Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Customer service medewerker

Promovendum 308306 - via Magnet.me - Dordrecht - 15-12-2021 Naar vacature  

Full-time / part-time
Full-time
Functie
Soort opleiding
Taalvereiste
Nederlands
(
Vloeiend
)
Vind jouw perfecte baan bij een van de 5.000 werkgevers op Magnet.me.
Heb je een mbo4- of hbo-diploma en ben je op zoek naar een baan met doorgroeimogelijkheden? Ben jij klant-, service- én oplossingsgericht? Kun je goed luisteren en stel jij altijd net die ene vraag extra? Dan zoeken we jou als customer service medewerker! 

Verzeker jezelf van een leuke baan

Jij, ja jij daar! Jij bent het (telefonische) aanspreekpunt voor klanten. Onze klanten bellen jou namelijk met gerichte en persoonlijke vragen. De ene keer met een vraag over een vergoeding vanuit de reisverzekering, de andere keer om een nieuwe auto te verzekeren. Ook via de mail, chat en social media beantwoord je klantvragen. Een saaie werkdag als customer service medewerker? Die zal je niet snel hebben.

Wat de vraag ook is, jij zorgt ervoor dat de klant persoonlijk advies krijgt. Dit doe je niet door een script voor te lezen, maar door echt het gesprek met de klant aan te gaan. Doordat jij net dat stapje verder zet, help jij de klant en zorg je ook direct voor een glimlach. Win-win 😊!

Zo doe jij dat als customer service medewerker

  • Jij bent het eerste aanspreekpunt voor de klant, via telefoon, e-mail, social media of chat.
  • Geen vraag is te gek voor jou, je zet klanttevredenheid op nummer 1.
  • Jij schakelt makkelijk met je directe collega's en andere collega's uit de organisatie.
  • Jij hebt altijd een passende oplossing klaar voor de klant. 
  • Je wil graag groeien en leert eerst alles over onze particuliere verzekeringen.
  • Jij weet precies hoe je kunt zorgen voor een glimlach, in ieder gesprek.

Wft diploma’s 

What the? Geen paniek! Om als customer service medewerker aan de slag te kunnen, moet je eerst de Wft Schade en Wft Basis behalen. Je krijgt de kans om deze Wft-diploma's kosteloos bij ons te behalen. Binnen drie maanden heb je alle kennis in huis om onze klanten te adviseren. En dat Wft-papiertje, staat ook nog eens mooi op je CV.

Doorgroeien

Het Serviceteam staat intern ook bekend als onze kweekvijver. En die naam is niet zomaar ontstaan! Als customer service medewerker zijn er namelijk tal van doorgroeimogelijkheden. Wie weet groei jij door tot senior klantadviseur, schadebehandelaar of ga je aan de slag bij Hypotheken. En dat doorgroeien, dat heb je bij ons zelf in de hand. Waar wacht je nog op?

Heb jij…

  • Minimaal een mbo4-diploma op zak.
  • De Wft-diploma's Schade en Basis (of ben je bereid om deze te behalen?).
  • Vroeger goed opgelet tijdens de Nederlandse les.
  • Een goed luisterend oor.
  • Doorzettingsvermogen en sta je stevig in je schoenen.
  • Het liever te druk dan te rustig. 
  • Altijd een oplossing klaar.

Dan ben je verzekerd van

  • Een mooi en passend salaris.
  • Een team van 23 enthousiaste collega’s.
  • Doorgroei- en ontwikkelmogelijkheden.
  • 25 vakantiedagen (obv 40 uur).
  • Korting op alle verzekeringen (inclusief hypotheekadvies).
  • Een pensioenregeling én reiskostenvergoeding.
  • Gevulde koelkasten en elke dag vers fruit.
  • Leuke borrels en bedrijfsfeesten!
  • De mogelijkheid om thuis te werken.
Volledige vacaturetekst bekijken
Verbinden
Bij Promovendum ben je verzekerd van iets moois, iets beters. Niet voor niets zijn we al jaren één van de meest vooruitstrevende organisaties binnen de financiële dienstverlening.

We bestaan dan misschien al lang, toch zijn we een jonge organisatie: 64 procent van onze fijne collega’s is jonger dan 35 jaar. Samen zetten we stappen, maken we meters. Met opleidings- en doorgroeimogelijkheden willen we je helpen om het beste uit jezelf te halen.

Verzekeringen
Dordrecht
Actief in 1 land
250 medewerkers
40% mannen - 60% vrouwen
Gemiddeld 34 jaar oud

Dit zeggen medewerkers

Kyra

Specialist verzekeringsaanvragen

Verzekeringen saai? Nee zeker niet! Op de acceptatieafdeling beoordeel ik dagelijks verzekeringen. Deze jonge, enthousiaste en leergierige afdeling zorgt ervoor dat ik elke dag met plezier naar mijn werk ga. Inmiddels voelt het echt als een familie.

Teddy

Supervisor klantadvies

Ik vind het heel mooi om te zien hoe snel je hier iets leert. Op dag 1 heb je waarschijnlijk weinig verstand van verzekeringen, terwijl je een maand later een klant helpt met zijn volledige verzekeringspakket.

meer...



Meer vacatures van Promovendum 308306