Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Planner-roosteraar/ projectmedewerker Academie Verpleegkunde

Hanzehogeschool Groningen - via Hogescholen - 20-09-2021 Naar vacature  

Geplaatst: 20-09-2021

Sluitingsdatum:
03-10-2021
Organisatie
Hanzehogeschool Groningen
Standplaats
Groningen
Functietype
Ondersteunend / Staf
Opleidingsniveau
HBO, MBO en lager
Dienstverband
Tijdelijk
Aanstellingsomvang
min. 0.6 fte, max. 0.8 fte
Salarisschaal
max. 8 (€2.598,89 - €3.479,70)
Opleidingssector
Gezondheidszorg

Functie-inhoud

De Academie voor Verpleegkunde is een snelgroeiende en zich ontwikkelende academie. De academie is onderdeel van de Hanzehogeschool Groningen en biedt de volgende opleidingen aan: bacheloropleiding Verpleegkunde (voltijd, deeltijd en duaal), master Advanced Nursing Practice (mANP) en bij- en nascholingscursussen via HanzePro. Er studeren ruim 2200 studenten/cursisten bij de Academie voor Verpleegkunde waarbij de modulaire deeltijdopleiding een sterke groei doormaakt. Daarnaast maakt het lectoraat Verpleegkundige Diagnostiek deel uit van de academie.

Wij hebben als academie de volgende missie: het stimuleren van studenten/cursisten, medewerkers en zorgprofessionals, met als doel hun talent te ontwikkelen en kennis te delen, om samen continu te verbeteren. Binnen de academie wordt gewerkt vanuit de lean-filosofie. Passend bij onze missie is ook hier het doel: continu verbeteren waarbij we met elkaar steeds denken vanuit de waarde voor de klant en waarbij verspilling wordt tegengegaan. Bovendien wordt daarbij eigen regie en eigenaarschap van de medewerker gestimuleerd. Daarnaast ligt de nadruk op het vieren van successen en het werken vanuit vertrouwen.

Onze Groninger kleur - Healthy Ageing, onderzoekende houding en verpleegkundige diagnostiek - is ondersteunend aan onze missie. Verpleegkundige Diagnostiek komt nadrukkelijk tot uiting in de samenwerking met het lectoraat Verpleegkundige Diagnostiek. Healthy Ageing is steeds de rode draad in onderwijs en onderzoek. De onderzoekende houding en het doen van onderzoek zit als vanzelfsprekend in ons onderwijs en in het lectoraat. Daarnaast wordt deze onderzoekende houding ook in onze organisatie steeds zichtbaarder in de praktische aanpak van onze verbetercultuur.

Functie-inhoud
Je verricht als planner/roosteraar ondersteunende, administratieve en organisatorische werkzaamheden ten behoeve van de onderwijsplanning van de opleidingen van de Academie. Je werkt zelfstandig en bent in control als het gaat om de operationele planning en roostering. Deze planning en roostering stem je zorgvuldig af met je collega’s planner en roosteraars om de gehele onderwijsplanning zo goed mogelijk te laten verlopen. Je werkt met en voor docenten in samenwerking en opdracht van de teamleiders. Daarnaast houd je je bezig met het studentinschrijf- en volgsysteem Osiris. Het is belangrijk dat je de impact van wijzigingen in het systeem goed inschat. Bijvoorbeeld t.a.v. juridische gevolgen, organisatie, externe verantwoording en/of accreditatie. De functie van planner/roosteraar is tijdelijk, vanwege afwezigheid van de huidige planner. Daarna(ast) word je ingezet als projectmedewerker.

Als projectmedewerker verzorg je de ondersteuning voor de Academie voor Verpleegkunde. Je krijgt een gevarieerd takenpakket, waarbij je flexibel en multifunctioneel wordt ingezet. Deze functie kenmerkt zich door afwisseling en dynamiek. Het team OBP is dit collegejaar een ontwikkeltraject gestart en is derhalve in transitie, wat leidt tot een diversiteit aan taken en mogelijkheden. Denk daarbij aan:

  • Je verricht algemene, organisatorische, administratieve en procedurele werkzaamheden en je bent aanspreekpunt voor studenten/cursisten, medewerkers en/of management voor lopende zaken;
  • je ondersteunt bij de planning van activiteiten;
  • je verstrekt algemene informatie aan (aankomende) studenten/cursisten m.b.t. belangrijke regelingen en procedures van de opleiding;
  • verder verzamel je en zorg je voor tijdige aanlevering van gegevens voor studiehandleidingen en ander studiemateriaal, bewaak je deadlines en stel je (jaar) planningen op. Je redigeert, corrigeert en controleert de geleverde bijdragen en helpt intranet up to date houden met betrekking tot onderwijs gerelateerde zaken;
  • indien nodig lever je een bijdrage aan projecten;
  • je levert ondersteuning aan de teams bij opleidingsgerichte activiteiten zoals de open dagen, meeloopdagen en introductie en matching. In deze rol werk je nauw samen met docenten. Je organiseert en coördineert bijeenkomsten zoals de diplomering, propedeuse-uitreiking, examens en andere teamactiviteiten.
Functie-eisen
  • Afgeronde, relevante opleiding op mbo-/hbo-niveau;
  • aantoonbare ervaring in een soortgelijke functie;
  • affiniteit met het onderwijs;
  • uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal;
  • uitstekende digitale vaardigheden;
  • goed kunnen werken in een dynamische omgeving.

Competenties

Wij zoeken een gemotiveerde en enthousiaste collega die effectief werkt, consciëntieus is, goed kan werken met cijfers en graag wil faciliteren. Je bent zelfstandig, proactief, resultaatgericht en kunt goed plannen en organiseren. Je houdt van aanpakken, neemt initiatief en zoekt hierbij altijd de samenwerking met anderen. Je kunt goed prioriteiten stellen, houdt overzicht (ook onder tijdsdruk) en controleert en bewaakt de voortgang.

Je bent organisatiesensitief en in staat om flexibel om te gaan met een zeer dynamische omgeving. Je weet verschillende aanpakken en communicatiestijlen te hanteren en je bent stressbestendig.

Arbeidsvoorwaarden
De vacatureomvang is 0,6-0,8 fte. De datum van indiensttreding is per zo spoedig mogelijk. Het betreft een tijdelijke functie voor de duur van één jaar. Afhankelijk van de ontwikkelingen binnen het team kan verlenging tot de mogelijkheden behoren. Benoeming vindt plaats volgens de bepalingen van de cao-hbo in de functie van medewerker processen en projecten B. De functieschaal is 8. Het salaris bedraagt minimaal € 2.533,- en maximaal € 3.479,- bruto per maand bij een volledige betrekking.

De Hanzehogeschool Groningen heeft een uitgebreid pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een 13e maand. Daarnaast stimuleert de Hanzehogeschool medewerkers om zich voortdurend te professionaliseren. Onze Hanze PL Academy faciliteert en ondersteunt hierin.

Wij vragen nieuwe medewerkers om bij indiensttreding een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) aan te vragen. De kosten hiervoor worden door de Hanzehogeschool vergoed.

Inlichtingen
Ben je nieuwsgierig geworden? Jurren Schoonbeek, teamleider Onderwijs en Bedrijfsvoering, vertelt je graag meer over deze vacature. Hij is op werkdagen bereikbaar tussen 16.00 en 17.00 uur op 050-595 1106.

De sollicitatiegesprekken vinden digitaal plaats op woensdagmiddag 6 oktober 2021.

Status vacature

Deze vacature is gelijktijdig intern en extern opengesteld. Medewerkers die werkzaam zijn bij de Hanzehogeschool Groningen hebben voorrang op externe kandidaten.

meer...



Meer vacatures van Hanzehogeschool Groningen