Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Medior Functioneel Beheerder

Sogeti - Groningen - 12-05-2022 Naar vacature  

  • Medior Functioneel Beheerder

Ervaring:
Medior (2-5 jr)

Expertise:
Business & IT

Location:
Groningen
Jij bent vastberaden en ondernemend. Je zorgt als functioneel beheerder met de gebruikers dat de informatiesystemen blijven draaien en meegaan in nieuwe business en technologische ontwikkelingen. Je hebt kennis van de ontwikkelingen binnen de business en IT en bent bovenal een bemiddelaar. Naast alle nieuwe ontwikkelingen en kansen voor organisaties, heeft deze ook te maken met het bestaande IT-landschap. In deze dynamiek werk je dagelijks aan het transformeren en beheersbaar houden van organisatie kritische applicaties om zoveel mogelijk waarde uit een organisatie te halen en om deze in staat te stellen om te blijven innoveren.

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Kom je bij ons werken? Dan kun je rekenen op honderden collega’s die klaarstaan om klanten te helpen, en ook hun collega’s graag een helpende hand bieden om tot een topresultaat te komen. Sogetisten gaan niet alleen voor goede resultaten, maar ook voor lol tijdens het werk. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Sogeti is een fijne werkgever en geeft jou de ruimte om de inhoud in te duiken!

Werken bij Sogeti

Sogeti levert sinds jaar en dag innovatieve IT-oplossingen aan de top van het Nederlandse bedrijfsleven. Bij deze meer dan uitdagende opdrachtgevers weet jij te verrassen door net iets meer te brengen dan de klant verwacht qua functioneel beheer. 

Jij bent de schakel tussen de gebruikers en de IT-voorziening en doordat jij de IT-ontwikkelingen en bedrijfsprocessen binnen no-time weet te doorgronden, laat jij de functionaliteit van informatiesystemen perfect aansluiten op de behoeftes van de klant. Je bent gesprekspartner voor interne en externe opdrachtgevers en leveranciers, gebruikers en andere stakeholders en borgt de afspraken die je met hen maakt. Als er iets fout gaat vind je het niet erg om onder tijdsdruk een stukje de techniek in te duiken terwijl je je gebruikers constant op de hoogte houdt.

Wonen en werken in de regio Noordoost bij Sogeti!

Natuurlijk wil jij werken in de regio waar je ook woont. Daar hebben wij voor gezorgd. Je werkt voor de regiovestiging van Sogeti in Groningen. Met hybride werken op afstand of deels bij de klant en het slim bedienen van klanten beperken wij je reistijd. Als ambassadeur van het hybride werken, stimuleren wij (deels) thuiswerken.

Wie ben jij?

✔ Jij hebt 2 tot 5 jaar relevante werkervaring. 
✔ Beschikt over HBO werk- en denkniveau. 
✔ Beheerst de Nederlandse taal goed.
✔ Ervaring met gebruikersondersteuning.
✔ Analytisch- & communicatief vaardig en procesmatig inzicht en daarnaast ben je creatief, klantvriendelijk en heb je een grote mate van zelfstandigheid.

✔ Kennis van en ervaring met het werken met BiSL, ITIL, SQL, Tmap, Agile en/of Scrum en het aansturen van (externe) leveranciers.

Dit bieden wij jou

✔ Salaris tot € 5.500,00.
✔ Een vast arbeidscontract en een aantrekkelijke lease regeling met hybride en volledig elektrische auto’s.
✔ 26 vakantiedagen (mogelijkheid tot extra bijkopen), goede pensioensregeling.
✔ De inrichting van jouw thuiswerkplek.
✔ Onbeperkt toegang tot het opleidingsportaal.
✔ Werken voor de top 200 klanten van NL.
✔ Standplaats Groningen.
Bovendien vind je bij Sogeti achter ieder bureau een vriendelijk gezicht, waardoor werken bij Sogeti een zowel leerzame als ontspannen ervaring is. 

Wil je meer informatie:

Bel dan met 088 660 66 00 en vraag naar Irma Jongman, Tonie van der Walle of Daan de Groot, IT recruiters in Groningen.

You make technology work. Solliciteer nu!

meer...



Meer vacatures van Sogeti