Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Backoffice medewerker Makelaar

Vastgoed Actueel - Amsterdam - 17-03-2023 Naar vacature  

  • 2 maanden geleden geplaatst

Overzicht

INTRODUCTIE

Voor een landelijke speler op het gebied van makelaardij, hypotheken en verzekeringen zijn wij op zoek naar een backoffice medewerker voor de afdeling nieuwbouw. Wij zoeken een teamplayer, iemand die samen met collega’s de verkoop van nieuwbouwprojecten verzorgt, van A tot Z, maar ook Iemand die goed is in contact richting opdrachtgever en makelaars.

ORGANISATIE

Onze opdrachtgever heeft meerdere labels en is de grootste NVM full-service makelaarsgroep van Nederland. Onder het label vallen 39 makelaarskantoren, 20 hypotheekshops en een verzekeringstak. Zo biedt onze opdrachtgever alle diensten op het gebied van makelaardij, hypotheken en verzekeringen. Tevens zijn zij met deze labels de grootste nieuwbouwmakelaar van Nederland, met een zeer groot werkgebied om met name Amsterdam

Het nieuwbouw- en verhuurteam waar jij voor gaat werken bestaat uit 19 specialisten die gezamenlijk de verkoop en verhuur van alle nieuwbouw- en verhuurprojecten in onze werkgebied coördineren. Het nieuwbouw- en verhuur team biedt de opdrachtgevers (projectontwikkelaars en beleggers) met onder andere marketing, advisering en ondersteuning van de verkoop en verhuur van woningen. Van startersappartementen tot luxe villa’s, en alles daartussenin. Dat doen zij op geheel eigen wijze: zij combineren ouderwets klantcontact met de modernste technieken en professionaliteit met humor. Dát is waar zij goed in zijn.

FUNCTIE

Als backoffice medewerker ben je onderdeel van het nieuwbouw- en verhuuteam in Amstelveen. Samen met collega’s zorg je ervoor dat nieuwbouwprojecten succesvol worden verkocht of verhuurd. In jouw rol werk je nauw samen met makelaars en ondersteun je hen voornamelijk op administratief vlak tijdens het totale verkooptraject van nieuwbouwprojecten. Je bent hét aanspreekpunt voor de klant (de woningzoekenden), ontwikkelaars en andere relaties en weet alles over onze projecten, de beschikbaarheid en het aankoopproces van nieuwbouw.

Naast dat je het (telefonische) visitekaartje bent, zal je ook verantwoordelijk zijn voor andere administratieve taken. Denk aan het maken van koop- of aanneemovereenkomsten, het beheren van de mailbox, het maken van afspraken en het beheer van de agenda’s van onze makelaars. Daarnaast ben je de schakel tussen de diverse afdelingen binnen het bedrijf. Kortom: jij bent een belangrijk onderdeel van het makelaarsteam.

Je werk speelt zich zo nu en dan ook buiten de deur af. Zo word je betrokken bij start-verkoop-events en ga je zo nu en dan samen met een makelaar op bezoek bij een bouwlocatie. Aan afwisseling geen gebrek!

FUNCTIE-EISEN

Als backoffice medewerker ben jij het visitekaartje van het kantoor en de rechterhand van onze makelaars. Je beschikt daarom over een klantvriendelijke en dienstverlenende instelling, zodat je je collega’s goed kunt ondersteunen en aan relaties de juiste service kunt bieden. Je bent representatief in het echt én aan de telefoon. Ook een commerciële instelling is van belang: je signaleert commerciële kansen en weet ze ook te benutten. Het is daarnaast belangrijk dat je nauwkeurig kunt werken en goed kunt multitasken.

Verder ben je enthousiast, flexibel en gedreven om nieuwe dingen te leren. Als organisatie is onze opdrachtgever voortdurend op zoek naar nieuwe middelen en werkwijzen. Daarom is het belangrijk dat je open staat voor nieuwe ontwikkelingen. Affiniteit met projectontwikkeling is geen must, maar wel een pré.

Jij bent of hebt:

  • Accuraat;
  • foutloos in de Nederlandse en Engelse taal;
  • ervaring met CRM systemen;
  • affiniteit met de makelaardij en projectontwikkeling;
  • een echte teamspeler;
  • dienstverlenend, flexibel en hebt geen 9 tot 17 mentaliteit.

AANBOD

Naast een passend salaris en een interessante, dynamische functie biedt onze opdrachtgever jou de mogelijkheid om te werken bij een leuke organisatie die altijd bezig is met vernieuwingen. Zij omschrijven zich als een inspirerende, open en informele werkomgeving. Zij zijn een ondernemende organisatie die je volop carrièrekansen biedt. Heb jij de wens om je verder te ontwikkelen, dan kijken zij samen met jou naar de mogelijkheden.

Onze opdrachtgever staat ook voor gezelligheid. We vinden het belangrijk dat er wordt geïnvesteerd in een goede sfeer in het team. Daarom krijgt ieder team een budget waarmee elk jaar leuke teamuitjes georganiseerd kunnen worden.

Daarnaast bieden wij:

  • een goede pensioenregeling;
  • 25 vakantiedagen o.b.v. 40 uur;
  • 2 extra vrije dagen als je een kalenderjaar niet ziek bent geweest;
  • volop kansen voor persoonlijke ontwikkeling ;
  • aantrekkelijke personeelscondities op het gebied van ver- of aankoopbegeleiding en hypotheekbemiddeling én je profiteert tevens van een aantrekkelijk verzekeringsaanbod;
  • een bonus voor elke succesvolle lead die wordt doorgezet naar één van onze andere makelaarskantoren of disciplines: hypotheken of verzekeringen.
meer...



Meer vacatures van Vastgoed Actueel