Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Onsite support voor een internationaal farmaceutisch
Wij zijn op zoek naar een Onsite Support Engineer met ongeveer 1 jaar soortgelijke werkervaring voor een internationaal farmaceutisch bedrijf. Je gaat je, samen met andere collega's, inzetten voor alle kantoormedewerkers met technische vragen en incidenten rondom de ICT omgeving. Je helpt ze met ICT gerelateerde incidenten en je krijgt vragen over de verschillende specifieke applicaties die worden gebruikt. Daarnaast werken ze in een Microsoft Office 365 / Windows 10 omgeving.
# Dit krijg jij
- Salaris vanaf €2200,- afhankelijk van je werkervaring en opleidingen;
- Leaseauto met privékilometers en tankpas, volledige reiskostenvergoeding of een NS Businesscard;
- Het behalen van certificaten op onze kosten,
- Toegang tot onze
online universiteit
om officiële Microsoft certificering te halen;- 24+ vakantiedagen;
- Zeer mooie doorgroeimogelijkheden in functie en salaris;
- Persoonlijke begeleiding door een ervaren Job Coach;
- Mogelijkheid tot een vast contract.
# Functie eisen
Voor de functie als Servicedesk Support Engineer, is enige werkervaring en kennis een vereiste:
- Je hebt een
MBO 4
diploma, in de richting van IT;- Ongeveer 1 jaar IT werkervaring in kantooromgeving als Support Engineer;
# Meer informatie
Ben je enthousiast geworden naar aanleiding van de vacature of heb je misschien nog vragen? Neem dan contact met ons opBij DigiWyse vinden wij
persoonlijke aandacht
en langdurige en duurzame werkrelaties met zowel onze collega's als opdrachtgevers erg belangrijk. Wij willen dat je altijd met plezier naar je werk gaat en geven je de garantie dat wij je helpen aan een nieuwe baan als je niet met plezier naar werk gaat! Ons motto is '#Fun #Work #Life' wat betekent dat wij de nadruk leggen op ontwikkeling,plezier in je werk
en een goede werk privé balans!# Dit ga je doen
Als Onsite Support Engineer van de ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van eindgebruikers. Je bent zeer waardevol binnen de organisatie, omdat jij ervoor zorgt dat alle collega's zonder technische problemen verder kunnen met hun werk. Je voornaamste werkzaamheden zullen bestaan uit:- Face-to-face helpen van collega's die hulp nodig hebben omtrent ICT problemen binnen een Microsoft Omgeving.
Troubleshooting met betrekking tot Citrix en Microsoft incidenten;
Usermanagement in Active Directory
meer...
Meer vacatures van DigiWyse