Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Servicedesk medewerker

Zuyd - Heerlen - 29-09-2022 Naar vacature  

Functie omschrijving

Je ademt facilitaire dienstverlening. Samen met je collega’s op de locatie Nieuw Eyckholt in Heerlen ben jij verantwoordelijk voor alle werkzaamheden van de Servicedesk. Je bent hier de spil van de dienstverlening.

Je vindt het leuk om met klanten in contact te zijn en hen service te verlenen. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de studenten, docenten, gasten, medewerkers van Zuyd en leveranciers. Door je kennis en ervaring hou je overzicht en door je goede communicatie realiseer je een goede verbinding met je collega’s en gebruikers.

Jij, als kandidaat:

  • Stelt zich service- en klantgericht op naar bezoekers, studenten en medewerkers en heeft een dienstverlenende instelling;
  • Neemt vragen en klachten aan en verstrekt informatie over procedures en regelingen (zowel aan de balie, via de telefoon als per mail);
  • Bewaakt de naleving van procedures en regelingen en is verantwoordelijk voor de probleemverkenning van een complexe vraag of klacht;
  • Lost 1e-lijns complexe storingen en problemen op een een snelle en effectieve manier naar tevredenheid op;
  • Instrueert en adviseert gebruikers over het juiste gebruik van apparatuur en applicaties, demonstreert het gebruik, geeft zo nodig ondersteuning bij bediening van apparatuur;
  • Verzorgt een adequate administratie, mutaties en registratie in beschikbare systemen (FMIS, Planon en managementinformatiesystemen);
  • Schakelt 2e-lijns specialisten in bij complexere en urgente storingen en informeert gebruikers daarover;
  • Controleert de voortgang van de verschillende klantmeldingen binnen de vastgestelde SLA’s/doorlooptijden en stuurt bij indien noodzakelijk;
  • Signaleert tekortkomingen en formuleert aanbevelingen om veelvoorkomende klachten en vragen structureel te voorkomen;
  • Draagt verbeteringen aan voor de algemene serviceverlening, kwaliteit en technische functionaliteiten.

Wij verwachten van je, dat je:

  • beschikt over minimaal MBO diploma (ervaring in een soortgelijke functie is een pré);
  • gedegen kennis hebt van Office-programma’s;
  • affiniteit hebt met het Facilitaire, ICT en Audiovisuele vakgebied & de daarmee verbonden systemen;
  • een klantvriendelijke en dienstverlenende drive hebt en resultaat-en oplossingsgericht bent;
  • beschikt over goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels, zowel mondeling als schriftelijk;
  • stressbestendig bent en kunt inspelen op wisselende situaties;
  • probleemloos kunt werken volgens vastgestelde interne procedures, kaders en veiligheidsvoorschriften;
  • bereid bent om (extra) scholing te volgen;
  • flexibel inzetbaar bent op alle locaties en binnen andere Servicedesk teams van het Facilitair bedrijf van Zuyd. Je standplaats is Heerlen, maar indien noodzakelijk word je op andere locaties van Zuyd Hogeschool ingezet;
  • bereid bent om te werken tussen 08:00 – 19:00 uur (middels rooster).

Arbeidsvoorwaarden

  • Het betreft een functie voor 1 fte (op basis van een 36-urige werkweek) bij de Stichting Zuyd Hogeschool voor de duur van 1 jaar, met uitzicht op een vast dienstverband. Bij interne kandidaten wordt het huidige dienstverband gerespecteerd;
  • Het salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring, doch maximaal schaal 6 CAO – HBO (maximum € 2.961,59 bruto per maand bij een fulltime aanstelling).

Interesse en solliciteren

Nadere informatie kun je inwinnen bij de locatiemanager Esther Lemmens, bereikbaar via
06-34481933,
.

Sollicitatie:

Jouw belangstelling voor deze functie kun je tot en met 28 oktober 2022 kenbaar maken middels het invullen van je persoonlijke gegevens en het uploaden van motivatiebrief en CV

meer...



Meer vacatures van Zuyd