Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Customer Experience Specialist

Swiss Sense - 02-09-2021 Naar vacature  

  • Customer Experience Specialist
Weet jij als Customer Experience Specialist, als geen ander hoe wij de klant extra in het zonnetje kunnen zetten? En ben jij de persoon die collega’s meeneemt om hetzelfde te doen? Dan zoeken wij jou! Om in deze sterk groeiende organisatie verder te bouwen aan een optimale klantbeleving tijdens de gehele klantreis van Swiss Sense, zijn we ter uitbreiding van ons Customer Experience team op zoek naar een Customer Experience Specialist.

Wat ga je doen?

Op dit moment zijn we druk bezig met de uitbreiding van onze Customer Experience practice, waarmee we verder bouwen aan onze droom: De slaapspecialist zijn voor een ideale nachtrust, waarbij de klant centraal staat.

Als Customer Experience Specialist ben je verantwoordelijk om een deel van onze totale klantreis te optimaliseren en zo klantgericht mogelijk in te richten. Je doet dit samen met collega’s uit de verschillende afdelingen die deze reis faciliteren, zo ook het Customer Experience team en de verschillende agile ontwikkelteams. Met jouw sterke trackrecord binnen de Customer Experience en outside-in mindset verbind je interne processen met klantwensen om uiteindelijk voor zowel onze klanten als Swiss Sense de optimale oplossing te vinden. Onze Customer Experience analisten en Customer Journey experts helpen je om alle benodigde data beschikbaar te stellen en iedere stap in de klantreis perfect te begrijpen.

Klantbeleving en klanttevredenheid staan bij ons op één en met jouw oog voor detail kijk jij iedere dag opnieuw hoe wij dit nóg beter kunnen doen. Snel inspelen op de continue veranderende klantbehoefte is een must en jij weet hier als geen ander vorm aan te geven!

En verder...
  • Samen met jouw team zorg je ervoor dat alle doelen en KPI’s behaald worden, waaronder NPS en eNPS
  • Ben je kartrekker in het uitvoeren van klantreis verbeter trajecten samen met business afdelingen en development teams
  • Ben je aanspreekpunt (business partner) op CX metrics, optimalisaties en cultuur voor de afdelingen die jouw klantreis faciliteren
  • Heb je een actieve rol in het CX ambassadeur programma in de verschillende landen (Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk en Denemarken)
  • Ga je aan de slag met het verzamelen van klantsignalen die de klantbeleving vanuit de Business of Markt kunnen beïnvloeden en handel je proactief en adequaat;
  • Heb je een nauwe samenwerking met het CX team, waaronder de CX analisten en andere CX specialisten;

Jouw team:

Je komt terecht binnen een organisatie waarin Customer Experience een belangrijke rol vervuld! Daarom investeren wij sterk in de groei en mogelijkheden van dit team. Het Customer Experience team bestaat nu uit een vijftal collega’s waaronder twee analisten, een Customer Journey Specialist, een Customer Experience Specialist en de Customer Experience Manager, waaraan jij gaat rapporteren en we blijven groeien!

Wat vragen we van je?

  • Je hebt een afgeronde HBO of WO opleiding
  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring als Customer Experience Specialist en weet dat ook als geen ander hoe met customer journey mapping aan de slag te gaan
  • Je hebt ervaring en begrip van retail of consumer business
  • Je hebt uitstekende kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. Kennis van de Duitse taal is een pré;
  • Je bent als facilitator bekend met verschillende werk/workshopsvormen, weet hoe deze in te zetten en in goede banen te leiden ook voor grote groepen.
  • Je weet als geen andere hoe draagvlak te creëren door stakeholdermanagement en levert een bijdragen in het faciliteren van besluitvorming.
  • En natuurlijk ben je enthousiast, proactief en weet jij snel te schakelen

Wat hebben wij jou te bieden?

  • Een afwisselende functie met veel ruimte voor eigen initiatief en eigen verantwoordelijkheid
  • Zorgen wij in deze bijzondere tijden voor een thuiswerkregeling, waarbij wij een vergoeding bieden voor de tools die jij nodig hebt voor jouw thuiswerkplek en krijg je een tegemoetkoming voor je thuiswerkdagen
  • 25 vakantiedagen op fulltime basis
  • Korting op een nieuw bed en accessoires in een van onze filialen
  • Korting op het sporten bij een van de vele aangesloten fitnessclubs bij jou in de buurt
  • Een pensioenregeling en de mogelijkheid tot het afsluiten van een collectieve zorgverzekering
  • Ongekend goede werksfeer. Met collega's waar je blij van wordt, van teamsessies, tot (digitale) borrels, de beroemde Swiss Sense feesten en nog veel meer
  • Empowerment: een veelzijdige job met veel ruimte voor eigen initiatief

Voel je thuis bij Swiss Sense

Werken bij Swiss Sense betekent werken in een prachtig familiebedrijf van Nederlandse bodem. Met de vierde generatie van familie Diks aan het roer, is Swiss Sense de laatste vijftien jaar uitgegroeid tot een gerenommeerd merk in Nederland, België, Duitsland en Oostenrijk. De internationale groeiambities van onze jonge, bevlogen directie maakt dat we continu vooruit bewegen. Ons succes? Al 100 jaar produceren en verkopen we met hart en ziel een groot assortiment stijlvolle slaapsystemen. Onze deskundigheid, ambitie en vooral onze mensen maken het verschil.

Met ruim 1100 medewerkers in vier verschillende landen staan wij graag dichtbij onze klanten en elkaar, door dicht bij onszelf te blijven. Creativiteit, elkaar uitdagen en kansen creëren zijn hierin sleutelwoorden. Bij Swiss Sense hebben wij aandacht voor talent en mag je doen wat jij het beste kunt. Dat geeft de energie die je kunt gebruiken om je dromen waar te maken, samen met ons als onderdeel van onze familie.

meer...



Meer vacatures van Swiss Sense