Inloggen - Registreer  

ICT beheerder platform

Ncj - Utrecht - 29-09-2023 Naar vacature  

Vacature: ICT beheerder NCJ platform (aantal uren in overleg)
We zijn op zoek naar een functioneel beheerder die samen met ons verder wil bouwen aan het NCJ platform.
Over het Nederlands Centrum Jeugdgezondheid (NCJ) Het NCJ is een preventie-expert en dé bondgenoot voor diegene die bij wil dragen aan de gezondheid van ieder kind en die schouderschap biedt aan ouderschap. Wij weten dat inzetten op preventie - het actief bevorderen en beschermen van ieders gezondheid - loont. Een van onze meerjaren strategische thema’s is ‘Kennisgedreven praktijk’. Hoe eerder we (gezondheids)problemen voorkomen, hoe beter. De JGZ-professionals hebben van preventie hun vak gemaakt. Zij vervullen de rol van preventieregisseurs en -adviseurs voor andere partijen in de geboortezorg, het jeugddomein, onderwijs, sociaal en medisch domein en gemeenten. Wij, het NCJ, helpen ze daarbij met onze kennis, kunde en netwerken. We benutten (digitale) innovatie waar dat versterkt. Bekijk ook onze meerjarenvisie 2023-2026.

Over het NCJ platform Het NCJ ontwikkelt een informatieplatform genaamd ‘het NCJ platform'. Dit platform helpt ons met het doelgericht verzamelen van data voor onderzoek én het registreren, monitoren en doorontwikkelen van onze interventies. Op deze manier willen we het Evidence Based werken in de Jeugdgezondheidszorg naar een hoger niveau tillen. En zo - in lijn met onze visie - een kwaliteitsslag maken voor gezondere generaties.

Het NCJ platform bestaat uit verschillende producten die onderling met elkaar samenhangen. Denk aan producten voor onderzoek en monitoring, registratiemodules, een richtlijnendatabase voor beheer en weergave van de modulaire JGZ richtlijnen en de gedigitaliseerde workflow van de BasisDataSet JGZ.

Het NCJ platform is nog volop in ontwikkeling. Wij zoeken dan ook een functioneel beheerder die samen met ons het platform een stap verder wil brengen. En het leuk vindt/een bijdrage wil leveren aan de ontwikkeling hiervan midden in de maatschappelijk relevante context.

Jouw profiel Je bent analytisch, hebt technisch inzicht en affiniteit met de ICT-sector. Je werkt graag nauwkeurig en bent klant- en servicegericht, denkt in oplossingen en kan goed je eigen werk organiseren. Je hebt kennis van en ervaring met de mogelijke functies en services van Microsoft Azure. Verder:

● Maak je je snel wegwijs in nieuwe applicaties en toepassingen. ● Kan je goed zelfstandig werken en neem je gemakkelijk initiatief. ● Kan je goed schakelen tussen verschillende (complexe) werkzaamheden en weet je hierin

prioriteiten te stellen. ● Heb je goede communicatieve vaardigheden. ● Houd je jezelf op de hoogte van ontwikkelingen binnen je vakgebied.
● Is het een pré als je aantoonbare ervaring hebt met het opzetten en beheren van Power BI rapportages/dashboards.
Hoofdwerkzaamheden ● Je bent de schakel tussen de gebruikers van het NCJ platform, de NCJ producteigenaren
en de softwareleveranciers. ● Je bent nauw betrokken bij en denkt mee over de (technische) doorontwikkeling van het
NCJ platform. ● Je bent betrokken bij doorontwikkelingen op het NCJ platform: je brengt de technische
impact hiervan in kaart en bespreekt dit met de NCJ producteigenaren. ● Je voert het servicebeheer uit van het NCJ platform.
○ Je zet procedures op ten aanzien van het beheer en onderhoud van het NCJ platform, signaleert waar dingen efficiënter kunnen en optimaliseert deze vervolgens.

○ Je beschrijft het beheerproces in werkinstructies en handleidingen. ○ Je analyseert problemen en incidenten en lost deze vlot en accuraat op. Waar

nodig stem je af met de betrokken NCJ producteigenaren en softwareleveranciers.
● Je bent betrokken bij het maken en monitoren van de gemaakte afspraken binnen SLA contracten met softwareleveranciers.
● Je beheert en onderhoudt de autorisatiematrix van het NCJ platform. ● Je stelt functionele (regressie)testplannen op voor de producten binnen het NCJ platform.

Dit doe je in nauwe samenspraak met de NCJ producteigenaren en voert deze samen met een testpanel van gebruikers uit.
● Je monitort de systemen om eventuele problemen voor te zijn of snel op te sporen. ● Je voert met regelmaat veiligheidscontroles uit.
Werkomgeving en team Je komt terecht in een team met 27 collega-adviseurs op ons kantoor aan de Churchilllaan in Utrecht. De adviseurs van het NCJ zijn changemakers. Ze signaleren, confronteren en inspireren. Gevraagd en ongevraagd. Ze laten zien dat er alternatieven zijn voor de huidige manier van denken en werken.

Het NCJ biedt: ● Een aanstelling voor (in eerste instantie) één jaar met zicht op verlenging. ● Een goed salaris, afhankelijk van opleiding en ervaring. ● Reiskostenvergoeding woon-werk of NS business card,

thuiswerkvergoeding, laptop en telefoon. ● Een informele werkomgeving en een goede werksfeer. ● Autonomie en flexibiliteit om je werk zelf in te vullen en de mogelijkheid om thuis te

werken. ● Mogelijkheden om je talenten verder te ontwikkelen. ● Jaarlijks meerdere teamuitjes.
Het NCJ heeft een eigen arbeidsvoorwaardenreglement en is aangesloten bij pensioenfonds ABP.
Solliciteren Ben jij de analytische functioneel beheerder die samen met ons aan het NCJ platform wil
bouwen? Stuur je cv met motivatie uiterlijk 31 juli 2023 naar Trudy Dunnink (adjunct directeur) via tdunnink@ncj.nl.
Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Kirsten Tjapkes, ktjapkes@ncj.nl. Voor overige vragen kun je contact opnemen met Trudy Dunnink (adjunct directeur) via tdunnink@ncj.nl of 06 - 53 97 53 27.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Ncj