Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Customer journey specialist - LaadpalenRotterdam

Coolblue - via Magnet.me - Rotterdam - 16-06-2021 Naar vacature  

Vind jouw perfecte baan bij een van de 5.000 werkgevers op Magnet.me.

Customer journey specialist - Laadpalen

Rotterdam

Fulltime

Als Customer Journey Specialist Laadpalen ga je je onderdompelen in de wereld van laadpalen en laadpassen. Je vertegenwoordigt de stem van de elektrische rijder binnen je team. Je komt voor deze doelgroep op en zorgt dat hij/zij in elk besluit wordt meegenomen.

Hoe word ik Customer Journey Specialist Laadpalen bij Coolblue?

Wil je onderdeel zijn van de energietransitie en je onderdompelen in de wereld van laadpalen en laadpassen? Krijg je daarnaast veel energie van onderzoek, analyses, deep dives, projectmanagement en heb je een oog voor design en teksten? Ook Customer Journey Specialist Laadpalen worden bij Coolblue? Lees dan snel verder.

Dit vind je leuk om te doen

  • Je bent verantwoordelijk voor de klantreizen van laadpalen en laadpassen; niet alleen voor het directe Coolblue kanaal, maar ook voor indirecte kanalen. 
  • Je vertegenwoordigt de stem van de elektrische rijder binnen je team. Je komt voor deze doelgroep op en zorgt dat hij/zij in elk besluit wordt meegenomen. 
  • Problemen van onze EV rijders tot de kern doorgronden in een deel van de customer journey. Je brengt de intentie van hen in kaart door klantreizen zowel te onderzoeken en inzichtelijk te maken. Je voert hiervoor kwalitatief onderzoek uit en gebruikt kwantitatieve inzichten.
  • Verbeterkansen voor laadpalen en -passen signaleren en deze omzetten naar verbeterprojecten. Je identificeert problemen en pakt deze met twee handen aan.
  • Mooie resultaten behalen doordat je de projecten prioriteert en de voortgang bewaakt. Jij bent bepalend in de planning voor het oplossen van het gevonden probleem en zorgt dat resultaten worden waargemaakt.
  • Highfiven met je team als blijkt dat onze NPS verder omhoog gaat.

Hier herken jij jezelf in

  • Een (bij voorkeur marketing/onderzoek gerelateerde) wo-opleiding afgerond.
  • Minimaal 2 jaar vergelijkbare werkervaring in bijvoorbeeld onderzoek of online marketing.
  • Kwantitatieve- en kwalitatieve onderzoekservaring in het doorgronden van klanten.
  • In klant problemen denken gaat vanzelf.
  • Nieuwsgierig, zelfstartend en beschikt over een sterk analytisch vermogen.
  • Perfectionistisch als het gaat om oog voor detail in teksten en designs. 
  • Goed in het verdelen van je aandacht en tijd over verschillende stakeholders en projecten.
  • De Nederlandse en Engelse taal kennen geen geheimen voor je.

Dit zoek jij verder in een baan

  • Geld.
  • Meer dan 30 trainingen in onze eigen Studiefabriek.
  • Korting op alle spullen die we verkopen.
  • 25 vakantiedagen. Als je belooft dat je terugkomt.
  • Reiskostenvergoeding en pensioenregeling.
  • Een kantoor waar je foto's van wilt maken op een toplocatie. Vanaf Rotterdam Centraal is het 3 keer vallen voor je er bent. Oké, het is 2 minuten lopen.
  • Ongekend goede werksfeer. Met 
, de 
 en een 
.
  • Ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Daar staan we altijd voor open. Of je nu een week, maand of een jaar bij ons werkt.
  • Uitdagend werk om helemaal in op te gaan, zodat je af en toe vergeet dat je aan het werk bent.
  • Een platte organisatie in de breedste zin van het woord. Zo kun je gewoon een biertje drinken met de baas.
  • Op dit moment werken we thuis wanneer dit mogelijk is. Natuurlijk zorgen we dat je thuis een top werkplek hebt. Inclusief bureaustoel, laptop en blauwe slingers.
Volledige vacaturetekst bekijken

Delen:
Over Coolblue
Ooit begonnen als studentenbedrijf. Nu één van de snelst groeiende e-commercebedrijven van de Benelux. Sinds onze oprichting in 1999 hebben we maar één doel: klanten blij maken.

Retail
Rotterdam
Actief in 3 landen
6.000 medewerkers
50% mannen - 50% vrouwen
Gemiddeld 27 jaar oud

Dit zeggen medewerkers

Merel

Klantreiziger

Coolblue is echt de beste plek is om e-commerce te leren. Als Klantreisspecialist ben ik een beetje het geweten van de klant. Alles wat we maken, bekijk ik door de ogen van de klant om te achterhalen of wat we bouwen klantvriendelijk en begrijpelijk is.

David

Productreis Specialist

Klanten communiceren constant met ons. Letterlijk door de Klantenservice te bellen. Maar ook door zoektermen die ze gebruiken in Google en de manier waarop ze navigeren op onze site. Ik analyseer die data en vertaal dit naar verbeteringen voor de klant. Het is een brede rol waarin ik veel samenwerk.

meer...



Meer vacatures van Coolblue