Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Medewerker Servicedesk 1-3 JAAR
Medewerker Servicedesk
Terug naar overzicht
Enthousiast?
Solliciteer dan direct op deze functie via onderstaande button en stuur jouw motivatie en CV op.Solliciteren
Vragen?
We vertellen je graag meer! Onze recruiter staat je graag te woord.Sabine Koeman
Recruiter (experienced hire)Amstelveen
1-3 JAAR
mbo
Favoriet
krijg jij energie van het oplossen van ICT gerelateerde vragen en voel jij je thuis in het ondersteunen van eindgebruikers? Dan is deze functie wellicht interessant voor jou!
Organisatie
Meijburg & Co is Nederlands grootste fiscaal adviesbureau en Meijburg Legal richt zich vanuit het notariaat en de advocatuur op ondernemingsrecht. Beide organisaties zijn een zelfstandige member firm binnen het (inter-)nationale netwerk van KPMG.Afdeling
Samen met je collega’s ondersteun je de interne klanten met betrekking tot een ruim scala aan IT-gerelateerde vragen. Je staat klanten en collega’s professioneel te woord, klantgericht werken is jouw tweede natuur en je snapt hoe je verschillende communicatiestijlen kunt inzetten om tot een goede oplossing te komen.Wat ga je doen?
Je zorgt voor een goede doorstroom en doorlooptijd van de calls die binnenkomen bij de servicedesk, het bepalen van prioriteiten kost jou geen moeite. Je draagt bij aan het opstellen van rapportages over de SLA’s en KPI’s. Met veel energie en plezier ga jij ervoor om de servicedesk tot een waar visitekaartje van het bedrijf te maken. Je snapt hoe belangrijk deze afdeling is, en welke bijdrage de servicedesk kan leveren aan het succes van de organisatie. Ook weet je jouw weg naar andere afdelingen te vinden. Stelt een klant vaak dezelfde vragen? Dan overleg je met de unitmanager of er misschien een training nodig is. Zorgt een bepaalde module voor veel extra uitlegwerkzaamheden? Jij schakelt met de betreffende oplosgroep om een (betere) handleiding te produceren.Jij bent dan ook hét aanspreekpunt met betrekking tot ICT gerelateerde vragen voor alle Meijburg-collega’s. Je handelt deze serviceverzoeken en incidenten (meldingen) zo goed als zelfstandig en binnen de gestelde service-afspraken af. Een hoog oplossend vermogen is belangrijk zodat je de vraag van de eindgebruiker direct kan oplossen. Van de meldingen die je niet zelfstandig kan oplossen bewaak je proactief de status. Onze eindgebruikers zijn voor jou het allerbelangrijkst, daarom houd je hen goed op de hoogte van de status van de vraag, je houdt de voortgang bij en je verleent de optimale service. Hiervoor heb je inhoudelijk kennis van ICT producten, ICT diensten en kennis van de Meijburg organisatie. Binnen het team wordt grote waarde gehecht aan het gebruik van de ITIL en Lean methodiek en het juist registreren van calls in het registratiesysteem.
Jouw verantwoordelijkheden
- Jij bent actief bezig met het verbreden van je eigen kennis en je draagt bij aan het onderhouden van de ICT knowledgebase door middel van kennis items
- Jij werkt actief samen met andere teams om complexere meldingen op te lossen
- Jij legt meldingen van eindgebruikers adequaat vast in Topdesk en zorgt ervoor dat incidenten van de juiste prioriteit worden voorzien
- Jij draagt zorg voor het monitoren en opvolgen van openstaande meldingen, jij schat de impact in en zorgt voor een tijdige escalatie
- Jij documenteert (veel gestelde) ICT meldingen en oplossingen
- Je voert de security- en privacy controles en (operationele) taken uit die bij jouw functie horen nauwgezet en tijdig uit (incl
- Je escaleert security-issues bij twijfel onmiddellijk naar de NITSO, privacy-issues escaleer je naar de privacy-officer
- Informatiebescherming zit in je DNA en is integraal onderdeel van je taken en verantwoordelijkheden in jouw rol als medewerker van de servicedesk
- Bij al je werkzaamheden en bij de verwerking van informatie ben je alert, je denkt en handelt vanuit Privacy & Security by design, aansluitend op het KPMG Meijburg & Co informatie beveiligingsbeleid
- Om onze collega’s zo goed mogelijk te faciliteren, kan het zijn dat je wordt ingeroosterd in vroege of late diensten, en incidenteel in het weekend of in de avonduren
Wie ben jij?
- Je hebt een afgeronde MBO of HBO ICT opleiding
- Je hebt 1-3 jaar ervaring opgedaan op een (ICT) Servicedesk
- Je hebt gewerkt in een professional service firm
- Uitstekende communicatieve vaardigheden zowel mondeling als schriftelijk (Nederlands en Engels)
- Je hebt een proactieve instelling en bent stressbestendig;
- Je bent klantgericht, servicegericht en krijgt energie om van een klant een tevreden klant te maken;
- Je bent zelfstandig en denkt vooral in oplossingen;
- Je bent een doorzetter die elke week beter wil worden samen met het servicedesk team;
- Je houdt overzicht en kan snel schakelen tussen de diverse vragen en onderwerpen
Daarnaast beschik je over
- Basiskennis ITIL
- Kennis van werken volgens het Lean principe is een pré
- Een rijbewijs B
- Je hebt een hoge security-awareness, die je toepast bij je eigen werkzaamheden en bij de behandeling van gebruikersvragen en -wensen
Meer vacatures van Meijburg