Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Project Coördinator Buitendienst
Voor een bouwkundig specialist in Rotterdam zijn wij op zoek naar een Project Coördinator Buitendienst die houdt van regelen en organiseren! Word jij gelukkig van afwisseling en een mooie uitdaging? Vind je het fijn om niet stil te zitten? Mooi, lees dan vooral verder!
Aan de slag als Project Coördinator Buitendienst in Rotterdam
Jij mag regelen, organiseren, puzzelen en daar alle betrokkenen goed van op de hoogte houden. Overtuigingskracht en een dienstverlenende instelling gaan hand in hand met resultaatgerichtheid en daarom ben je succesvol. Dat zijn mooie woorden, maar wat betekent dit concreet?Het leuke aan een baan als Project Coördinator is dat je intercedent, accountmanager, adviseur en administrateur in één bent! Dagelijks schakel je met klanten, mede-collega's, leveranciers en medewerkers. Je vult openstaande aanvragen in en vult de agenda's van de timmerlieden, daarbij maak je onderweg de nodige lol. Je neemt aanvragen van klanten zeer kritisch door, zodat je de juiste mensen op deze aanvragen zet. Jouw baan is elke dag anders! De klanten die je spreekt zijn al jaren klant - daar hebben je sales collega’s voor gezorgd. Je werkt in gemoedelijk team, waarin openheid en toegankelijkheid voorop staat!
We hebben de belangrijkste taken en verantwoordelijkheden voor je opgesomd:
- Je weet de juiste mensen bij de juiste projecten in te plannen;
- Je bent overtuigend, maar dienstverlenend aan de telefoon en toetst beschikbaarheid van werknemers;
- Je bent op de hoogte van de wensen van de leveranciers en de medewerkers- dat waarderen ze in je!
- Je bezoekt de projecten en voert gesprekken zo samen met jouw team tot de beste match te komen;
- Als het aanbod de vraag overstijgt, dan ondersteun je ook het salesteam om de timmerlieden actief aan te bieden bij de klanten;
- Als er iets misgaat, iemand niet op komt dagen of een auto stuk is, dan los je dat op- altijd!
Wat krijg je terug voor jouw inzet?
- Een uitdagende functie met veel ruimte voor eigen invulling;
- De mogelijkheid om flexibel te werken qua werktijd en werkplek;
- Een salaris van €2800 tot €4000 per maand (afhankelijk van jouw start als junior, medior of senior);
- Een opleidingsbudget van €2000 per jaar;
- Mogelijkheid tot het leasen van een KIA Picanto;
- Interessante doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf.
Waar wij naar zoeken?
- Je vindt regelen en organiseren leuk en kan goed relaties opbouwen en behouden;
- Je bent zorgvuldig, dienstbaar, besluitvaardig en overtuigend;
- Je vindt het niet erg om veel onderweg te zijn;
- Ervaring in de uitzendbranche zou geweldig zijn;
- Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels.
Meer informatie over jouw werkgever
Onze opdrachtgever is een recruitmentbureau dat internationale vakkrachten binnen de bouw sector aan werk helpt. Anderzijds zorgen ze dat bouwbedrijven, installateurs en aannemers specialisten kunnen inhuren.In tegenstelling tot concurrenten kan deze organisatie nog wel mensen vinden, omdat ze verder kijken dan landsgrenzen en goed zijn voor hun personeel. Contact met de vakkrachten moet fenomenaal zijn en daar mag jij in uitblinken!
Ze hebben prachtige klanten en het valt ons op dat arbeidsvoorwaarden naar zowel de specialisten als het kantoorpersoneel zeer maar dan ook zeer goed zijn!
meer...
Meer vacatures van Sparkling People