Inloggen - Registreer  

Medewerker Klantenservice

Lavans - Apeldoorn - 03-03-2024 Naar vacature  

'Een tevreden klant is goed, een enthousiaste klant veel beter.'

Concreet is dit wat je doet:

Als medewerker klantenservice op servicecentra Apeldoorn ben je de verbindende schakel tussen de klant, de leverancier en de interne organisatie. Samen met o.a. accountmanagers en servicemedewerkers vorm je een hecht, klein, slagvaardig klantenteam waarbij maximale klanttevredenheid en een optimale dienstverlening centraal staan. Je werkt intensief samen met je collega’s van de binnendienst in Helmond, maar ook met collega Servicemedewerkers in Apeldoorn.

Je rapporteert aan je teamleider van het (commerciële) klantenteam waar jij deel van uitmaakt.
Ten behoeve van een optimale klanttevredenheid in het volledige commerciële proces van pre-sales tot en met after-sales bied je een hoogwaardig niveau van ondersteuning in alle mondelinge en schriftelijke communicatie tussen Lavans en haar klanten. Belangrijkste taken hierin zijn het proactief handelen ten behoeve van de kwaliteitsbeleving van de klant, het oplossen van door de klant ingebrachte servicemeldingen en het vlekkeloos uitvoering geven aan de administratieve processen, offerte- en orderverwerking.

Dit hoort er ook bij:

Je wordt gedreven door het succes van je team. Met jouw aanpak enthousiasmeer je mensen en zorg je ervoor dat alles op rolletjes loopt. Begaan zijn met klanten is vanzelfsprekend omdat je hen een "zorgeloze omgeving wil bieden". Je bent overtuigd van jouw toegevoegde waarde voor de klant, hebt overzicht en houdt regie, ondersteunt graag je collega’s en houdt van een uitdaging.

Wat je meeneemt:

  • Je MBO werk- en denkniveau
  • Je klantvriendelijkheid
  • Je passie voor klanten en collega's
  • Je gemak om samen te werken
  • Je focus op teamresultaat
  • Je proactieve en initiatief nemende houding
  • Je (zelf)overtuiging en moed
  • Je teamgeest en gedrevenheid

En dit bieden wij jou:

Lavans hecht veel waarde aan eigen inzicht en initiatief. Je krijgt veel ruimte om zelfstandig invulling te geven aan je werk. Ook vinden wij persoonlijke ontwikkeling belangrijk. Je krijgt de kans om deel te nemen aan overlegvormen, workshops, trainingen en interne stages. Voor jouw voortgang én die van Lavans.

Uiteraard ‘gooien wij je niet in het diepe’. Je begint deze uitdaging met een uitgebreide kennismaking met onze organisatie en onze mensen. Zo krijg je een goed beeld van het productieproces en de systemen van Lavans, maar zeker ook van alle collega’s en onze klanten.

Je wordt onderdeel van een hecht, gezellig en altijd positief gestemd team. De lijntjes zijn kort bij Lavans en geen een vraag is te gek.
Lavans vindt het belangrijk dat jij een goede werk-privé balans ervaart. Lavans kent in deze functie een

werkweek van 21 – 29 uur,

 waarin ruime vrijheid en flexibiliteit op meerdere vlakken in jouw functie garant staan.
Met ons programma '
leren is leuk’
 krijg je volop ruimte om te werken aan je persoonlijke ontwikkeling, Maak onbeperkt gebruik van onze online leeromgeving met 250 uiteenlopende cursussen of initieer en volg ’n team workshop.

Onder de noemer 
‘Lavans in balans’
 bieden we je tal van initiatieven die ervoor zorgen dat je letterlijk en figuurlijk lekker in je vel zit. Zo hebben we een eigen fysiotherapeut in huis. Daarnaast staat in april de Lavans Halve van Helmond op het programma. Hiervoor is het mogelijk om samen met je collega’s te trainen en uiteindelijk deel te nemen aan ‘De Lavans Halve van Helmond’.

Dit maakt ons uniek:

We zijn een echt familiebedrijf. Onze ‘familie’ bestaat uit ongeveer 250 medewerkers die zich dagelijks met hart en ziel inzetten voor een vaste groep klanten. Ze zijn collegiaal en betrokken, voelen zich verantwoordelijk en onze klanten merken dat.

Naast ons hoofdkantoor en wasserij in Helmond hebben we servicecentra verspreid door heel Nederland én een kledingatelier in Noord-Macedonië, waar nog eens 50 collega’s werkzaam zijn.

Ons bedrijf is meer dan 95 jaar oud en toch hypermodern. Sterker nog: we zijn één van de meest innovatieve bedrijven in onze branche. Dat zie je aan onze wasserij, ons wagenpark én aan hoe we omgaan met onze medewerkers. Duurzaamheid staat voorop, want als familiebedrijf denken we ook aan de generaties na ons.

Wat denk je, zou jij je thuis kunnen voelen bij onze Lavans familie?

Op 'n rijtje: Medewerker Klantenservice regio Apeldoorn


Contract:
21 - 29

Opleiding:
MBO

Competenties:
Communicatief vaardig, commercieel, klantgericht

Kerntaken:
Oplossen van servicemeldingen, klanten te woord staan en offerte- en orderverwerking

Voel jij je aangesproken?

Reageer dan direct via het online sollicitatieformulier op onze website. Vergroot je kansen door een treffende motivatiebrief te schrijven waaruit duidelijk blijkt:

  • Wie jij bent;
  • Waarom je bij Lavans wilt werken;
  • Waarom jij dé kandidaat bent voor deze functie.
Heb je vragen over deze functie, neem dan contact op met
Jan-Willem Neervens (Manager Dienstverlening)
via 06-58821751 of via jan-willem.neervens@lavans.nl.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Lavans
Meer Medewerker Klantenservice vacatures