Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Salarisadministrateur

I-sec - Luchthaven Schiphol - 11-10-2021 Naar vacature  

Salarisadministrateur I-SEC Nederland B.V. 32-40 uur M/V

Ben jij een ervaren, hands-on Salarisadministrateur die energie krijgt van het voeren van een goede salarisadministratie? Hou je er van om in een dynamische omgeving te werken? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wie is I-sec

I-SEC Nederland maakt deel uit van een internationale organisatie die gespecialiseerd is in de beveiliging van luchthavens en luchtvaartmaatschappijen. In Nederland dragen wij zorg voor de beveiliging van onze nationale luchthaven Schiphol. Je vindt onze gekwalificeerde luchthavenbeveiligers bij de personeelsdoorgangen en bij de Centrale Security Check waar alle passagiers en handbagage gecontroleerd worden. I-SEC is in 2007 in Nederland gestart en uitgegroeid tot de grootste luchthavenbeveiliger. Op Schiphol zijn ruim 1.300 van onze mensen dagelijks in de weer om het reizen voor miljoenen passagiers zo veilig mogelijk te maken.

Waar kom jij te werken

Ons hoofdkantoor is gevestigd op Schiphol Oost, waar ook jouw standplaats zal zijn. De salarisadministratie wordt geheel in de eigen organisatie uitgevoerd vanwege het grote belang van een juiste en tijdige betaling aan de medewerkers. Het team bestaat met jou erbij uit 2 man. Je zal met AFAS Profit werken en de CAO Particuliere Beveiliging is van toepassing. De maandelijks variabele salarisgegevens van onder andere overuren en meeruren, reiskosten en onregelmatigheidstoeslagen worden door de afdeling Planning middels een interface verstrekt.

De primaire taak van de salarisadministrateur:

Als salarisadministrateur ben je verantwoordelijk voor de salarisadministratie voor heel I-SEC Nederland. Je werkt nauw samen met je directe collega’s en hrm collega’s. Daarnaast ben je onderdeel van het team van salarisadministrateurs binnen de organisatie, dat onderdeel is van het finance team.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Verwerken van loonmutaties op basis van HR, wettelijke, CAO en overige mutaties en variabele componenten van de afdeling Planning (bijv. onregelmatigheidstoeslag).
  • Uitvoeren van controles op te verwerken en verwerkte gegevens.
  • Uitvoeren van controles op bruto/netto berekeningen en stamgegevens.
  • Voorbereiden en controleren van maandelijkse en tussentijdse betalingen.
  • Opmaken en verifiëren salarisjournaalpost.
  • Opmaken van aangiftes sociale premies/loonbelasting.
  • Geven van informatie aan individuele medewerkers van I-SEC Nederland bij vragen over de loonstrook, pro-forma berekening, bij onjuistheden, wijzigingen, werkgeversverklaring en loonbeslagen.
  • Geven van informatie aan diverse functionarissen van diverse afdelingen van I-SEC Nederland.
  • Beheren van salarismodule in AFAS Profit zodat de output uit het salarissysteem volledig blijft
  • Bijhouden van relevante ontwikkelingen m.b.t. wet- en regelgeving op salarisgebied.

Wat vragen we van jou?

  • Afgeronde administratieve opleiding op MBO niveau 4 en je hebt het Praktijkdiploma Loonadministratie (PDL) of een vergelijkbare opleiding.
  • Minimaal 3 jaar ervaring in het zelfstandig voeren van een salarisadministratie.
  • Gevorderde kennis van het AFAS Profit systeem.
  • Gevorderde kennis van Excel (o.a. draaitabellen, formules).
  • Je bent op de hoogte van recente ontwikkelingen op salarisgebied, sociale verzekeringen, loonbelasting en pensioenen.
  • Je bent integer, communicatief vaardig, empathisch, analytisch, leergierig, geduldig en vindt het prettig om samen te werken. Je bent accuraat, zelfstandig en beschikt over goede mondelinge en schriftelijke kennis van Engels.

Wij bieden:

  • Een marktconform salaris
  • Dynamische werkomgeving met mogelijkheid tot thuiswerken
  • Laptop en mobiele telefoon
  • 24 vakantiedagen en 13 ADV dagen op fulltime basis
meer...



Meer vacatures van I-sec