Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Customer Service Representative 32-40u

Energieq - Putten - 15-09-2022 Naar vacature  

Functieomschrijving


Voor onze opdrachtgever Benegas in Putten zoekt EnergieQ een:

Customer Service Representative (32-40 uur)

Werving & Selectie via EnergieQ, direct op contract bij Benegas
Houd jij van servicegericht klantcontact in combinatie met administratieve taken, en draag je graag bij aan de energietransitie in een innovatief en internationaal groeiend bedrijf?

Lees dan verder of bel ons direct om alle ins en outs persoonlijk door te spreken!

Wat is jouw rol?

Als medewerker in het Customer Service Team ben je het centrale aanspreekpunt voor alle interne en externe relaties van Benegas. Jouw doel: het creëren en onderhouden van goede contacten en het leveren van uitstekende service.

Je werkt hierbij samen met interne afdelingen (finance, sales, logistiek, technical support) en ondersteunt op administratief gebied bij commerciële acties en afspraken met klanten.

We vinden het fijn als je actief meedenkt en initiatief durft te nemen, zowel richting klant als binnen de organisatie. Anticiperen op mogelijke knelpunten, stagnaties opmerken en oppakken, maar ook commerciële kansen signaleren én benutten, dat past bij wie jij bent en hoe je je werk doet.

Wat ga je doen?

  • Je staat relaties en collega's vriendelijk, effectief en enthousiast te woord en zorgt daarbij voor de afhandeling van inkomende bestellingen, vragen en klachten
  • Je draagt actief bij aan het behoud en nog verdere verhoging van de klanttevredenheid
  • Je houdt de website up-to-date met dealeradressen voor Benegas Light
  • Je verzorgt statiegeldformulieren
  • Je handelt online vragen en bestellingen af (diverse websites)
  • Je controleert op prijsafwijkingen, die je registreert en doorzet naar de juiste collega
  • Je genereert zelfstandig diverse analyses uit de verschillende administratiesystemen t.b.v. controlewerk
  • Je draagt zorg voor een nauwkeurige contract- en orderinvoer, archivering
  • Je verwerkt contractverlengingen
  • Je signaleert leads, en geeft die door aan je sales collega's, zodat zij deze kansen kunnen oppakken
  • Je denkt actief mee aan verbeterprojecten binnen Customer Service.

Het team:

De afdeling Customer Service Operations bestaat uit 7 collega’s voor wie samenwerken en goede onderlinge communicatie belangrijk is, zowel binnen het team als met andere betrokken afdelingen, waaronder Sales Office, Technical Services, Finance en Logistics. Je leidinggevende is Lammert, een zeer ervaren teamleader met hart voor zijn werk én zijn team. Binnen Benegas is een informele en open sfeer waarin iedereen zichzelf mag zijn, en er ruimte is voor flexibiliteit en collegialiteit.

Functie-eisen

Wie ben jij?

Het verlenen van optimale service naar klanten is jou op het lijf geschreven en jouw sociaal-communicatieve vaardigheden zijn daarom goed ontwikkeld. Je bent commercieel ingesteld, ondernemend in je denken en handelen en durft initiatief te nemen. Daarbij heb je cijfermatig inzicht, werk je accuraat en heb je een proactieve houding. Je kunt zowel in teamverband als zelfstandig prima functioneren.

Gevraagde opleiding en ervaring:
  • Mbo werk- en denkniveau
  • Ruime kennis en ervaring met MS Office en 

met CRM-applicaties

.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in spreken en schrijven. Wij zoeken tevens een medewerker die naast Nederlands het Frans beheerst op zakelijk niveau (voor deze medewerker is Engels niet noodzakelijk).

Arbeidsvoorwaarden

Wat wij bieden:

  • Marktconform salaris o.b.v. relevante kennis en vaardigheden
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals bedrijfsfitness, een uitstekende pensioenregeling, collectieve verzekeringen, gratis Benegas Light gasfles voor thuisgebruik en dagelijks vers fruit in de kantine
  • Een uitdagende, veelzijdige rol met mogelijkheden voor zowel persoonlijke als professionele ontwikkeling
  • Bonusregeling bij vast dienstverband
meer...



Meer vacatures van Energieq