Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Medewerker Klantenservice Afsprakenlijn parttime

Start People - Zwolle - 11-11-2022 Naar vacature  

Als jij makkelijk communiceert in het Nederlands en Engels en graag maatschappelijk betrokken bent, dan is deze functie echt iets voor jou!
Regelmatig start er een nieuwe opleidingsgroep bij de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND). We zijn hiervoor op zoek naar nieuwe medewerkers. Als Medewerker Klantenservice sta je telefonisch in contact met klanten en moet je snel schakelen tussen de telefoontjes en systemen die worden gebruikt. Jij wordt gebeld door klanten en beantwoordt vragen over toelating tot Nederland.

Je begint in de Afsprakenlijn, waar je afspraken plant bij één van de vier loketlocaties van de IND in Nederland. Dit zijn afspraken voor bijvoorbeeld het afnemen van biometrische gegevens of het ophalen van een verblijfsdocument. Heb jij de functie bij de Afsprakenlijn goed onder de knie dan dien je door te stromen naar de Frontdesk. Hier komen veel afwisselende vragen voorbij over toelating tot Nederland.en procedures bij de IND. De opleiding voor de Frontdesk duurt 4 weken (fulltime).

Meer informatie over wat de afdeling doet vind je hier:
Wat we je bieden
  • Een parttime/fulltime functie tussen de 24 en 36 uur. Werkdagen zijn van maandag tot en met vrijdag, tussen 08.30u en 17.00u;
  • Een brutoloon van €15,92 per uur. Groei je door naar de Frontdesk dan gaat je salaris omhoog naar € 16,77 bruto per uur;
  • Een contract voor bepaalde tijd. Eerst 3 maanden. Bij goed functioneren zicht op verlenging;
  • Starttraining van 3 weken (fulltime) op het kantoor van de opdrachtgever;
  • Op termijn en is het mogelijk om hybride te werken (in overleg en na goedkeuring van de leidinggevende). Voor de dagen dat je thuiswerkt krijg je een netto thuiswerkvergoeding van €2,- per dag;
  • Een volledige reiskostenvergoeding als je reist met het Openbaar Vervoer;
  • Reis je liever met de auto dan krijg je een gedeeltelijke vergoeding van € 0,07 cent per kilometer, tot een max van €3,49. Het is mogelijk om op eigen kosten te parkeren bij het kantoor.
Functie-eisen
Het is belangrijk dat jij zowel de Nederlandse als de Engelse taal goed beheerst zodat jij klanten goed te woord kunt staan. Je beschikt over minimaal MBO4 werk- en denkniveau. Ervaring in een callcenterfunctie is een pré.

Als je solliciteert op deze functie:
  • Heb je relevante werkervaring op het gebied van klantcontact;
  • Sta je stevig in je schoenen en bent klantgericht;
  • Beschik je over een gezonde dosis empathisch vermogen;
  • Beheers je de Nederlandse én Engelse taal;
  • Ben je flexibel beschikbaar voor 24 tot 36 uur per week;
  • Beschik je over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
Over het bedrijf
De opdrachtgever waar je komt te werken is landelijk werkzaam binnen het vreemdelingenrecht. Zij dragen zorg voor de juiste uitvoering en check op het vreemdelingenbeleid in Nederland. Ze verzorgen strakke processen voor immigratie en naturalisatie en houden toezicht op voorwaarden. Het kantoor waar de functie open staat is gevestigd in Zwolle, direct achter het station. Goed te bereiken met het OV dus!

meer...



Meer vacatures van Start People