveren van de productomschrijvingen van artikelen van alle segmenten bij onze online partners (waaronder Wehkamp);
  • Ondersteunen bij afwezigheid collega Finance Officers (NL, BE) bank boekingen/facturatie runs/ automatische incasso’s klanten.

YOUR PROFILE:

  • MBO+ gerelateerd werk- en denkniveau;
  • Minimaal 2 jaar ervaring met onderdelen van de functie;
  • Ruime ervaring in het werken met MS Office. Kennis van SAP is een absolute pré;
  • Uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden in het Nederlands, de Franse taal is een pré;
  • Beheersing van de Engelse of Duitse taal vanwege dagelijks contact met HQ Duitsland is ook een pré;
  • Je bent klant- en servicegericht met gevoel voor processen en structuren;
  • Probleemoplossend vermogen, proactieve houding en je bent een teamplayer, anticiperend en analyserend vermogen;
  • Administratief onderlegd met zeer vlotte typvaardigheden;
  • Je bent stressbestendig en flexibel;
  • Je kunt zelfstandig plannen van werkzaamheden en bent in staat prioriteiten te stellen;
  • Bereidheid tot reizen ter ondersteuning andere functies/locaties.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Incompany training
Meer CSS officer S.oliver benelux bv HQ vacatures