Inloggen - Registreer  

Medewerker Frontdesk IND

Start People - Zwolle - 21-03-2024 Naar vacature  

Ben jij vloeiend in zowel Engels als Nederlands en heb je een sterke maatschappelijke betrokkenheid? Dan is deze vacature echt iets voor jou!
Bij de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) begint regelmatig een nieuwe opleidingsgroep. Als Klantenservicemedewerker ben je telefonisch in contact met klanten en moet je moeiteloos schakelen tussen telefoontjes en systemen. Je beantwoordt vragen van klanten over toelating tot Nederland. Je begint met een opleiding van ongeveer 7 weken, waarna je zelfstandig aan de slag gaat bij de Frontoffice. Hier krijg je te maken met diverse vragen over toelating tot Nederland en procedures bij de IND. Ook kan het voorkomen dat je afspraken inplant voor klanten bij een van de vier loketlocaties van de IND in Nederland. Dit kunnen afspraken zijn voor het afnemen van biometrische gegevens of het ophalen van een verblijfsdocument.

Meer informatie over wat de afdeling doet vind je hier:

Wat we je bieden

  • Een parttime/fulltime functie tussen de 24 en 36 uur. Werkdagen zijn van maandag tot en met vrijdag, tussen 08.30u en 17.00u;
  • Een brutoloon van € 17,53 bruto per uur;
  • Een contract voor bepaalde tijd. Eerst 3 maanden. Bij goed functioneren zicht op verlenging;
  • Training van 7 weken (32 uur per week) op het kantoor van de opdrachtgever;
  • Een volledige reiskostenvergoeding als je reist met het Openbaar Vervoer;
  • Reis je liever met de auto dan krijg je een gedeeltelijke vergoeding van € 0,07 cent per kilometer, tot een max van €3,49. Het is mogelijk om op eigen kosten te parkeren bij het kantoor.
De startdatum voor deze functie is per 21 Mei

Functie-eisen

Het is belangrijk dat jij zowel de Nederlandse als de Engelse taal goed beheerst zodat jij klanten goed te woord kunt staan. Je beschikt over minimaal MBO4 werk- en denkniveau. Ervaring in een callcenterfunctie is een pré.

Als je solliciteert op deze functie:
  • Heb je relevante werkervaring op het gebied van klantcontact;
  • Sta je stevig in je schoenen en bent klantgericht;
  • Beschik je over een gezonde dosis empathisch vermogen;
  • Beheers je de Nederlandse én Engelse taal;
  • Ben je flexibel beschikbaar voor 24 tot 36 uur per week;
  • Beschik je over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.

Over het bedrijf

De opdrachtgever waar je komt te werken is landelijk werkzaam binnen het vreemdelingenrecht. Zij dragen zorg voor de juiste uitvoering en check op het vreemdelingenbeleid in Nederland. Ze verzorgen strakke processen voor immigratie en naturalisatie en houden toezicht op voorwaarden. Het kantoor waar de functie open staat is gevestigd in Zwolle, direct achter het station. Goed te bereiken met het OV dus!

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Start People