Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Agile PMO-er/ Business Support Officer

Ormer - Amersfoort - 23-04-2024 Naar vacature  

Rowanne Fuchs staat voor je klaar

Rowanne Fuchs

Resource Consultant
"De kortste route is niet altijd de beste en snelste route, soms is afwijken daarvan een verrijking"
Voor een klant in regio Amersfoort ben ik op zoek naar een Agile PMO-er/ Business Support Officer!

Startdatum:

1 mei

Duur opdracht:

31-07, met optie tot verlenging

Aantal uren per week:

32 uur

Standplaats:

regio Amersfoort, hybride

Reageren voor: 24-04, 17:00 uur

Opdrachtomschrijving

Als PMO’er binnen het samenwerkingsplatform ben je flexibel inzetbaar en in staat snel te schakelen. Je ondersteunt een of meerdere teams. Ieder team is verantwoordelijk voor een deel van de (zes) strategieën waaraan stakeholders en de organisatie samen werken aan resultaat.

Je werkt samen met collega’s van verschillende organisaties aan gemeenschappelijke doelen. We doen dat op een Safe Agile manier die ons in staat stelt snel te reageren op alle ontwikkelingen in de energiemarkt.

Je bent de spin in het web: je voorziet de organisatie en stakeholders van informatie door middel van voortgangsrapportages, faciliteert verschillende events en vergaderingen van A tot Z, verzorgt rapportages en presentaties, signaleert bij knelpunten en hebt een continue blik op verbetering. Daarnaast ga je je bezighouden met het opzetten van het portfoliomanagement.

Dit ga je doen 

  • Organiseren & faciliteren: van voorbereiding tot nazorg voor diverse events en vergaderingen zoals PI events, ART Sync, operationeel overleg of heidag voornamelijk in de Way of Working volgens de SAFe/ Agile principes.
  • Informatie management: je voorziet je themateam(s) van informatie door het bijhouden van diverse voortgangsrapportages en planningen
  • Planning en voortgang: monitoren en rapporteren over de voortgang van de epics.
  • Ondersteunen van eigenaren bij de uitvoering van het financieel-en risicomanagementbeleid.
  • Opzetten van Portfoliomanagement

Hier krijg jij energie van 

Samenwerken en positief kritische feedback geven doe je van nature. Jouw open en eerlijke houding geeft vertrouwen. Jij weet hoe je kunt motiveren en daagt je omgeving hierop uit, hierdoor weet jij het PMO team en de organisatie naar een hoger niveau te tillen. Daarnaast ben je proactief, dienstverlenend, klantgericht, adviesvaardig en integer. Je kunt je eigen werk goed organiseren en goed op output aangestuurd worden. Tussen het geraas van events en rapportages door heb jij een continue blik op verbetering, standaardisering en automatisering.

Dit neem verder je mee

  • HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring op PMO gebied
  • Diepgaande kennis en ervaring in een projectmanagement- en/ of agile omgeving
  • Ervaring met portfoliomanagement
  • Pré: ervaring en certificaten op gebied van JIRA, SAFe, Scrum, Lean, Prince 2
  • Pré: ervaring met JIRA
  • Pré: ervaring met data analyse/rapportages/ Power BI etc.
  • Pré: kennis en beheersing van de applicaties in Office 365 en Confluence.

Interesse? Leuk! Graag ontvangen wij het volgende:

  • Wanneer je kan starten incl. je beschikbaarheid in aantal uren per week.
  • Je meest recente cv.
  • Een uurtarief op basis van aantal beschikbare uren van de opdracht.
  • * Wij werken met een voorblad waarin een korte motivatie is geschreven per eis/wens om jouw sollicitatie bij de klant te ondersteunen.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Ormer
Meer Agile PMO-er Business Support Officer vacatures