Inloggen - Registreer  

Operationeel manager

Rtc Cella - Alphen aan den Rijn - 23-04-2024 Naar vacature  

Geplaats op 19 april 2024
Categorie: Onderbouw, Bovenbouw, Middenbouw
Voor Stichting RTC Cella zoeken we vanaf 26 augustus 2024 een operationeel manager/ teamleider.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Marsjanne Damen,
Secretaris -
Directeur RTC Cella op telefoonnummer 06-22238180. Je sollicitatie ontvangen we graag per mail op
vo
or
20
mei,
eind mei
/ begin
juni
2024
zullen
de gesprekken
plaats
vinden.

Operationeel manager 28-32 uur

Voor Stichting RTC Cella zoeken we vanaf 26 augustus 2024 een operationeel manager/ teamleider. Stichting RTC Cella richt zich op het organiseren van kwalitatieve en kwantitatieve vervanging in het primair onderwijs en alle activiteiten die hieraan ondersteunend zijn. Het plannen en matchen van leerkrachten en scholen doet de stichting voor de aangesloten schoolbesturen en diens leerlingen.

Als manager operationele zaken/ teamleider ben je verantwoordelijk voor:
  • De organisatie en dienstverlening (planning en vervanging) van RTC Cella;
  • De dagelijkse leiding en aansturing van interne medewerkers (matchers) van RTC Cella, als ook de ondersteuning in het werk van de matchers waar nodig;
  • Operationeel overleg vanuit het vervanging vraagstuk met P&O en financiële functionarissen binnen de deelnemende besturen;
  • Meewerkend ‘voorman’ voor de organisatie van de vervangingen, waaronder de afhandeling van complexe(re) planningsproblematiek met P&O functionarissen en de directeuren van de aangesloten schoolbesturen;
  • Het aanspreekpunt voor directeuren bij complexe vervangingen of bij escalaties als de matchers niet in staat zijn om tot een adequate match te komen;
  • Voor de inrichting en het gebruik van het matchingsysteem;
  • Eerste aanspreekpunt bij escalaties voor de leerkrachten in het flexteam en kernteam;
  • Het opstellen van conceptbegroting (2025) en concept jaarrekening en bestuursverslag (2024);
  • Het tijdig bepalen en voorstel maken voor tarieven voor het uitvoeren vervangingen;
  • Het hebben van een adequate boekhouding, personeelsadministratie en aansturing van het administratiekantoor;
  • Het goed, tijdig en correct aanleveren van (stuur) gegevens aan de deelnemende besturen;
  • Het managen van de leveranciers van het matchingsysteem en andere interne ICT- systemen;
  • Het eventueel afstemmen met een extra functionaris (bv. secretaris-directeur) waarmee voorlopig gewerkt wordt i.k.v. de bestuurlijke samenwerking.
Ben jij creatief, ambitieus, flexibel en daadkrachtig? Heb je snel inzicht in complexe vraagstukken en ervaring met het managen van de operatie en het begeleiden en aansturen van een team? En heb je een afgeronde HBO - opleiding (op gebied van HR of Bedrijfskunde)? Dan past deze rol bij jou!

Wij bieden:
  • Een fijne en dynamische werkplek in Alphen aan den Rijn
  • Toffe collega’s die samen hun schouders er onder zetten
  • Primaire arbeidsvoorwaarden uit de CAO PO
De functie zal starten met een tijdelijke dienst voor een jaar (o.b.v een jaarcontract) vanaf 1 september 2024 (met inwerkperiode in laatste week augustus) voor gemiddeld 28 tot 32 uur per week, de werkdagen zullen in overleg worden bepaald. De intentie is, om na een positieve beoordeling, dit om te zetten naar een vast contract.

De plek van waaruit je je werkzaamheden zult verrichten is het stichtingskantoor: aan de Ondernemingsweg 66p te Alphen aan den Rijn. De inschaling van salaris is mogelijk in schaal 11/12 cao PO afhankelijk van ervaring en laatst genoten salaris.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Rtc Cella