Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Administratief Medewerker Wonen

Recrewters - Utrecht - 29-09-2022 Naar vacature  

Administratief Medewerker Wonen

Utrecht (Part-Time)

Korte Omschrijving

  • Duur: tot 30 september 2023
  • Optie tot verlenging: 2 maal 12 maand(en)
  • Uren per week: 24 uur/week
  • Start: Z.s.m.
  • Opleidingsniveau: MBO
  • Regio:Utrecht
  • Verloopt op: donderdag 6 oktober 2022
  • Schaal: €2255-€3301 Schaal 7 CAO Gemeenten

Bij Recrewters vinden we het belangrijk om je te helpen naar de juiste baan op je eigen niveau of liever zelfs hoger. Een baan waar je voldoening uit haalt. Voor degenen die erom vragen zijn er genoeg uitdagende banen. Recrewters is daarnaast ook NEN 4400-1 en VCU gecertificeerd.

Organisatie

De gemeente is een mooie, actieve gemeente, centraal gelegen aan de A12, met uitstekende voorzieningen in een groene omgeving. De gemeente heeft een bruisende binnenstad met een groot en gevarieerd winkelcentrum, een innovatief ICT-centrum voor de regio en volop plannen voor de toekomst. Met de ontwikkeling van het centrumplan Brouwerspoort en diverse andere nieuwbouwlocaties, zal de gemeente naar zo'n 70.000 inwoners groeien. Ook persoonlijke groei van onze medewerkers staat centraal. De gemeente stimuleert hen om zich steeds verder te ontwikkelen. Eigen initiatief en verantwoordelijkheid staan bij ons hoog in het vaandel.

Opdracht

Administratieve ondersteuning op het werkproces Wonen. Dit betreft onder andere het ondersteunen bij het afhandelen van aanvragen woonurgenties, het opstellen van brieven daarvoor, telefonisch contact met aanvragers over hun aanvraag en het ondersteunen van de medewerker woonurgenties bij de onafhankelijke urgentiecommissie.

Daarnaast zijn we in dit werkproces verantwoordelijke voor de afhandeling van vele aanvragen om woonleningen, zoals de starterslening en de duurzaamheidsleningen. De opdracht bestaat hier uit het ondersteunen bij het afhandelen van aanvragen leningen, het opstellen van brieven daarvoor, telefonisch contact met aanvragers over hun aanvraag en het ondersteunen van de medewerker wonen bij de afhandeling van aanvragen.

Verder zijn de beleidsmedewerker Wonen en de Regisseur Wonen, Welzijn en Zorg verantwoordelijk voor de uitvoering van de woonvisie en daarbij zitten veel administratieve processen waarbij ondersteuning voor nodig is. Er is sprake van een landelijke wooncrisis waarbij veel inzet gevraagd wordt van de gemeenten. Daarnaast speelt momenteel ook de huisvestingscrisis van vluchtelingen, waarbij er veel administratieve/ondersteunende werkzaamheden voorliggen.

Vereisten / knock-outcriteria

1. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau;
2. Aantoonbare werkervaring als administratief medewerker;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)

3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker in de afgelopen 5 jaar 40 punten);
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker in de afgelopen 5 jaar binnen een gemeente (30 punten);
5. Aantoonbare werkervaring binnen Word en Excel (20 punten);
6. Uitnodiging voor selectiegesprek (10 punten).

Competenties

  • Plannen en organiseren;
  • Oog voor detail;
  • Communicatief vaardig in woord en geschrift.
meer...



Meer vacatures van Recrewters