Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Financieel medewerker Crediteurenadministratie
Max. € 3.160,- bruto p.m. bij fulltime dienstverband
Solliciteren kan tot en met 21 augustus 2022
Op zoek naar een
tijdelijkeveelzijdige
functie, waarin je nog veel kan leren en een bijdrage kan leveren aan het
optimaliseren
van de
processen
? Dan is de vacature van
financieel medewerker
iets voor jou!
Ter vervanging van ziekte en tijdelijke vervanging van onze collega's in verband met nieuw ERP systeem zijn wij op zoek naar nieuwe collega's die ons team van de crediteurenadministratie tijdelijk komen versterken.
Als financieel medewerker houd je je bezig met diverse administratieve werkzaamheden voor o.a. de crediteurenadministratie. Je ondersteunt bv de collega’s van het crediteurenteam met de afhandeling van de inkoopfacturen.
Naast bovengenoemde werkzaamheden kan je ook ingezet worden op andere werkzaamheden binnen het team. Het betreft dus een brede rol wat zorgt voor veel afwisseling en uitdaging! Een mooie uitdaging voor als je net bent afgestudeerd of als je tijdelijk, in verband met een tussenjaar, werkervaring op wil doen!
Werken op de afdeling Financiële & Zorgadministratie
De resultaat verantwoordelijke eenheid Financiën, Controle en Informatie bestaat uit de afdelingen Planning & Control en Financiële & Zorgadministratie. Als financieel medewerker ben je werkzaam bij de afdeling Financiele & Zorgadministratie, team Crediteuren/Debiteuren-Facturatie (15 fte). De afdeling Financiële & Zorgadministratie bestaat uit 35 fte.Het team van Crediteuren/Debiteuren-Facturatie ondersteunt de volgende werkzaamheden:
- Crediteurenadministratie
- Debiteurenadministratie (zowel patiënt als niet patiëntgebonden)
- Bankverwerking
- Ondersteuning grootboekadministratie en periodieke afsluiting
- Informatie Punt Financiën, loket waar patiënten vragen van financiële aard kunnen stellen, bijvoorbeeld vragen m.b.t. hun zorgverzekering.
Cindy Geerlings
Recruiter
Past deze vacature bij jou of iemand die je kent?
Deel deze vacatureJouw vaardigheden
Wat breng je mee
Recent afgeronde opleiding mbo+ (minimaal niveau 4) op het gebied van finance & control; bedrijfseconomie, accountancy, bedrijfsadministratie of een andere relevante opleiding.Bezig met een hbo opleiding b.v. bedrijfseconomie en heb je nu een tussenjaar? Ook dan nodigen wij je uit om te solliciteren!
Goede kennis van MS-Office en vooral van Excel. Kennis van SAP en/of AFAS is een pré.
- Je vormt het visitekaartje voor de afdeling doordat jij zowel de interne als de externe klant telefonisch zeer dienstverlenend te woord weet te staan.
- Je bent probleemoplossend/assertief en neemt graag het initiatief.
- Je bent tijdelijk (minimaal 6 maanden) en op korte termijn beschikbaar.
Meer vacatures van Rijnstate