Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

ICT Manager

Dutch Cabin Group - Coevorden - 05-07-2021 Naar vacature  

Ben jij een hands-on ICT manager die graag de spin in het web is voor ICT gerelateerde zaken? Ben jij een teamplayer die niet te beroerd is een handje mee te helpen? Heb jij ervaring met het aansturen van een team en houd je van veel afwisseling in je werk? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Dutch Cabin Group is specialist in het leveren van zowel tijdelijke als ook (semi-)permanente huisvesting in Nederland en Duitsland. Binnen Dutch Cabin Group is meer dan 60 jaar ervaring. Er werken ca. 150 medewerkers verspreid over 6 verschillende locaties in Nederland, Duitsland en België. Ons hoofdkantoor staat in Klundert. Dutch Cabin Group maakt deel uit van het Zweedse

. Adapteo is een beursgenoteerde, toonaangevende aanbieder van modulaire huisvesting in Noord - Europa.
De afdeling ICT bestaat momenteel uit 4 personen. Je rapporteert aan de CEO.

Voor onze organisatie zijn wij ter vervanging op zoek naar een ervaren en enthousiaste

ICT Manager

Onze functie:

Als ICT Manager ben je verantwoordelijke voor een betrouwbare en efficiënte ICT-organisatie op alle locaties van Dutch Cabin Group. De hele omgeving bevindt zich momenteel in de cloud en de collega’s werken vanuit 6 locaties. Vanwege de harde groei van de organisatie en de diverse ontwikkelingen, zijn er binnen ICT vele uitdagingen. Jij zorgt ervoor, dat ICT naar een hoger niveau wordt gebracht en je werkt hierbij nauw samen met het moederbedrijf. Samen met je collega’s zorg je ervoor dat alles optimaal en veilig werkt en altijd bereikbaar is.

Wat ga je doen als ICT Manager?
  • Formuleren en realiseren van ICT doelstellingen en projecten, zodanig dat de ICT organisatie verder uitgebouwd wordt en aansluit op de behoeften van de organisatie.
  • Managen van de ICT-organisatie, slagvaardig, juiste mensen op de juiste plaats, duidelijke visie.
  • Leiding geven aan 3 collega’s: 2 ICT-specialisten en een BI specialist.
  • Adviseren van het management.
  • Beheren en optimaliseren van de ICT-infrastructuur.
  • Het faciliteren van een kwalitatief hoogwaardige informatievoorziening naar de organisatie en vergroten van de user experience in het gebruiken van de ICT omgeving.
  • Change management voor begeleiden van nieuwe software releases.
  • Het bepalen van criteria en procedures voor het borgen van kwaliteit en veiligheid van de IT-omgeving.
  • Management van leveranciers en SLA’s en inkoop van technologische apparatuur en software. Jij bent budgettair verantwoordelijk voor ICT gerelateerde zaken, inclusief het maken van investeringsvoorstellen met betrekking tot de ICT omgeving.
  • Projecten van A tot Z oppakken, bedenken en implementeren van oplossingen, en organisatie breed begeleiden collega’s.
  • Volgen van ontwikkelingen op ICT gebied, anticiperen en signaleren, waar relevant.
  • Initiëren van verbeterplannen op basis van resultaten uit de interne en externe IT omgeving.

Wij zoeken:

Een enthousiaste en ervaren collega met een HBO- werk- en denkniveau met minimaal 10 jaar aantoonbare ervaring op het terrein van digitalisering, automatisering en informatiemanagement. Je hebt minimaal 5 jaar relevante ervaring met leidinggeven en het dragen van eindverantwoordelijkheid. Je hebt relevante kennis en ervaring op het gebied van ICT, ERP, CRM, Business Intelligence, ontwikkeling, onderhoud en support van IT-applicaties. Je hebt ervaring met het maken van management-rapportages en het analyseren van data. Kennis van en ervaring met VBA en SQL is een vereiste. Je bent proactief, analytisch sterk en communicatief vaardig en hebt een flexibele instelling. Zelfstandig werken is geen probleem voor jou en je vindt het leuk om in een snelgroeiend bedrijf in een internationale omgeving te werken. Je hebt het vermogen problemen op te lossen en bent service-gericht. Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal en, bij voorkeur ook, de Duitse taal in woord en geschrift. Je vindt het geen probleem om met regelmaat onze andere vestigingen in Duitsland, België en Nederland te bezoeken. Wij nodigen echter ook kandidaten uit de regio (West-)Brabant en Zuid-Holland uit te reageren, omdat Dutch Cabin Group verschillende vestigingen heeft, verspreid door Nederland, Duitsland en België.

Standplaats:

Coevorden (7741 KC), Klundert (4791 RV) of Oude-Tonge (3255 MB)

Wij bieden:

Een afwisselende en uitdagende functie bij een jong en dynamisch bedrijf en binnen een enthousiast en gedreven team, waarin pro-activiteit gewaardeerd wordt. Je krijgt een zelfstandige functie met veel vrijheid. Er zijn binnen Dutch Cabin Group volop mogelijkheden je verder te ontwikkelen door middel van scholing en opleidingen. We bieden je een marktconform salaris, afhankelijk van opleiding, leeftijd en ervaring en goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een pensioenregeling, een auto van de zaak, telefoon en laptop.

Interesse

:
Ben je enthousiast geworden en heb je vragen over deze vacature? Bel ons op 0168-749101 en vraag naar Joost Diepstraten, Finance Director. Spreekt bovenstaande functie je aan en voldoe je aan de gestelde eisen? Mail dan je cv en motivatie naar

onder vermelding van de referentiecode
2021MIT001
.
  • Acquisitie op de advertentie wordt niet op prijs gesteld!
meer...



Meer vacatures van Dutch Cabin Group