Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Serviceteam medewerker
Serviceteam medewerker (24 uur)
Ben je servicegericht en klaar om het eerste aanspreekpunt te zijn? Vind je het leuk om met passie horeca ondernemers te woord te staan? Kan jij bij drukte het hoofd koel houden? Dan hebben wij een leuke afwisselende functie voor jou!
Wat ga je doen?
Het serviceteam is het eerste aanspreekpunt (bij inkomende telefoon en mail) van onze organisatie. Je werkt binnen het Serviceteam met twee gedreven collega’s. Samen zorgen jullie er voor dat onze leden en stakeholders zeer servicegericht en gastvrij te woord worden gestaan. Uiteraard doe je dit met veel enthousiasme!Het serviceteam inventariseert belangstellend en gastvrij de behoefte van de leden/klanten. Je beantwoordt de vraag direct of je brengt de ondernemer in contact met de collega die de ondernemer het beste verder kan helpen. Je luistert met geduld, en vraagt door om de behoefte goed te begrijpen. Vanuit deze rol lever je een actieve bijdrage aan de tevredenheid van onze leden en stakeholders.
Daarnaast neem je zelf ook telefonisch contact op met onze leden in het kader van relatiebeheer of voor het inplannen van ledenwerf afspraken voor onze regiomanagers.
Wat bieden wij?
Werken bij KHN betekent een afwisselende en uitdagende functie in een prettige werkomgeving met uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. KHN is een dynamische organisatie met aandacht voor persoonlijke ontwikkeling van medewerkers. Zo kun jij persoonlijk groeien terwijl je het verschil maakt voor ondernemers. Je gaat een bijdrage leveren aan een bedrijf waar getalenteerde, ambitieuze en betrokken mensen met energie, expertise en passie nauw met elkaar samenwerken.Wat vragen wij?
- Opleiding mbo 4-niveau;
- Minimaal 1 jaar ervaring met telefonisch klantcontact;
- Empathisch vermogen, flexibiliteit en stressbestendigheid
- Accuraat en zelfstandig kunnen werken;
- Kunnen werken in teamverband:
- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- Een enthousiaste persoonlijkheid die tevens goed kan luisteren;
- Ervaring met CRM-systemen is een pré.
Interesse?
Stuur dan uiterlijk 7 januari een mail met je motivatie en CV naar Joyce van Kleef via. Wil je meer weten over de functie? Neem dan contact op met Karin Goosens, Coördinator Serviceteam en KHN Advies (0348-489480).
Team KHN
De medewerkers van KHN zijn trots om dagelijks voor de horeca in Nederland te mogen werken. Die trots komt voort uit onze kernwaarden, die bepalen hoe wij ons gedragen intern en extern. KHN medewerkers zetten zich in voor de bestegastvrijheid
,
verbinden
de horeca met elkaar, zijn
ondernemend
voor de horeca en denken bij alles aan het
resultaat
voor de horeca
Ons gezamenlijk doel: horecaondernemers een inspirerende omgeving laten bieden waar gasten unieke ervaringen en waardevolle momenten beleven. Werken bij KHN betekent voor ons werken voor de mooiste branche van Nederland!
Over KHN
KHN is dé branchevereniging voor de horeca. In Nederland vertegenwoordigen wij ruim 20.000 horecaondernemers met ruim een kwart miljoen medewerkers. Dat is 66% van iedereen die werkzaam is in de horeca in Nederland.Samen met 244 afdelingsbesturen bestaande uit veelal horecaondernemers, maakt KHN zich sterk voor een professionele en vooral toekomstbestendigere horeca. Onze leden helpen wij op een persoonlijke en relevante wijze, leveren betaalde diensten op maat en services als belangenbehartiging (van Den Haag tot op gemeenteniveau), persoonlijk advies, financiële voordelen voor een beter rendement en inspiratie via andere ondernemers.
meer...
Meer vacatures van Khn