Inloggen - Registreer  

ICT servicedesk medewerker

It-idiots - Den Haag - 11-04-2024 Naar vacature  

Functie omschrijving ICT servicedesk medewerker

Een ICT servicedeskmedewerker is nodig om het ICT team te ondersteunen. Je zorgt ervoor dat de eerste lijns ICT support en de ICT infrastructuur goed werken. Je bent het eerste aanspreekpunt voor ICT vragen vanuit de organisatie en de leveranciers. Je kunt problemen snel opsporen en oplossen en probeert ze te voorkomen in de toekomst. Je levert een constante dienstverlening aan de verschillende afdelingen. Je hebt affiniteit met ICT en randapparatuur. Je werkt ook samen met de andere ICT collega’s en helpt ze waar nodig.

Je taken zijn onder andere:
  • Zelfstandig kunnen werken
  • Het aannemen, registreren, analyseren en oplossen van calls en indien nodig doorzetten naar de 2/3e lijns beheerders.
  • Gebruikers op de hoogte houden van de voortgang van calls
  • Het visitekaartje zijn van de organisatie
  • Het voorkomen van ICT problemen

Functie eisen ICT servicedesk medewerker

Wat vragen wij van jou?
  • Een afgeronde MBO niveau 4 opleiding in het vakgebied ICT, bij voorkeur ICT-beheerder;
  • Ervaring met Windows omgevingen, Active directory en Mobile device management;
  • Goede communicatieve vaardigheden, klantvriendelijkheid en servicegerichtheid;
  • Snel leervermogen en probleemoplossend vermogen;
  • Analytisch, proactief, enthousiast, flexibel, goed kunnen samenwerken en stressbestendig;
  • Gestructureerd en initiatiefrijk;
  • Affiniteit met computers en randapparatuur;
  • Minimaal 36 uur beschikbaar, openingstijden van de ICT Helpdesk zijn van maandag t/m vrijdag van 08:30 – 17:00 uur

Arbeidsvoorwaarden

Wij bieden uitermate interessante arbeidsvoorwaarden en een zeer prettige werkomgeving.
Er is een prima balans tussen thuiswerken en kantoorwerkzaamheden.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van It-idiots
Meer ICT servicedesk medewerker vacatures