Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Assistent Inkoper

Epz - Goes - 01-02-2023 Naar vacature  

€2.698 - €3.775
13e maand

Deel deze vacature:
Ben jij klantgericht, kan jij goed adviseren, heb je technische affiniteit en heb je kennis van inkoopprocessen? Wil jij de uitdaging aangaan om jouw bijdrage te leveren aan het ondersteunen van inkoopprocessen op het gebied van goederen en diensten, door het uitvoeren van operationele inkoopwerkzaamheden? EPZ zoekt een Assistent Inkoper. Het betreft een parttime functie. Wij bieden jou naast een uitdagende baan ook een goede work-life balance zoals de mogelijkheid tot flexibel werken en meer dan 40 vakantiedagen (bij fulltime dienstverband).

Ben jij degene die wij zoeken? Lees dan snel verder.

Jouw functie

  • Je verzorgt de inkoop van materialen en diensten;
  • Je voert overleg met aanvragers over specificaties;
  • Je stelt bestelopdrachten/ orders samen, onderhandelt/overlegt met leveranciers over (aanvullende) commerciële voorwaarden en levertijden en controleert orderbevestigingen;
  • Je verricht van allerhande administratieve inkoopwerkzaamheden;
  • Je bereidt contracten en raamwerkovereenkomsten voor ter ondersteuning van de inkopers;
  • Je verwerkt en beheert data en informatie en je houdt de administratie en databases bij om ervoor te zorgen dat actuele en juiste informatie beschikbaar is;
  • Je verstrekt (op verzoek of op eigen initiatief) inzichten door middel van periodieke en ad hoc rapporten en / of analyses;
  • Je bewaakt de naleving van (raam)contracten en gemaakte afspraken;
  • Je signaleert knelpunten en verbetermogelijkheden in het inkoopproces en op het gebied van logistieke performance.

Jouw profiel

  • Eis: Afgeronde opleiding MBO niveau 3 (of hoger) met technische of administratieve richting;
  • Eis: Opleiding NEVI MIL of vergelijkbaar (of bereid deze te behalen tijdens je eerste jaar bij ons in dienst);
  • Eis: VCA-certificaat basisveiligheid (of bereid deze te behalen bij EPZ);
  • 2 – 4 jaar werkervaring met de administratie van inkoop;
  • 4 jaar ervaring met het inkopen van technische materialen;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je hebt een zorgvuldige werkhouding, je kunt actief samenwerken en resultaatgericht werken.

Wat wij jou bieden

  • Een bruto salaris conform de cao PLb en cao EPZ van minimaal € 2.698,- en maximaal € 3.775,- bij een fulltime dienstverband, gebaseerd op je ervaring en opleiding;
  • Een 13
e
 maand;
  • EPZ vindt een goede work-life balance zeer belangrijk. Daarom krijg je 20 wettelijke vakantiedagen, vijf bovenwettelijke verlofdagen, dertien ADV-dagen en een vitaliteitsbudget van 2,5 dagen. Kortom, meer dan 40 vakantiedagen (bij fulltime dienstverband)!;
  • Betaald ouderschapsverlof;
  • Mogelijkheid om opleidingen te volgen;
  • Toegang tot onze benefitshop. Je kan bijvoorbeeld maandelijks je vakantiegeld uit laten betalen;
  • Korting op collectieve zorgverzekering bij Zilveren Kruis Achmea (zoals aanvullende- en tandartsverzekering).
  • Reiskostenvergoeding van 0,21 per km en (indien van toepassing) tegemoetkoming in de doorreiskosten van de Westerscheldetunnel;
  • EPZ heeft een vitaliteitsregeling met doelsparen, zoals bijvoorbeeld het opnemen van een sabbatical.

Meer informatie

Wil je meer weten over deze functie? Neem dan contact op met Jos Weststrate (Manager Inkoop en Logistiek) via 0113-356149 of
meer...



Meer vacatures van Epz