Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Supervisor Belasting Telefoon Olympia

Vacatures Leeuwarden - 19-04-2024 Naar vacature  

2 weken geleden geplaatst

Olympia

Bedrijfsomschrijving

Voor deze functie kom je te werken op het kantoor vande Belastingdienst in
Leeuwarden
. DeBelastingdienst heeft in totaal 7 kantoren verspreidt door heelNederland waarbij op 6 van deze kantoren een afdeling van deBelastingTelefoon is gevestigd. Deze afdeling is voorzien vanalle moderne faciliteiten waarbij de medewerker centraalstaat. Het kantoor is makkelijk te bereiken met het openbaarvervoer. Kom je met de auto naar het werk dan is er in de buurt vanhet kantoor voldoende parkeerruimte wat op een kleine loopafstandligt. Daarnaast kan jij in je pauze lekker genieten van eenheerlijk broodje in de kantine of ga je met je collega even eenpotje tafeltennissen en natuurlijk mogen de vele koffieautomatenook niet ontbreken.De openingstijden van het kantoor zijn maandagt/m donderdag van 08:00 tot 20:00 en vrijdag van 08:00 tot17:00.

Zien we jou binnenkort op het kantoor vande Belastingdienst?

Functieomschrijving

Wil jij een cruciale rol spelen in hetverbeteren van de dienstverlening van de BelastingTelefoon? Heb jijeen passie voor het coachen en motiveren van teams en streef jealtijd naar topkwaliteit? Dan ben jij degene die we zoeken voor depositie van Supervisor bij de Belastingdienst inLeeuwarden!

Als Supervisor ben jede drijvende kracht achter het succes van ons team. Je werkt zijaan zij met collega’s om ervoor te zorgen dat onze medewerkers nietalleen kwantitatieve doelen behalen, maar ook de hoogste kwaliteitleveren aan onze belastingplichtigen. Jouw rol is essentieel bijhet

motiveren
en
coachen
van ons team, waarbij je hun
groei 
en
ontwikkeling 
stimuleert. Doormiddel van luistersessies en feedbackgesprekken help je onzemedewerkers om hun fiscale kennis te vergroten en beter advies tekunnen geven.

Jouw taken omvatten onderandere:
  • Motiveren en coachen vanmedewerkers om hun volledige potentieel tebenutten.
  • Meten, sturen en verbeteren van dekwaliteit van onze dienstverlening.
  • Het voerenvan start-, voortgangs-, en functioneringsgesprekken om deprestaties van het team teoptimaliseren.
  • Proactief signaleren vanknelpunten en het bieden vanoplossingen.
  • Zorgdragen voor een correcte enup-to-date personeelsadministratie.
  • Fungerenals primair aanspreekpunt voor zowel zakelijke als persoonlijkeaangelegenheden.
In deze rol geef jeleiding aan een team van kwaliteitsmedewerkers die zich dagelijksinzetten om de dienstverlening van de BelastingTelefoon teverbeteren. Jouw focus ligt op het

coachen
en
faciliteren
van je team, waarbij jeuitblinkt in plannen en organiseren, besluitvaardigheid, en hettonen van initiatief. Je bent gedreven door resultaten en streeftaltijd naar de hoogste kwaliteit. Met jouw empathie, flexibiliteiten vermogen om snel te schakelen in een veranderende omgeving, benjij de ideale kandidaat voor deze uitdagende en maatschappelijkrelevante rol!

Functie-eisen

  • Je hebt beschikt over hbo werk- endenkniveau, liefst in de richting van management ofHR;
  • Je bent 32 tot 36 uur beschikbaar in deweek;
  • Je hebt minimaal 1 jaar leidinggevendeervaring in een callcenter;
  • Je hebt kennis enervaring in het aansturen en verbeteren van kwalitatieveprocessen.

Arbeidsvoorwaarden

  • Salaris tussen €2900,- en €3900,- brutoper maand op basis van 36 uur perweek;
  • Contractduur tot minimaal 1 april2025
  • Fulltime / parttimemogelijkheden;
  • Reiskostenvergoeding, ook als jeop de fiets gaat;
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Vacatures Leeuwarden
Meer Supervisor Belasting Telefoon Olympia vacatures