Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Customer experience manager
1 jaar met optie tot vaste aanstelling
Uren per week
32 - 40
Maandsalaris
€3.344
Salarisniveau
schaal 11
Niveau
Bachelor - HBO
Vakgebied
Reclame / communicatie / marketing / PR / voorl.
Vacaturenummer
2022-854
Plaatsingsdatum
6 mei 2022
Dienstverband
Arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op onbepaalde tijd
Voor ondernemers is een customer experience of klantreis cruciaal. Dat is jouw baan als customer experience manager bij KVK in Utrecht dus ook. De beleving van klanten, hun behoeftes staan in jouw job centraal. Zo breng je het werk van KVK als publieke dienstverlener voor ondernemers naar een hoger peil. En daarmee bewijs je veel mkb’ers en zzp’ers een goede dienst.
Als customer experience manager is klantbeleving en klantwaarde jouw passie. Je analyseert de behoefte en het gedrag van onze klanten, brengt deze in kaart en vertaalt dit naar concrete voorstellen, experimenten en projecten. Jouw doel? Een betere klantbeleving. Jij geeft het voorbeeld in klantgedreven werken en enthousiasmeert collega’s om meer vanuit klantperspectief te werken. En je verbindt je business en IT met elkaar, zodat verbeterinitiatieven nog sneller in actie worden omgezet.
Dagelijks ben je op onderzoek uit om onze klanten nog beter te leren kennen. Daarbij maak je gebruik van je bewezen trackrecord in het analyseren en verbeteren van klantervaringen en -behoeftes. Klantinzichten, marktinzichten en data-analyses zet je om in verbeterde en nieuwe functionaliteiten en (digitale) producten en diensten. Je brengt het gedrag van ondernemers in kaart op basis van zowel data als kwalitatieve interviews met collega’s met dagelijks klantcontact.
Je bent als het ware de ‘voice of the customer’ en je zorgt ervoor dat de klant in elk besluit wordt meegenomen. Daarbij hoort ook het volgen van de ontwikkelingen in customer experience en customer journey management. Ook draag je actief bij aan het vergroten van kennis en ervaring, het verbeteren van de KVK-klantreismethodiek en het ontwikkelen van het vakgebied.
Bovendien stimuleer je klantgedreven samenwerking tussen disciplines om op basis van inzichten en analyses de klantervaring van de doelgroep te verbeteren. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ondernemersadviseurs, contentcreators, designers en marketeers. Met een multidisciplinair agile team werk je samen aan een onderscheidende waardepropositie. Vanuit jouw senioriteit adviseer je product-owners bij het maken van keuzes in het portfolio.
- Je hebt met succes een hbo- of universitaire opleiding afgerond.
- Je bent bij voorkeur in het bezit van een accreditatie of diploma in customer journey mapping of customer experience management.
- Je hebt aantoonbare meerjarige ervaring met het ontwerpen van de gewenste klantreis en de doorvertaling naar concrete (digitale) producten en diensten op basis van data.
- Je hebt conceptueel vermogen (design thinking) en bent analytisch.
- Je bent data- en resultaatgedreven.
- Je bent klantgericht en kunt door je sterke communicatieve vaardigheden effectief optreden op het snijvlak van business en IT.
- Je bent een echte teamspeler, sterk in organiseren en plannen, en je neemt verantwoordelijkheid.
schaal 11
Salarisomschrijving
Let op: Een fulltime functieschaal 10 en/of 11 en bedraagt maximaal €5425,- per maand obv 38 uur afhankelijk van opleiding, kennis en werkervaring.
Maandsalaris
Min €3.344
Dienstverband
Arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op onbepaalde tijd
Contractduur
1 jaar met optie tot vaste aanstelling
Minimaal aantal uren per week
32
Maximaal aantal uren per week
40
Naast het salaris ontvang je een individueel keuzebudget (IKB). Het IKB bestaat uit geld (16,37% van je brutojaarsalaris) en tijd. Met het IKB maak jij de keuzes die bij jou passen en kun je een deel van je arbeidsvoorwaarden zelf samenstellen. Je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om een deel van je maandinkomen te laten uitbetalen wanneer jij dat wenst. Ook kun je dit budget omzetten in verlof en andersom of besteden aan fiscaalvriendelijke doelen. De Rijksoverheid hecht sterk aan persoonlijke groei en loopbaanontwikkeling en biedt daarvoor tal van mogelijkheden. Tot de secundaire arbeidsvoorwaarden behoren onder meer verschillende studiefaciliteiten, bedrijfsfitness, volledige vergoeding van je ov-reiskosten woon-werkverkeer en gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof.
Wat KVK jou nog meer biedt
Vrijheid, vertrouwen, verantwoordelijkheid en samenwerking met een enthousiast team. Een uitdagende functie waar je je passie in kwijt kunt en dagelijks nieuwe mogelijkheden tegenkomt. Met veel ruimte en vrijheid om zelfstandig te handelen en tot mooie resultaten te komen. Zo lever je een belangrijke bijdrage aan het succes en de herkenbaarheid van KVK.En wat betekent dat in arbeidsvoorwaarden?
- Een fulltime functie in schaal 10 en/of 11. Je salaris bedraagt maximaal € 5.425,- per maand op basis van 38 uur, afhankelijk van opleiding, kennis en werkervaring.
- Veel mogelijkheden voor inhoudelijke en persoonlijke ontwikkeling.
- Individueel keuzebudget van 16,37% over het salaris.
- Shuttel-vervoerskaart.
- Ruim 35 vakantiedagen (inclusief 12 adv-dagen op basis van fulltime inzet).
- Hybride werken en een thuiswerkvergoeding.
- Goede verlof-, pensioen- en ziektekostenregeling.
Goed om te weten
- Deze vacature staat open tot 31 mei 2022.
- De (online) selectiegesprekken vinden doorlopend plaats.
- Bij voldoende passende sollicitanten kan de vacature eerder worden gesloten.
- Voldoe je niet helemaal aan het profiel, maar denk je wel dat deze functie bij je past? Overtuig ons met je motivatie!
KVK
Werken voor ondernemers, daar draait het bij ons om. KVK is een toonaangevende uitvoeringsorganisatie in het publieke domein met een unieke propositie. Omdat KVK een aantal wettelijke registers beheert – waaronder het voor iedereen bekende Handelsregister – is de naamsbekendheid groot.We willen anders gaan werken, met nog meer aandacht voor onze klanten. Of dat nu gaat om de startende ondernemer, de zzp’er die wil groeien, de mkb’er die ontzorgd wil worden, het grootbedrijf dat uittreksels wil afnemen of collega-organisaties. We zetten daarom een organisatieverandering in naar meer agile werken in klantgerichte groups en van een complexe naar een meer simpele besturing. Ons doel? Waarde toevoegen en onmisbaar zijn voor ondernemend Nederland. Een andere manier van werken past daarbij.
Business en IT werken daarom in groups samen, waarbij ze zich richten op één of meerdere klantgroepen. De group vertaalt de wensen van klanten naar praktische IT-oplossingen die makkelijk toegankelijk en 24/7 beschikbaar moeten zijn. Dat is wat de markt vraagt. Onze medewerkers spelen hierbij een cruciale rol. Zij zijn het gezicht van KVK, het aanspreekpunt, de denkkracht, de adviseur en de expert. Maar ook de menselijke kant van de digitale dienstverlener.
meer...
Meer vacatures van Werken voor Nederland