Inloggen - Registreer  

Administratief medewerker

Alpina Group - Wijchen - 06-04-2024 Naar vacature  

Bij Alpina zijn we op zoek naar iemand die ons team komt versterken.

25 Vakantiedagen

. En daarbij twee extra vrije dagen per jaar die jij mag opnemen op een voor jou bijzondere dag.

Persoonlijk keuzebudget

. Voor bijvoorbeeld: extra salaris, extra vakantiedagen en een leasefiets.

Thuiswerkbudget.

Om jouw werkplek optimaal in te richten.
Solliciteer in 5 minuten

25 Vakantiedagen

. En daarbij twee extra vrije dagen per jaar die jij mag opnemen op een voor jou bijzondere dag.

Persoonlijk keuzebudget

. Voor bijvoorbeeld: extra salaris, extra vakantiedagen en een leasefiets.

Thuiswerkbudget.

Om jouw werkplek optimaal in te richten.
Ben jij enthousiast, betrokken en heb jij een flexibele houding? Is initiatief nemen vanzelfsprekend en ben jij in staat om zowel alleen als met anderen samen te werken? Hou jij ervan om in een snelgroeiende, veranderende en tevens uitdagende werkomgeving te werken? Dan hebben wij de perfecte baan voor jou!

Wat houdt de baan in?

Als administratief medewerker zakelijke verzekeringen ben jij samen met de buiten- en binnendienstadviseurs verantwoordelijk voor de zakelijke portefeuilles. Jij bent hierbij zowel in- als extern een aanspreekpunt voor zowel klant-, als inhoudelijke kennisvragen. Daarnaast onderhoud jij veelvuldig contact met de verschillende afdelingen binnen Alpina Group.

Jouw uitdagingen als administratief medewerker zakelijke verzekeringen zijn:

  • Het aanspreekpunt zijn voor bestaande en nieuwe relaties;
  • Het ondersteunen van de buiten- en binnendienstadviseurs op het gebied van zakelijke verzekeringen;
  • Mondelinge en schriftelijke (al dan niet digitaal) communicatie met klanten over mutaties en aanvragen;
  • Het signaleren van commerciële kansen en deze oppakken;
  • Actief meedenken over verbeterprocessen en deze uitvoeren;
  • Het verwerken van nieuwe aanvragen, polissen en mutaties, inclusief de daarbij behorende financiële verwerking.

Wat staat daar tegenover?

Jij komt te werken bij een informele en dynamische organisatie waar je alles mag worden, behalve ongelukkig. Jij krijgt de mogelijkheid om te groeien en jezelf te ontwikkelen. Wij bieden geen baan maar een loopbaan. Daarnaast bieden wij jou:

  • Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op een vaste aanstelling en een bruto fulltime salaris tussen de € 2.318 en € 3.179, afhankelijk van ervaring;
  • Een persoonlijk keuze budget (PKB), opgebouwd uit verschillende arbeidsvoorwaarden waaronder 8% vakantietoeslag. Het budget kun je voor verschillende doeleinden gebruiken;
  • Toegang tot de Alpina Academy; ons leerplatform voor trainingen, cursussen en opleidingen waaronder toegang tot Lindenhaeghe (voor het behalen van Wft-diploma’s) en SkillsTown;
  • Een werkweek van 32 tot 40 uur;
  • Flexibiliteit door hybride werken;
  • 25 vakantiedagen (o.b.v. een fulltime dienstverband), waarvan 5 vakantiedagen op zijn genomen in jouw persoonlijk keuze budget (PKB);
  • Twee extra vrije dagen per jaar die jij mag opnemen op een voor jou bijzondere dag;
  • Een pensioenregeling;
  • Een reiskostenvergoeding: Reis jij met de auto? Dan krijg je € 0,23 per km. Kom jij wandelend of met de fiets? Dan krijg je € 0,25 per km. Reis jij met het OV? Dan worden jouw OV kosten (op basis van reizen 2e klas) volledig vergoed;
  • Een thuiswerkvergoeding (€ 2,15 per dag) en een thuiswerkbudget;
  • Personeelskorting bij het afsluiten van jouw verzekeringen, hypotheek, aan- en verkopen en taxeren van jouw huis.

Hoe ziet het team eruit?

Jij werkt hybride met als standplaats Wijchen. Jij komt te werken in een team met ongeveer zestien collega’s, waarbij je nauw samenwerkt met jouw collega’s van de binnen- en buitendienst. Er heerst een informele werksfeer met gedreven en betrokken collega’s. Een inspirerende en uitdagende werkomgeving waar jij volop de ruimte hebt voor eigen initiatieven, persoonlijke ontwikkeling en waar verbetervoorstellen worden gewaardeerd. Verantwoordelijkheid, uitdaging en plezier in het werk staan voorop.

Wat wij van je vragen?

Jij bezit een flinke dosis overtuigingskracht, bent klantgericht ingesteld, administratief goed onderlegd en laat commerciële kansen niet liggen. Daarnaast:

  • Minimaal een afgeronde mbo-opleiding (niveau 4);
  • Ben jij in het bezit van het diploma Wft Basis en Wft Schadeverzekeringen zakelijk of bereid deze op korte termijn te behalen;
  • Minimaal één jaar werkervaring in een soortgelijke functie in de assurantiemarkt;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Beschik jij over goede sociale vaardigheden en kan jij zowel in teamverband als zelfstandig werken;
  • Kun jij goed overweg met MS Office (Word, Outlook en Excel);
  • Toon jij interesse, stel je veel vragen, luister je aandachtig en bent duidelijk in jouw advies.

Jij bezit de volgende eigenschappen en competenties:

  • Uitstekende schriftelijk en mondelinge communicatieve vaardigheden;
  • Klant- en resultaatgericht;
  • Stressbestendig en flexibel;
  • Nauwkeurig en zelfstandig.

Wie zijn wij?

Iedereen wil onbezorgd wonen, ondernemen én leven. Bij Alpina helpen wij particuliere en zakelijke klanten om dat te realiseren. Alpina is er voor iedereen die op zoek is naar financiële zekerheid, met een compleet pakket aan diensten en producten waaronder verzekeringen, hypotheken, financiële planning, pensioenen en makelaardij. Alpina is altijd dichtbij: zowel online als offline bij een vestiging in de buurt. Lokaal en regionaal geworteld, laagdrempelig en persoonlijk. Wij werken met gediplomeerde specialisten die onze klanten kennen. Wij zoeken en vinden altijd een onafhankelijke oplossing die aansluit op de wensen van onze klanten. Op een manier die hen het beste past. Onze zorg voor een financieel zekere toekomst van onze klanten maakt ons als organisatie meer dan ooit relevant en toekomstbestendig. Alpina is onderdeel van Alpina Group. Alpina Group is een landelijk werkende organisatie met sterke regionale wortels en internationale ambities. Wij zijn een adviesbedrijf met meer dan 80 vestigingen in Nederland en België en een serviceprovider voor meer dan 3.000 zelfstandige adviseurs. Hierdoor zijn wij één van de grootste financieel adviesbedrijven van Nederland. Onze omvang staat voor inkoopkracht en een breed scala aan specialismen. Wij adviseren particulieren en bedrijven over (financiële) risico’s en schade-, levens- en zorgverzekeringen. Daarnaast bieden wij hypotheekadvies, financiële planning en het taxeren en aan- en verkopen van onroerend goed. Tot slot begeleiden wij bij inkomens- en pensioenvraagstukken, met arbodienstverlening en risicomanagement. Via ons innovatieve platform kunnen zowel eigen als externe adviseurs voor hun klant een keuze maken uit vele schade-, levens- en zorgverzekeringen van meer dan 20 grote verzekeraars. Nationale en internationale verzekeraars kunnen bij Alpina Group terecht voor business process outsourcing. Alpina Group telt zo’n 2.000 medewerkers.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Alpina Group
Meer Administratief medewerker vacatures