Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Data Scientist Advanced Customer Analytics
Als Data Scientist – Advanced Customer Analytics bij deze retailorganisatie ben jij de expert op het gebied van customer analytics. Je staat aan het roer van de opzet van nieuwe innovaties, zoals een omnichannel besturing en customer data platform. Jij weet precies waar je het over hebt als het gaat om thema’s zoals customer journey en customer experience analytics, customer segmentatie en CRM analyses. Data & Analytics is één van de kerngebieden waar deze organisatie de komende jaren flink op wil versnellen. Je krijgt de kans om nauw betrokken te kunnen zijn bij het opzetten van verschillende innovaties en verbeteringen op gebied van data & analytics. Er zijn volop kansen als het gaat om jouw eigen ontwikkeling en (door)groeimogelijkheden en er is veel ruimte voor innovatie en expansie. Ben je op zoek naar een rol binnen een snelgroeiende discipline? Lees dan verder!
WAT GA JE DOEN?
- Je voert projecten uit van de advanced analytics roadmap.
- Je faciliteert in het overbrengen van advanced analytics inzichten en use cases in besluitvormingsprocessen en integratie van analytics modellen in operationele processen.
- Je zorgt ervoor dat advanced analytics inzichten en use cases in begrijpelijke taal overbracht worden.
- Je houdt je bezig met het ontwikkelen van advanced customer analytics, zowel binnen de Data & Analytics afdeling als binnen de gehele organisatie.
WIE BEN JIJ?
- Je hebt een WO opleiding in een analytische richting afgerond, zoals bedrijfseconomie, econometrie, business analytics of wiskunde.
- Je hebt zowel in je opleiding als in eerdere functies specifieke kennis opgedaan op het gebied van advanced customer analytics thema’s.
- Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring.
WAT BIEDEN WIJ JOU?
Als Data Scientist – Advanced Customer Analytics kom je terecht in een belangrijke en verantwoordelijke functie in een organisatie waar de ondernemer centraal staat. Wij zetten ons in voor korte communicatielijnen, een prettige werksfeer en goede arbeidsvoorwaarden. Wij hanteren bijvoorbeeld een 36-urige werkweek, waarbij je één keer in de twee weken van een vaste vrije dag geniet. Wij investeren in onze mensen en zien jou graag groeien. Er zijn diverse mogelijkheden om je te ontwikkelen. Jij hebt de drive, wij bieden de ondersteuning die je nodig hebt. Ondernemerschap staat voorop. Wij nodigen je altijd uit om mee te denken en input te geven in de processen die er spelen binnen het bedrijf.meer...
Meer vacatures van Double Match