Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Servicedeskmedewerker

Topicus - Deventer - 09-07-2021 Naar vacature  

Divisie Onderwijs ontwikkelt slimme oplossingen voor het basis- en voortgezet onderwijs. Jij helpt de kwaliteit van het onderwijs en scholen te meten en te verbeteren.

Young Professional

Topicus divisie Onderwijs

Deventer

Jouw werkzaamheden als Servicedesk Medewerker

Eén van de producten van Topicus divisie onderwijs is ParnasSys: hét leerlingvolgsysteem waar wij ontzettend trots op zijn en dat inmiddels wordt gebruikt op 5500 basisscholen (ruim 80% van alle basisscholen in Nederland)! Grote kans dus dat er in jouw directe omgeving mensen met ParnasSys werken.

Als servicedeskmedewerker ben je de spil tussen basisscholen en de interne organisatie en streef je naar een optimale interne- en externe klanttevredenheid.

Als eerstelijns servicedesk medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze gebruikers, je ondersteunt en helpt hen door je kennis over ParnasSys over te dragen via de servicedesk.Dit kan zowel telefonisch als digitaal (via tickets) zijn. Dankzij jouw communicatieve en analytische vaardigheden begrijp je snel de vraag achter de vraag en help je de gebruiker snel weer op weg. Bij eventuele problemen signaleer je snel of er een fout in ParnasSys zit of dat het een gebruikersfout betreft.

Het ParnasSys servicedeskteam bestaat twaalf collegas: vier eerstelijns servicedesk medewerkers, vijf productspecialisten, twee conversiespecialisten en een teamleider. Samen met de eerstelijns collegas zorgen jullie in de ochtend voor telefonische support en in de middag beantwoorden jullie de binnengekomen tickets. Wanneer het gaat om meer complexe vragen en/of tickets die moeten worden uitgezocht, zet je de vraag door naar de productspecialist. Als team zorgen we ervoor dat alle gebruikers snel en goed worden geholpen.

Vereiste ervaring en skills als Servicedesk Medewerker

Je hebt een mbo+ of hbo afgerond. Bij voorkeur heb je ervaring op een servicedesk en heb je kennis en ervaring met zowel IT als ook met het basisonderwijs. Als je gedreven bent om iedere dag verder te groeien, ben je bij Topicus uitstekend op je plek. Maar natuurlijk is ambitie niet de enige succesfactor. Wij vinden deze skills en ervaringen erg belangrijk. Daarnaast ben jij:·

  • Een echte teamplayer met een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Iemand die graag veel in contact is met zijn of haar klanten;
  • Communicatief sterk, zowel mondeling (telefonisch) als schriftelijk (tickets)
  • Iemand met een servicegerichte instelling;
  • Iemand die klanten vriendelijk, behulpzaam en duidelijk telefonisch verder kan helpen;
  • Iemand die niet opgeeft en zich vast kan bijten in een vraag of probleem en pas loslaat als het antwoord boven tafel is;
  • Iemand die analytisch sterk is;
  • Nauwkeurig en oplossingsgericht;
  • Minimaal 32 uur per week beschikbaar.

Jouw ontwikkeling bij Topicus

Je krijgt bij ons veel ruimte en vrijheid om jezelf te ontwikkelen. Omdat we meerdere markten bedienen, heb je toegang tot een enorme schat aan kennis, ervaring en tools. Daarnaast wordt veel energie gestoken in jouw persoonlijke ontwikkeling. Doen waar je goed in bent en waar je energie van krijgt, dát is ons motto. Samen met jouw talentbegeleider bespreek je jouw ambities en wat ervoor nodig is om die waar te maken. Wellicht wil jij over een paar jaar in de lead zijn van grote projecten, maar het kan ook zijn dat jij juist inhoudelijk door wilt groeien tot dé expert in jouw team. Hoe jij jouw toekomst ook ziet, bij ons is het mogelijk.

Wat kun je van Topicus verwachten?

Je komt terecht in een hechte organisatie waar je nieuwe vriendschappen kunt sluiten met collegas die net als jij ondernemend en gedreven zijn. Ook bieden wij je zekerheid. Als jij bij ons op je plek zit, wordt jouw contract omgezet in een contract voor onbepaalde tijd. Verder bieden wij je aantrekkelijke primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Bekijk hieronder de unieke job benefits.

Job benefits

Dichtbij het station

Al onze locaties zijn goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Kom je met de trein naar je werk, dan loop je binnen een paar minuten naar kantoor.

Jouw eigen werkbudget

Iedere Topicaan heeft een eigen werkbudget. Jij bepaalt met dit budget zélf met welke laptop, telefoon en/of tablet je aan de slag gaat. Het uitgangspunt hierbij is dat iedere Topicaan zijn/haar ideale hamer kan selecteren, zonder gedoe. Werk jij liever op een Apple of Windows laptop? Jij staat vrij in je keuze!

Werk en privé balans

We streven voor al onze medewerkers naar een gezonde balans tussen werk en privé, zodat je lekker in je vel zit en optimaal kunt presteren. Je krijgt bij ons daarom veel vrijheid. Je kunt jouw werktijden vrij indelen. We gaan er namelijk vanuit dat iedereen er zelf voor zorgt dat hij of zijn uren maakt en gestelde doelen haalt.

Opleiding

In persoonlijke gesprekken met jouw talentbegeleider bepaal jij zelf welke vaardigheden of kennis je bij Topicus verder wilt ontwikkelen. Natuurlijk kun je vakinhoudelijk doorgroeien, maar het ontwikkelen van zachte vaardigheden - denk aan presenteren, communiceren, onderhandelen en feedback geven en ontvangen - vinden wij net zo belangrijk. Voor beide kun je onder meer kennis events bezoeken of gebruik maken van ons interne trainingsaanbod - Topicus University - waarbij je getraind wordt door mede-Topicanen of externe trainers. Staat jouw gewenste training nog niet tussen ons aanbod? We staan altijd open voor nieuwe ideeën.

meer...



Meer vacatures van Topicus