Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Directiesecretaresse (parttime)

Reco - Koudekerk aan den Rijn - 18-06-2021 Naar vacature  

Heb jij een proactieve houding, ben je communicatief sterk én een kei in organiseren en het ontzorgen van de directie? Dan ben jij dé nieuwe collega waar wij naar op zoek zijn! 

In deze rol ben jij de steunpilaar voor onze directie. Aan jou de taak om hun dagelijkse administratieve en operationele werkzaamheden uit handen te nemen, afspraken te coördineren en deadlines te bewaken. Je bent continu aan het schakelen op verschillende niveaus met interne afdelingen, klanten en externe relaties. Je zal in deze functie werkzaam zijn op de afdeling Secretariaat, wat momenteel bestaat uit 2 receptionistes, een secretaresse en een directiesecretaresse.

Lees meer
Lees minder

28 Vakantiedagen

Enthousiaste collega's

Leuke activiteiten

Marktconform salaris

Open en informele sfeer

Persoonlijke ontwikkeling

Vacature-informatie

Bedrijf
RECO
Locatie
Koudekerk aan den Rijn
Dienstverband
16-31
Opleidingsniveau
MBO/HBO
Type
Staf & Ondersteuning

Jouw voornaamste werkzaamheden bestaan uit:

  • Agendabeheer & coördineren van afspraken; 
  • Behandelen en opstellen van (formele/juridische) correspondentie per post en mail;
  • Notuleren van (directie)overleggen; 
  • Oppakken van projecten, zoals het verbeteren van processen; 
  • Interne communicatie oppakken vanuit de directie; 
  • Aanspreekpunt voor schades, verzekeringen, wagenpark en facilitaire zaken; 
  • Diverse administratieve & operationele (ad-hoc) werkzaamheden op verzoek van directie.
Kortom; een hele afwisselende functie, waarbij jij de spin-in-het-web bent voor de directie, maar eigenlijk voor de gehele organisatie. Afhankelijk van je werkervaring en de invulling van de afdeling, bestaat de kans om ook een leidinggevende rol te vervullen, waarbij je naast bovenstaande werkzaamheden ook sturing geeft aan de receptionistes en secretaresse. 

 

Wat verwachten we van jou? 

  • Je bent 24 uur per week beschikbaar, waarbij de werkdagen in overleg zijn; 
  • Bij voorkeur enkele jaren werkervaring als Management Assistent, (Directie)Secretaresse of andere vergelijkbare functie; 
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal; 
  • Je hebt een representatieve- en proactieve houding en bent sterk en open in je communicatie;
  • Ruime kennis van Microsoft Office. 

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende functie binnen een dynamisch, informeel en groeiend familiebedrijf; 
  • Een goed inwerktraject en relevante ontwikkelingsmogelijkheden; 
  • Naast een passend salaris, bieden we 28 vakantiedagen per jaar o.b.v. een 40-urige werkweek én een goede pensioenregeling; 
  • Leuke activiteiten (buiten werktijd) met collega's, zoals een BBQ, borrel en teamuitje.

Wat doet RECO? 

Sinds 1953 is RECO specialist in het verhuren van materieel. Wij combineren materieelverhuur met technisch advies en aanvullende diensten. Met deskundig advies van onze specialisten én een uitgebreid productassortiment leveren wij de totaaloplossing voor ieder project. Als familiebedrijf hechten wij waarde aan persoonlijk contact. Dankzij korte lijnen kunnen wij snel schakelen en bieden wij onze opdrachtgevers zekerheid. Zo gaan wij iedere uitdaging aan als partner in materieel!

Ben je enthousiast geworden?

Neem dan contact op met Naomi de Wachter via 
 of vul het sollicitatieformulier via de button
"Solliciteren"! 
Ook beantwoord Naomi graag jouw vragen over onze vacatures en het bedrijf. 
meer...



Meer vacatures van Reco