Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Vastgoed manager

Zorggroep Achterhoek - 25-01-2022 Naar vacature  

De Vastgoedmanager is verantwoordelijk voor het optimaliseren en waarborgen van de prestaties van de vastgoedportefeuille van Zorggroep Achterhoek. Je zorgt voor een passende aansluiting van het vastgoedaanbod op de huisvestingsbehoefte van onze doelgroepen. Mede dankzij jou kunnen wij nu en in de toekomst kwalitatief goede zorg leveren en blijven voldoen aan de vraag naar onze woonzorg.

Wat ga je doen?
Je bent verantwoordelijk voor ons portefeuillebeheer, onderhoudswerkzaamheden en de ontwikkeling/uitbreiding van nieuwe woonzorglocaties. Jij weet welk vastgoed aansluit bij onze specifieke behoefte en wat en wie er nodig is om vastgoed daarvoor geschikt te maken en/of te ontwikkelen. Je maakt de strategische vastgoedplannen die aansluiten bij de zorgvraag van onze cliënten en realiseert deze samen met onze samenwerkingspartners. De eisen en wensen weet je vooraf goed te bepalen en te vertalen naar voorwaarden en afspraken voor de externe partijen.

Je bent verantwoordelijk voor het beheer van het bestaande vastgoed, je stelt de MJOP's op, houdt ze up-to-date en ziet erop toe dat deze naar behoren worden uitgevoerd. Voor het uit te besteden werk maak je heldere en goede afspraken met ketenpartners op het gebied van (instandhoudings)onderhoud en overige investeringen.

Het vastgoedbeheer doe je samen met de coördinator facilitaire dienst. Het facilitaire team waaraan je leiding geeft bestaat uit 4 mensen en groeit mee met de groei van de vastgoedportefeuille. Je rapporteert aan de directeur-bestuurder en je maakt deel uit van het operationeel managementteam.

Voor deze functie zijn we op zoek naar een energiek en betrokken persoon, die tot op de werkvloer betrokken is bij de projecten en werkzaamheden. Werkervaring in een (aansturende) vastgoedrol is een must, ervaring binnen de zorg niet. Je hebt voldoende kennis van de vastgoedmarkt, bouwkunde en installatietechniek om je werk naar behoren te kunnen doen. Met jouw kennis van vastgoed en betrokkenheid bij onze doelgroep kun jij echt het verschil maken. Woorden als ondernemerschap, visie, coachen en sturen zijn jou op het lijf geschreven.

  • HBO werk- en denk niveau (bij voorbeeld commercieel, makelaar, facilitair, bouwkunde
  • Kennis van projectmanagement, bouwkunde en installatietechniek
  • Enige jaren aantoonbare ervaring in soortgelijke functie
  • Daadkrachtig, ondernemend, leidinggevende kwaliteiten
  • Goed plannen en organiseren
  • Kennis van relevante kwaliteitscriteria , relevante wet- en regelgeving (huurrecht en vastgoedonderhoud) en veiligheidsbepalingen (o.a. m.b.t. brandveiligheid, legionellapreventie en zorgoproepinstallaties)
  • Kennis van budgetvoering
  • Een bevlogen, vitale en gezond groeiende organisatie
  • Een enthousiast team met betrokken collega's
  • Alle ruimte om jezelf verder te ontwikkelen
  • Een uitgebreid vitaliteitsbeleid en een flexibele werkomgeving
Deze functie is ingeschaald in schaal 8 Sociaal Werk, afhankelijk van opleiding en werkervaring zal dit een salaris zijn tussen € 2.780,00 en € 3.961,00 bij een dienstverband van 36 uur. De functie heeft uitstekende secundaire voorwaarden waaronder een leaseauto, telefoon, laptop en een eindejaarsuitkering. Arbeidstijd: 32 uur (24-32 uren is bespreekbaar).

Gesprekken vinden plaats gedurende de looptijd van de vacature. We hanteren dus geen sluitingsdatum. Hebben we onze match nog niet gevonden? Dan zoeken we nog wat langer door.

meer...



Meer vacatures van Zorggroep Achterhoek