Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
HR Medewerker
EUROCEPT HOMECARE
Eurocept Homecare is een sterk groeiend zorgbedrijf met internationale aspiraties. In een prettige informele werksfeer bouwen wij samen aan de groei van Eurocept. Samen leveren wij geneesmiddelen, medische technologie, medische hulpmiddelen en zorgdiensten op maat voor patiënt, arts (behandelaar) en apotheek. Alles onder één dak.Eurocept Homecare levert met haar medische voeding, medische hulpmiddelen en verpleegkundigen hoog complexe zorg bij de patiënten thuis. Dit wordt onder andere aangeboden in zorgprogramma’s. Een zorgprogramma is een, in samenspraak met de behandelend artsen, geïntegreerd model waarin de gewenste zorg (medicatie, zorg, medisch technische hulpmiddelen) samen komen.
Eurocept Homecare coördineert het gehele proces van verschillende zorgconcepten van begin tot eind. Bij dit proces hebben we te maken met medische specialistische thuiszorg (landelijke dekking van gespecialiseerde verpleegkundigen), PlazaConnect (onze digitale omgeving waarin de behandelaar zijn aanvraag doet en medische gegevens kan raadplegen en analyseren) en distributie (Eurocept regelt de voorraad, opslag en verspreiding van medicatie, medische voeding en medische hulpmiddelen).
Wat we doen, doen we goed. Met trots zijn we marktleider in de Benelux voor de verscheidenheid aan hoogwaardige concepten voor ziekenhuis verplaatste zorg. We zijn klantgedreven, resultaat- en kwaliteitsgericht. We denken in oplossingen en daardoor leveren we maatwerk. Een uniek concept van een uniek bedrijf!
De afdeling HRM is volop in ontwikkeling en bestaat uit een team van 5 medewerkers. Wij zijn per direct op zoek naar een:
HR Medewerker
(32-40 uur per week)
DE FUNCTIE
De HR afdeling werkt voor verschillende organisaties van de Eurocept Groep (circa 450 medewerkers).In deze functie ondersteun je de HR afdeling bij alle operationele taken en processen.
Je draagt zorg voor de verwerking van de administratieve HR-werkzaamheden op het gebied van o.a. in-, door- en uitstroom. Denk hierbij aan het opstellen van arbeidsovereenkomsten, functiewijzigingen en uitdiensttredingen. Je plaatst vacatures en maakt diverse rapportages. Tevens ondersteun je de salarisadministratie bij het verwerken van salarismutaties en declaraties. Ervaring in HR is een pré, maar niet vereist.
WIJ VRAGEN
Wij zijn op zoek naar een servicegerichte collega. Om deze rol goed uit te kunnen oefenen, verwachten wij dat jij je herkent in de volgende competenties en vereisten:- MBO/HBO werk- en denkniveau;
- Goede kennis van MS Office;
- Kunt systemen je snel eigen maken;
- Accuraat;
- Servicegericht, flexibel en communicatief;
- Zelfstandig;
- Analytisch.
WIJ BIEDEN
Een uitdagende werkomgeving waar je de ruimte krijgt om met betrokken collega’s al het mogelijke te doen om onze patiënten thuis de juiste zorg en middelen te leveren. Een thuiswerkdag, laptop en telefoon. Plezier hebben in je werk en de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen! Dat is werken bij Eurocept.INTERESSE
Heb je interesse in deze vacature? Solliciteer dan direct via www.werkenbijeurocept.nl. Voor vragen over de inhoud van de functie kan je contact opnemen met Mireille van den Akker, HR Manager, via hrm@eurocept.nl.meer...
Meer vacatures van Eurocept