Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Commercieel Medewerker Binnendienst
In ons ambitieuze Sales team hebben wij plek voor een nieuwe collega! Onder voorwaarde dat jij vertrouwen en een gunfactor weet te realiseren en te behouden. Daarnaast beschik jij vanzelfsprekend over het talent om de klanttevredenheid en omzet binnen de accounts iedere dag te laten stijgen, met behulp van jouw commerciële inzicht, lef en drive. Herken jij jezelf in deze omschrijving? Lees dan snel verder! Want wij willen ons verkoopteam versterken met een energieke en proactieve Commercieel Medewerker Binnendienst.
Wat ga je doen
De Commercieel Medewerker Binnendienst is het gezicht van KING en dagelijkse aanspreekpunt naar onze klanten. Je bent de spin in het web in de afstemming met onze klanten en je accountteam binnen KING, bestaande uit Sales, Purchase, Finance en Supply Chain. Je bent van A-Z operationeel verantwoordelijk voor het beheer en uitbouw van jouw eigen klantpakket. Je stemt de wensen van onze klanten af op de mogelijkheden die we kunnen bieden , teneinde een optimale dienstverlening en klanttevredenheid te realiseren. Samen met verschillende accountmanagers in de buitendienst ben je verantwoordelijk voor het benutten van alle kansen en leads en het beheren van de klantrelatie. Je rapporteert in deze functie aan de Business Coördinator Healthcare.
Wat kun je nog meer verwachten?
- Jij bent de spil van jouw toko! Naast extern, ben je ook intern aanspreekpunt voor de collega’s van Inkoop, Finance, Inventory en Logistiek;
- Je bent verantwoordelijk voor het gehele operationele proces van klantaanmaak tot het beheer en de uitbreiding van een klantportfolio;
- Je zorgt voor dagelijkse afstemming met het (multifunctionele) accountteam en klanten inzake forecast, voorraadniveau, orders, orderverwerking, alternatieven, leveringen/levertijden, manco’s, reclamaties, betalingen en overige zaken. Via telefoon, chat, Teams of email. Je zorgt voor gedegen en snelle oplossingen naar klanten, passend bij de probleemstelling;
- Je zorgt voor dagelijkse bewaking en invoeren van orders (proactief alternatieven inzetten waar nodig), waarbij je actief naar klanten stuurt en adviseert over digitale orderinvoer-en verwerking via onze webshop;
- Up to date houden van AX (ERP systeem; bijhouden en verrijken van klantgegevens) en invoeren en actief bewaken van offertes, klachten, manco’s, webshopmeldingen etc.
- Invoeren en bijhouden van klantprijzen en sturen op verhogen margeresultaat. Je zorgt voor opvolging bij issues in debiteurenbeheer;
- Je zorgt voor uitbreiding in omzet van jouw klantenpakket door het opvolgen van marktbewerkingsacties, het actief managen van upsell in jouw klantpakket of door de acquisitie van nieuwe klanten in jouw rayon;
- Begeleiding van uitbreiding van pakketten en/of implementatie nieuwe klanten, waaronder contractinvoer en bezoeken van locaties voor de implementatie. Zorgen voor passende after-sales;
- Je ondersteunt de (key) accountmanager en bent samen verantwoordelijk voor het realiseren van het vastgestelde budget van het rayon;
- Een uitdagende job binnen een frisse, innovatieve afdeling met enthousiaste collega’s;
- Een grote mate van vrijheid om je te ontwikkelen op persoonlijk en professioneel vlak.
Wat kun je nog meer verwachten?
- HBO werk- en denkniveau (met als pré een commerciële studierichting);
- Sterke communicatieve vaardigheden in de Nederlandse in woord en geschrift;
- Minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
- Je hebt een commerciële en gedreven instelling met oog voor een duurzame relatie met de klant;
- Je bent resultaatgericht, weet voortgang goed te bewaken en bent creatief;
- Je bent ondernemend en weet anderen aan te haken (je zoekt de verbinding op);
- Wij werken met Microsoft Dynamics (AX), ervaring hiermee is een pré! Uiteraard verwachten wij ook uitstekende kennis van het reguliere Microsoft Office pakket;
- Wanneer jij beschikt over een grote dosis enthousiasme, energie, proactiviteit én humor :), dan heb je een voorsprong op de rest!
- Een uitdagende job binnen een ambitieuze, eerlijke en transparante afdeling;
- Een team van gedreven collegae die je graag snel wegwijs maken;
- Een passend salaris, afhankelijk van opleiding en ervaring;
- Een goede pensioenregeling;
- 26 vakantiedagen + 1 bonusdag en de optie om vakantiedagen bij te kopen;
- Veel ruimte voor opleiding & ontwikkeling met de Bunzl Academy, naast diverse externe opleidingsmogelijkheden;
- Deelname aan het optie spaarplan van Bunzl;
- Collectiviteitskorting op jouw zorgverzekering en korting op het gehele assortiment van KING;
- De mogelijkheid om deels vanuit huis te werken;
Als leverancier van facilitaire en medische producten levert KING totaaloplossingen. Maatwerk, met aandacht geleverd. Een intelligent bestel- en leverproces, transparant en ingericht op de actuele behoeften van onze klanten. Geen omkijken naar waar, wanneer en hoeveel spullen onze klanten geleverd krijgen. Zodat ze hun werk goed, veilig en met de juiste focus kunnen blijven doen. Ons innovatieve e-commerce platform en slimme logistiek leveren meer tijd op. Wij zorgen ervoor dat iedereen die werkt in de zorg, bij de overheid en in de commerciële sector, maximaal aandacht kan geven aan patiënten, cliënten, studenten, projecten en collega’s en projecten. Aandacht voor vandaag. En voor de toekomst. Dat vinden we belangrijk. De kernwaarden van KING zijn Samen, Verantwoordelijk & In Beweging. Met een gedreven en enthousiast team van ruim 150 collega’s werken we iedere dag aan het overtreffen van onze klantverwachtingen conform onze waarden. En dit alles vanuit ons prachtige nieuwe hoofdkantoor in Tiel. KING werkt in het hier en nu, aan het daar en straks.
meer...
Meer vacatures van Bunzl