Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Contractmanager ICT

Vrh - Haaglanden - 15-10-2021 Naar vacature  

  • Tijdelijk met uitzicht op vast
Vakgebied
  • ICT
,
  • Inkoop

Omschrijving functie

De contractmanager ICT is de schakel tussen de leveranciers en de eigen organisatie. Het beheer van de afspraken, aanspreekpunt voor collega’s, adviseur voor het management maken dit een veelzijdige functie waarbij ICT kennis, contractuele kennis, financiële kennis en adviesvaardigheden de basis vormen.

Het team
Je wordt onderdeel van het Inkoop en contract management team. Samenwerken met en achtervang zijn voor collega’s en gezamenlijk werken aan de ontwikkeling van het team valt hier onder. Verder werk je nauw samen met het team I&A.

Het Inkoop en Contract Management Team is een klein (2 inkopers, 3 contractmanagers en een contractbeheerder) en specialistisch team, waarbij jij de rol van ICT contractmanager zal vervullen.

Wie zoeken wij?

Kun jij zelfstandig werken als ICT contractmanager? Ben jij enthousiast over en proactief in het goed onderhouden van relaties met contractpartijen? Weet jij wel raad met uitdagingen en doe je met gemak verbetervoorstellen? Zoek je een uitdagende baan in een prettige werkomgeving die ertoe doet? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

De rol van ICT contract manager houdt in:
Contractbeheer
Beheren van contracten en bewaken van de kwaliteit en voortgang van de afgesproken dienstverlening die door de ICT leveranciers worden geleverd
Genereren, verzamelen, bewerken, controleren en verstrekken van gegevens en informatie met betrekking tot contracten.
Signaleren van knelpunten in contracten en het doen van verbetervoorstellen.
Advies
Proactief adviseren van de contracteigenaren en het algemeen management over contractering, verlenging of beëindiging van (ICT)contracten
Mede beoordelen en/of opstellen van contracten en het adviseren over contractaanpassingen
Projectmatige taken
Als projectmedewerker participeren in inkoop- en aanbestedingstrajecten, en daarbij adviseren omtrent de met de leverancier te maken prestatieafspraken en de wijze van afstemming en monitoring hiervan.

Rapportage
Zorg dragen voor de totstandkoming van (periodieke) rapportages, overzichten en verantwoordingsdocumenten om de kwaliteit van de dienstverlening te monitoren

Relatiebeheer
Onderhouden van interne en externe contacten.
Periodiek overleggen met de contracteigenaren binnen de VRH
1e Aanspreekpunt t.a.v. de contractuele verplichtingen van ICT-leveranciers en richting de klantorganisatie
Kennis en ervaring met het werken met ICT contractpartijen is een vereiste voor de functie.

Wat verwachten wij van jou?

HBO werk of denkniveau
Kennis van het ICT werkveld
Affiniteit met contracten (juridisch)
Affiniteit met (Europese) aanbestedingsregels

Persoonlijke kenmerken

Proactief
Advies vaardig
Teamspeler
Onderhandelingsvaardigheden
Planmatig en structureel kunnen werken
Leergierig

Wat bieden wij jou?

Afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring bedraagt het salaris minimaal € 3561,00 en maximaal € 5169,00 bruto per maand (schaal 11) bij een fulltime aanstelling van 36 uur.

Het betreft een vacature voor 30 tot 36 uur per week.
Je ontvangt een toeslag van 17,05% (bestaande uit o.a. de vakantietoeslag en de eindejaarsuitkering) die je flexibel kunt inzetten voor arbeidsvoorwaarden die voor jou belangrijk zijn.

De VRH biedt een tijdelijke aanstelling voor de duur van 1 jaar. Bij voldoende en volledig functioneren kan de tijdelijke aanstelling worden opgevolgd door een vaste aanstelling;

Binnen de VRH is aandacht voor opleiding en ontwikkeling.
meer...



Meer vacatures van Vrh