Inloggen - Registreer  

Account Support Medewerker

YoungConsult - Veldhoven - 22-04-2024 Naar vacature  

Over onze opdrachtgever

Onze opdrachtgever is een internationaal handelsbedrijf en tevens één van de grootste ondernemingen van Nederland, maar ze zijn hun Brabantse karakter onderweg niet verloren. Sinds de oprichting van deze organisatie zijn ze uitgegroeid tot een bedrijf met tienduizenden producten in diverse categorieën. Denk bijvoorbeeld aan speelgoed, maar ook huisdecoratie. De organisatie richt zich op een groot aantal doelgroepen, maar voornamelijk op retailers.

Er heerst een collegiale sfeer waar altijd plek is voor gezelligheid. Onze opdrachtgever staat bekend om het zijn van een goede werkgever die goede secundaire arbeidsvoorwaarden aanbiedt aan zijn medewerkers.

Momenteel groeit de vraag naar de producten, waardoor er meer producten ingekocht en verkocht worden. Hierdoor is de organisatie momenteel op zoek naar een Assistent-Inkoper om het team te versterken.

Jouw werkzaamheden

Samen met je team draag je bij aan het vlot verlopen van het verkoopproces. Je communiceert dagelijks met collega's in de verkoop, inkoop en logistiek om dit te faciliteren. Jouw focus ligt op het administratieve aspect van het verkoop- en orderproces. Als onderdeel van het team werk je aan het optimaliseren van de verkoop van hun producten. Enkele van je taken zijn:

  • Je bent een aanspreekpunt voor klanten, collega’s en diverse afdelingen, hierbij speel je een informerende en adviserende rol
;
  • Je controleert orders op volledigheid en signaleert afwijkingen samen met het verkoopteam;
  • Je zorgt voor zorgvuldige administratieve verwerking van orders in de systemen;
  • Je volgt openstaande orders op en zorgt voor de verwerking hiervan;
  • Je speelt als tussenschakel voor diverse afdelingen zoals verkoop, inkoop en logistiek, en werkt samen aan een efficiënte klantenservice;
  • Je bent verantwoordelijk voor het onderhouden van de klantenservice en speelt hierbij in op de wensen en behoeftes van de klanten;
  • Je voert ad-hoc taken uit voor vertegenwoordigers en klanten, zoals het verstrekken van artikelinformatie en het controleren van de voorraad;
  • Je bent bereid jezelf en je team verder te ontwikkelen binnen de organisatie.

Wie ben jij?

  • Hbo werk- en denkniveau;
  • Je gaat oplossingsgericht te werk;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift, een derde taal is een pré;
  • Je kan overweg met Microsoft Office;
  • Je werkt graag in een informeel team met korte lijntjes;
  • Je wilt je graag ontwikkelen;
  • Je bent flexibel en krijgt energie van verbeterprocessen.

Wat mag je van ons verwachten?

  • Een fulltime baan;
  • Een marktconform salaris;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een uitstekende pensioensregeling;
  • Je krijgt jaarlijks recht op meerdere vakantiedagen;
  • Je kunt deelnemen aan diverse sociale activiteiten georganiseerd door hun actieve activiteitencommissie, waaronder meerdere uitjes per jaar;
  • Je krijgt veel ruimte om zelfstandig zaken op te pakken;
  • Een gezellig team, dat jou helpt met jouw ontwikkeling, o.a. door het aanbieden van aanvullende opleidingen.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van YoungConsult