Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Manager van het Hospitality Meeting & Eventplanners team

WinWin - Amstelveen - 01-10-2022 Naar vacature  

‘Wij bezorgen onze klanten onvergetelijke hospitality ervaringen’

Is hospitality jouw passie en eerste natuur? Vind je het heerlijk als iedere dag anders is en er weer volop aanvragen (dus uitdagingen) binnenstromen? Kan het jou niet druk genoeg zijn en weet je daarin overzicht te houden en de (team)werkzaamheden te stroomlijnen?

Wil je als meewerkend Manager leidinggeven aan een team van 5 Meeting en Eventplanners?
Als dit past bij jouw ambitie, en je herkent jezelf in het profiel dat wij zoeken, dan willen wij heel graag met je kennismaken.
Wij, het team van Efficient Hotel Partner en Music Meeting Lounge, zoeken een fijne collega die ons team van Hospitality 'Meeting & Eventplanners' team gaat aansturen en een teamspirit bouwt. De baan is voor 40 uur, 32 uur is bespreekbaar. Ons prachtige kantoor (tevens Music Meeting Lounge) is in Amstelveen Oude Dorp.

Wat ga je doen als meewerkend Manager van het 'Meeting & Eventplanning' team?

  • Je houdt het overzicht over alle aanvragen en verdeelt deze over het team.
  • Je bent precies op de hoogte van de status van alle aanvragen.
  • Je geeft leiding aan een team van 5 personen maar werkt zelf ook mee in de business. Zie de omschrijving van de werkzaamheden door het team.
  • Je neemt de junior medewerkers aan de hand en leert hen het vak.
  • Je ontzorgt Marianne, eigenaar van Efficient Hotel Partner, op het gebied van de aanvragen zodat zij zich kan concentreren op het runnen van haar bedrijf.
Dit zijn de werkzaamheden van de Meeting en Eventplanners
Het inventariseren van de wensen en behoeften van onze vaste partners KPMG, Nationale Nederlanden, Henkel, Ymere, Nederlandse Loterij en vele andere bedrijven. Het omzetten van hun aanvragen in boekingen. Elke consultant behandelt hospitality aanvragen van A tot Z. Dit omvat; inventariseren, adviseren, zoeken naar een perfecte locatie, onderhandelen, offertes opvragen en uitbrengen, contact met klant en leveranciers, bevestigingen uitwerken en controle van het facturatietraject. Kortom, zeer gevarieerde werkzaamheden en eigen regie en verantwoordelijkheid bij het verzorgen van de perfecte match voor onze klant.

Van een hotelkamer voor een nacht, een ‘out-of-the-box’ locatie voor een heisessie tot een meerdaags congres voor honderden deelnemers met vervoer, activiteiten met alles erop en eraan. Onze meeting & eventplanners communiceren met verschillende leveranciers en de klanten. Het zijn kameleons die goed en snel kunnen schakelen. Zeker in de huidige ‘nieuwe wereld’ waarbij veel aanvragen last-minute zijn en onze klanten aanvullende wensen hebben. Aanpassingsvermogen, flexibiliteit en creativiteit zijn hierbij de sleutelwoorden. Prioriteiten kunnen stellen is een must.

Het team is ook nauw betrokken bij de exploitatie van onze eigen vergaderlocatie Music Meeting Lounge.

Dit team van enthousiaste professionals ga je aansturen en je werkt zelf mee in de business. Dat is de reden dat wij de werkzaamheden omschrijven zodat je een goed beeld hebt.

In deze functie ben je onderdeel van een enthousiast en professioneel team. Je werkt in een inspirerende, uitdagende en vooral dynamische werkomgeving. Er is veel ruimte voor eigen inbreng en waardering voor initiatief.Je werkt mee aan onze ambitieuze toekomstplannen, verdere groei en ontwikkeling van beide bedrijven.

Wat bieden wij?

  • Afwisseling, volop uitdaging, levendigheid, iedere dag is anders.
  • Verantwoordelijkheid en autonoom werken. Initiatief nemen stellen wij op prijs en jouw talenten inzetten, daar maken wij graag gebruik van.
  • Een prachtig kantoor met veel daglicht in het gezellige Oude Dorp van Amstelveen.
  • Een doortastend en ambitieus team dat regelmatig in een lachbui schiet..
  • Flexibele werktijden/dagen, remote werken waar mogelijk.
  • Een goed salaris afhankelijk van ervaring, 8% vakantiegeld, 25 vakantiedagen en reiskostenvergoeding.
  • Vele aantrekkelijke extra’s die deze baan met zich meebrengt. Uitnodigingen voor van alles en nog wat van hotels en locaties, trainingen, workshops en nog veel meer.
  • Groei- en ontwikkelingstraject, personal coaching.
PS. Lees je de vacature op een andere website dan WinWinWerkt. Ga naar WinWinWerkt.nl om de hele vacaturetekst te lezen en hoe je kan solliciteren.

Ons wensenlijstje voor de ideale collega

We nodigen je van harte uit om te solliciteren als je de aangeboden functie aantrekkelijk vindt en jezelf herkent in het profiel.
  • HBO werk- en denkniveau.
  • Je bent een ervaren manager in de event & meeting business of je bent een senior event planner die toe is aan een volgende stap.
  • Je bent bekend met de hotellerie en hebt kennis van event & meeting locaties
  • Leidinggeven en teamspirit bouwen gaat je heel goed af.
  • Je bent communicatief sterk en creatief in schrijven, in Nederlands en Engels.
  • Bovengemiddeld gastgericht, commercieel en resultaatgericht, je gaat voor de winst!
  • Talent voor plannen en organiseren, je doet nét even dat stapje extra.
  • Nieuwsgierig, gezellig en je verdraagt lachsalvo’s.
  • Affiniteit met online marketing en social media is een pré.
  • Je bent minimaal 32 uur per week maar 40 uur vinden wij helemaal fijn.
Deze vacature heeft het WinWinWerkt vacaturelabel 'diversiteit werkt' en '50plus werkt'. Of je jong(er) of oud(er) bent maakt ons niet uit. Hetzelfde geldt voor gender of afkomst.

Over Efficient Hotel Partner en Music Meeting Lounge

Efficient Hotel Partner (EHP) bestaat sinds 1998 en is gespecialiseerd in het zoeken en boeken van hospitality diensten. EHP staat in de markt bekend om haar uitmuntende dienstverlening. Bij ons geen ‘doe-het-zelf’ maar persoonlijk contact. Wij staan garant voor zorgeloos uitbesteden en bezorgen onze klanten onvergetelijke ervaringen. Ons team wordt gevormd door specialisten die allen hun sporen in de hotellerie, reis- en congresbranche ruimschoots verdiend hebben. In 2018 openden wij in hetzelfde pand onze eigen proeftuin op het gebied van hospitality: Music Meeting Lounge. Een unieke vergaderlocatie die in korte tijd al diverse prijzen, o.a. de Provincie Award in de wacht mocht slepen.

Wij zijn een klein (8 personen en groeiend) team. Onze bedrijfscultuur kenmerkt zich als betrokken, enthousiast, authentiek en ambitieus. Gastvrijheid zit in ons DNA, zowel naar onze klanten als naar elkaar als collega's.

meer...



Meer vacatures van WinWin