Inloggen - Registreer  

Medewerker Planning & Front Office

Lev - Hr - Apeldoorn - 23-03-2024 Naar vacature  

Bij ITS is er altijd dynamiek en we hebben korte lijnen. ITS is een familiebedrijf en die positieve vibe merk je bijvoorbeeld doordat we met alles en iedereen samen enorm ons best doen om de verwachtingen van klanten na te komen en het liefst te overtreffen.

Waar ben je het meest trots op dat jullie bereikt hebben bij ITS?
ITS heeft in Europa een leidende positie binnen haar marktsegment bereikt. Iedereen binnen ITS is trots op de samenwerking met de beste en grootste retailers van Europa, die op ITS bouwen en vertrouwen om samen elk jaar weer nieuwe doelen te bereiken.

Thomas Driessen

Wat maakt werken voor ITS zo aantrekkelijk voor jou?

De ontzettend mooie producten die we bij ITS produceren, de hoge kwaliteitseisen die we stellen aan deze producten en de gedrevenheid en saamhorigheid die zeer merkbaar is maken het erg prettig om bij ITS te werken. Daarnaast maken de activiteiten buiten het werk om het ook erg aangenaam. Actieve personeelsvereniging, uitgebreide viering jubilarissen en 50-jaar verjaardag. Je wordt gezien!

Hoe omschrijf je de werksfeer bij ITS?

De werksfeer bij ITS is familiair. Iedereen kan, mag en spreekt iedereen gewoon aan. Dit maakt dat je je erg welkom voelt op de werkvloer.

Waar moet je tegen kunnen als je bij ITS werkt?

Waar moet je tegen kunnen… Je moet niet snel duizelig worden, want het aantal wikkelingen die hier op de wikkelaars gemaakt worden is enorm! 😉 Gezelligheid op de werkvloer in combinatie met de gedrevenheid moet je wel tegen kunnen. Er zullen momenten zijn van lachen, maar er wordt nog steeds verwacht dat je mee gaat in de gedrevenheid van ITS.

Silvia D'Agrosa | Financial Administrative Assistant
Werken bij ITS is aantrekkelijk omdat het een mooi, schoon en financieel gezond familiebedrijf is dat steeds bezig is met innoveren. Je moet dus flexibel zijn en in staat zijn om je aan te passen bij aanpassingen c.q. verbeteringen. Het kan altijd beter en je moet daar samen naartoe willen werken. Ze zien graag eigen initiatief en staan open als je met verbeteringen komt.

Verder zijn er veel doorgroeimogelijkheden en als je een cursus wilt volgen is dit ook geen probleem Er wordt naar je geluisterd en de drempel naar de directie is niet hoog. De deur staat altijd open. De werkplekken zijn goed ingericht! Een sta- en zitbureau en een mooi groot beeldscherm. Indien nodig, is thuiswerken ook mogelijk.

Er wordt veel gedaan op gebied van automatisering, er is een goede pensioenregeling en er wordt hier hard gewerkt. Bij een goede inzet en wanneer dit financieel mogelijk is mag je meegenieten van een winstdeling. Tenslotte is er ook tijd voor leuke uitjes. De personeelsfeesten zijn altijd op en top geregeld!

Kortom, een superleuk en mooi bedrijf met leuke en betrokken collega’s en (tegen een kleine betaling) ook nog lekkere Starbucks Coffee 😉

Vacature Medewerker Planning & Front Office

ITS | Apeldoorn | € 3.625 p/m | 40 uur
Nieuw

Wie ben jij?

Je hebt ervaring opgedaan met het maken van planningen of bent daar gewoon zeer bedreven in. Je bent een echte puzzelaar.
De branche waarin maakt niet uit. Dat kán het maken van transportplanningen zijn. Maar ervaring met het maken van andere planningen zoals personeelsroosters, dienstenroosters, etc. is ook prima. Als je maar gewend bent (complexe) planningen te maken waarbij je goed het overzicht moet kunnen bewaren en je de flexibiliteit hebt om met veranderingen om te gaan.

Je bent administratief sterk en gooit wat betreft klantvriendelijkheid ook zeer hoge ogen.
Qua denkkracht scoor je minimaal op een MBO+ niveau en je bent fulltime beschikbaar.
Je kunt goed verbanden leggen, snel schakelen tussen verschillende werkzaamheden en krijg je veel energie van dingen regelen en organiseren én is het je passie om kwaliteit te leveren.

Je beschikt over een goede beheersing van de Engelse, Duitse én Nederlandse taal in woord en geschrift. Want ITS heeft een internationale klantenkring. De beheersing van de Spaanse en/of Franse taal is daarom zeker ook een pre.

Je bent als persoon enthousiast, flexibel, gedreven, initiatiefrijk, zeer accuraat, stressbestendig, een echte teamplayer en communicatief vaardig.
Je woont bij voorkeur binnen een straal van 35 kilometer van Apeldoorn.

Dit bieden we jou

Een fulltime functie voor 40 uur per week. Je komt direct bij ITS in dienst in eerste instantie voor een jaar. Daarbij is het de intentie om dit bij gebleken geschiktheid na een jaar om te zetten in een vast dienstverband voor onbepaalde tijd.

Qua primair salaris denken we aan een bedrag dat afhankelijk van je achtergrond en ervaring kan oplopen tot maximaal ca. € 46.980 bruto per jaar (inclusief vakantiegeld). Dat komt neer op een bruto maandsalaris (excl. vakantiegeld) van €3.625, -.

Minimaal 25 vakantiedagen.
Een zeer aantrekkelijke pensioenregeling.
Volop ruimte om jezelf te ontwikkelen.
Een plek binnen een organisatie die zich onderscheidt in de markt door een hoge kwaliteit te leveren. En dit is ook op de werkvloer te merken! Van de kantoren tot aan de productie, maar ook de koffie (er is zelfs een Starbucks Coffeecorner!) en de bureautafels... Alles hier is netjes en van hoge kwaliteit.

Een actieve personeelsvereniging die diverse activiteiten organiseert voor jou als medewerker (één van de vorige jaren was er bijvoorbeeld een uitje naar de Formule 1 in België!) maar ook voor je gezin.

Korting op je sportabonnement via het Bedrijfsfitnessplan Nederland.

Jouw uitdaging als Medewerker Planning & Front Office


Als Medewerker Planning & Front Office binnen ITS heb je 3 hoofdtaken:
  • Het op dagelijkse basis maken van de transportplanning (uitgaande goederen) en erop toezien dat dit goed verloopt en waar nodig bijsturen. In het kader hiervan heb je veelcontact met a. transporteurs, (externe) warehouses, verkoop binnendienst en de afdeling (productie)planning.
Hier ben je ongeveer 70% van je tijd mee bezig.
  • Het ontvangen van de gasten die zich, verspreid over de dag, aan de balie melden.Ook verzorg je samen met je collega de eerstelijns telefoon opvang. Met je vrolijke en open persoonlijkheid voeltiedereen die zich aan de balie meldt zich direct welkom bij ITS. Je staat hen op een representatieve manier te woord. Zowel persoonlijk als aan de telefoon.
Hier ben je verspreid over de dag ongeveer 15% van je tij
d mee bezig.
  • Daarnaast verricht je diverse andere administratieve werkzaamheden zoals de order- en palletadministratie, het matchen van facturen, verzenden van pakketten en archiveren.
Hier ben je verspreid over de dag ook ongeveer 15% van je tij
d mee bezig.

Zo kan een werkdag eruit zien

donderdag 25 april
08:00
Je zet je computer aan, start de koffiemachine op, ruimt indien nodig de vaatwasmachine even leeg en loopt dan door naar boven naar de ‘Starbucks Coffeecorner’ om de dag te starten met een special: een Latte Macchiato! Teruggekomen op je werkplek, de receptieruimte rechts naast de ingang, log je in op het systeem (Omnivers, het eigen CRM-pakket van ITS) en check je je mail om te kijken of er nog bijzonderheden/schades zijn. Ook kijk je of alles wat nog uit de productie moest komen af is en afgemeld is bij de collega’s van logistiek voor transport naar het extern magazijn. Je meldt deze zendingen af en print de CMR’s/pakbonnen.

09:00
De rest van de ochtend ga je bezig met de planning voor de volgende dag. Je kijkt wat er morgen allemaal op transport moet en controleert of dát wat op transport zou moeten ook op transport kán.

Verder schrijf je indien nodig klanten en vervoerders aan voor laadinfo en/of -bevestigingen. Ook maak je losafspraken en verstuur je transportopdrachten en maak je een overzicht/planning met welke zendingen de volgende dag op transport gaan. Ten slotte maak je magazijnbonnen aan zodat de magazijnen weten welke pallets klaargezet moeten worden.

Op deze manier werk je de hele verkoopplanning van de volgende dag door tot alles geregeld is. Als de planning compleet is communiceer je deze met de magazijnen. Hoewel de deadline 14:00uur is, streef je ernaar alles vóór 12:00uur af te hebben. 😊

Dat je goed het overzicht moet kunnen bewaren en flexibel moet zijn in deze rol komt doordat je tussen de bedrijven door, samen met je collega met wie je deze ruimte deelt, ook de inkomende telefoontjes beantwoordt en waar nodig doorverbindt met de juiste collega. Daarnaast ben je samen verantwoordelijk voor de baliewerkzaamheden. Je meldt het bezoek aan en ontvangt de diverse pakketten die door de dag heen worden aangeboden.

 
Daarnaast houd je gedurende dag de “transport-mailbox” bij. Deze mailbox is de hoofdader van diegene die met de uitgaande transporten bezig is. Via dit mailadres komen en gaan alle etc. Deze mailbox moet daarom continu bijgehouden worden.

13:00
Nu de planning klaar is staan er in de middag diverse werkzaamheden te wachten. Uiteraard weer afgewisseld met het aannemen van de telefoon, het ontvangen van bezoek en pakketten die worden afgeleverd én het bijhouden van de “transport-mailbox”.

Qua werkzaamheden valt te denken aan: douaneaangiftes (uitvoer) voor de volgende dag voorbereiden, vooruitwerken/-kijken: wat kan er al geregeld worden aan transporten/losafspraken? Maar ook kijken of er pendels voor consolidatie-voorraad ingepland moeten worden en dit ook regelen en alert zijn of er afwijkingen zijn die opgelost moeten worden. Daarnaast houd je je bezig met het verwerken van de inkomende en uitgaande post (ook pakketten), archiefwerkzaamheden, facturen controleren en accorderen, de palletregistratie bijwerken en waar nodig diverse andere ad hoc werkzaamheden.

16:30
Het is mooi geweest voor vandaag! Je pakt je spullen en gaat op weg naar huis nog even langs de sportschool. Dat is goed geregeld bij ITS want je krijgt korting op je sportschoolabonnement via Bedrijfsfitnessplan Nederland.

Toeko

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Lev - Hr
Meer Medewerker Planning & Front Office vacatures