Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Servicedesk Engineer (fulltime/parttime)

Destiny - Sint-Oedenrode - 24-10-2021 Naar vacature  

Zijn onze klanten straks in de wolken met jou?
Wij houden van onze klanten. En onze klanten van ons. Dat willen we graag zo houden en dus zijn we ter uitbreiding van ons Support & Service Team met locatie Sint-Oedenrode op zoek naar meerdere Service Desk Engineers.

Ben jij een gedreven Service Desk Engineer met goede communicatieve vaardigheden en heb je een neus voor creatieve oplossingen? Wil je graag werken in een jonge, dynamische omgeving en zoek je een baan met parttime mogelijkheden? Lees dan snel verder!

Wat verwachten wij van jou?

  • Je bent in staat om te switchen tussen eenvoudige gebruikerswensen en meer complexere gebruikersverzoeken om aanpassingen te verrichten op telefoniesystemen;
  • Je hebt een flexibele, proactieve houding en hebt een echte teamplayers mentaliteit;
  • Je hebt werkervaring in een vergelijkbare functie met B2B contact;
  • Je hebt bij voorkeur ervaring met telefoonsystemen met name Hosted Telefonie. Heb je deze ervaring niet maar ben je leergierig en analytisch ingesteld dan ben je ook welkom;
  • Goede communicatieve vaardigheden in zowel woord als schrift;
  • Je bent accuraat, doeltreffend, representatief en hebt een open en eerlijke houding;
  • Je bent bereid om de benodigde interne opleiding en training te volgen;
  • Je bent gedreven en gaat steeds weer voor het beste resultaat;
  • Je hebt bij voorkeur ervaring met Microsoft Windows en ticketsystemen.

Wat kun je van ons verwachten?

  • Een leuke en uitdagende werksfeer met een werkplek waar jij je service gerichtheid optimaal kunt benutten;
  • Werken bij een bedrijf waar kwaliteit en snelheid hoog in het vaandel staat;
  • Een prima salaris;
  • Ontwikkelmogelijkheden binnen een sterke groeiende organisatie;
  • Interne en externe opleidingen;
  • Een verzorgde lunch;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een uitstekende pensioenregeling.
Bij Destiny is er ruimte voor eigen inbreng en ideeën. Ook zijn er diverse doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf en wordt er veel waarde gehecht aan zelfreflectie en het behalen van persoonlijke doelen.

“Destiny onderscheidt zich door het CORE-principe, dat staat voor:
Commitment: We gaan er samen voor en streven een langdurige samenwerking na.
Ownership: Verantwoordelijkheden nemen, maar ook krijgen.
Respect: Elk mens is anders, we laten eenieder in zijn waarde.
Empowerment: We bieden je alle mogelijke hulp, ondersteuning en werkmiddelen”

Jouw werkweek in een vogelvlucht

Je gaat samenwerken in een team met eerste- en tweedelijns support en service desk medewerkers waarvan jij de service desk gaat verzorgen. Op onze support & service desk komen een groot aantal verzoeken binnen voor aanpassingen (Move, Add, Change, Delete) op de telefoniesystemen van onze klanten. Onze support medewerkers focussen zich op het oplossen van verstoringen op de telefoniesystemen, terwijl de service desk medewerker alle gewenste aanpassingen gaat doorvoeren om deze binnen de gestelde levertijd gereed te melden bij onze klanten.

Je hebt vooral B2B contact met allerlei verschillende bedrijven (van ziekenhuis tot autodealer, van klein tot groot). Je bent werkzaam vanuit het kantoor in Sint-Oedenrode.

De klant vlot helpen, is waar jij goed in bent. Je bent dan ook klantvriendelijk en hebt een servicegerichte instelling. Je bewaakt je eigen voortgang en zorgt ervoor dat je de juiste kwaliteit levert binnen de gestelde levertijd.

Nog even over ons:

Destiny geeft ondernemers de vrijheid terug. Vrijheid om te communiceren waar en wanneer je dat wilt, zonder concessies te doen op bereikbaarheid of veiligheid.

Onze ambitie? Een toonaangevende secure cloud communicatieprovider worden die ondernemers in heel Europa in staat stelt efficiënter en professioneler samen te werken. Zij krijgen hierbij een VIP-klantervaring. As it should be.

meer...



Meer vacatures van Destiny