Inloggen - Registreer  

Financieel administratief medewerker

Gastouderbureau Snoesje - Ingen - 23-08-2021 Naar vacature  

Wat houdt het werk in?

Als financieel administratief medewerker ben jij de spin in het web die er voor zorgt dat alles op kantoor vlekkeloos verloopt. Je ziet meteen wanneer er iets niet klopt en zoekt tot op de bodem uit waar de knelpunten zitten. Je vindt het heerlijk om structuur aan te brengen, processen te stroomlijnen en kan moeiteloos bijzaken van hoofdzaken scheiden. Het takenpakket is zeer divers en afwisselend en er is veel ruimte voor eigen inbreng en ideeën.

Wij stellen ons even voor

Gastouderbureau Snoesje is een regionaal en betrokken Gastouderbureau. Persoonlijk contact, oprechte betrokkenheid en een proactieve ondersteuning is waar wij voor staan. Al meer dan vijftien jaar bemiddelen en begeleiden wij gastouderopvang. Ons team bestaat uit een aantal vaste bemiddelingsmedewerkers die iedere dag met veel enthousiasme en toewijding werken aan goede gastouderopvang. Op dit moment is er ruimte voor uitbreiding van ons team en daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste en gestructureerde duizendpoot m/v:

Financieel/administratief medewerker (20 – 24 uur)

Wat zijn jouw verantwoordelijkheden?

Jouw verantwoordelijkheden en werkzaamheden bestaan onder meer uit:
  • Voeren van evaluatiegesprekken met ouders
  • Bijeenkomsten organiseren voor medewerkers en gastouders
  • Telefonisch beantwoorden van uiteenlopende vragen van ouders- en gastouders
  • Website en social-media beheren en hierin een passende strategie bepalen
  • Verwerken van nieuwe kind plaatsingen
  • Salaris- en financiële administratie
  • Boekhouding bijhouden voor onze aangesloten ondernemers
  • Aangifte voorbereiden
  • Debiteuren beheer
  • Het verzorgen van de registratie van nieuwe gastouders in het Landelijk Register Kinderopvang en het bijhouden en verwerken van wijzigingen hierin
  • Er op toezien dat de opvang en de dossiervoering voldoet aan de eisen van de Wet Kinderopvang
  • Contact onderhouden met gemeente, GGD, expertise teams en andere samenwerkingspartners
  • Ondersteuning bieden bij vragen rondom de kinderopvangtoeslag, betalingen, zelfstandig ondernemerschap
  • Maakt periodieke rapportages a.d.h.v. analyses van financiële aard

Wat vereist deze functie?

Je beschikt over HBO werk- en denkniveau en jij hebt een administratieve en/of financiële opleiding afgerond op minimaal MBO-4 niveau. Verder vereist deze functie van jou:

  • Zeer goede communicatieve- en gespreksvaardigheden
  • Een commerciële instelling en een ondernemersmentaliteit
  • Je bent stressbestendig, klantvriendelijk en gewend aan een hectische werkomgeving
  • Uitstekende analytische vaardigheden en cijfermatig sterk
  • Ordelijkheid, proactief en systematisch werken
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Kennis van Windows, Office (waaronder Outlook en Microsoft Excel) en CRM-systemen
  • Een aantal jaren werkervaring in een vergelijkbare functie

Wat bieden wij jou?

Wij bieden jou een afwisselende en uitdagende functie bij een enthousiast en groeiend bedrijf. Je bent werkzaam binnen een klein en hecht team waar er naast het werk tijd is voor gezelligheid en humor. Er is veel ruimte voor eigen inbreng en ideeën. Salariëring zal plaatsvinden op basis van opleidingsniveau en ervaring in overeenstemming met de CAO Kinderopvang schaal 6.

Zijn dit jouw kwaliteiten?

  • Je staat positief in het leven en maakt makkelijk contact
  • Je staat sterk in je schoenen en gaat lastige situaties niet uit de weg
  • behulpzaam, betrokken en niet bang om de handen uit de mouwen te steken
  • Je kan buiten vaste kaders denken en je maakt je nieuwe zaken snel eigen
  • Je bent collegiaal en staat graag voor een ander klaar
  • Je werkt zeer nauwkeurig en gestructureerd
  • Representatief en goed verzorgd
  • Flexibel en geen 9- tot 5 mentaliteit
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Gastouderbureau Snoesje
Meer Financieel administratief medewerker vacatures