Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Performance Marketeer
Broad Horizon is een ICT organisatie op het gebied van Data & AI, moderne werkplek, bedrijfsapplicaties, managed hosting, security en cloud. Onder Broad Horizon vallen meerdere labels, waar Cmotions er een van is (behorende bij de Data & AI tak).
Voor onze groeiende organisatie zijn wij op zoek naar eenPerfomance Marketeer
die aan de slag gaat voor het label
Cmotions
.
Ben jij onze nieuwe Performance Marketeer?
Als Performance Marketeer ga jij – in een multidisciplinair team bestaande uit een marketing manager, grafisch specialist, website manager, online marketing manager, communicatie manager, partner manager en collega campagne marketeers – aan de slag met het verder uitbouwen van ons merk, onze reputatie en ons klantenbestand. Dit doen we via een outbound en een inbound marketing strategie, die beide zwaar leunen op de sterke, relevante en authentieke content die veelal geschreven wordt vanuit de organisatie. Jij bent de Performance Marketeer die Cmotions naar het volgende level wil brengen!Wat ga je doen?
- Je bent de bewaker van het merk Cmotions; de brand identiteit, storyline, guidelines en visuals;
- Je managet alle outbound campagne projecten van Cmotions: van campagne ontwikkeling en planning tot asset creatie.
- Daarna van campagne management, distributie, event management tot afronding en rapportage van de resultaten;
- Je hebt een strategische en coördinerende rol in de kanalen die leiden tot inbound aanvragen van Cmotions: website(s), social media en de nieuwsbrief;
- Je hebt een aansturende rol in de content strategie van Cmotions en een coördinerende rol in de ontwikkeling van content die door de Cmotions consultants wordt ontwikkeld;
- Je hebt een sleutelrol in de media en public relations strategie van Cmotions. Hierin word je ondersteund door de communicatie manager en een PR agency;
- Je gaat CRM en Marketing Automation (Microsoft Dynamics 365) inzetten in je inbound, outbound en rapportage verantwoordelijkheden;
- Je communiceert met Management Team en Commerciële & Operationele stakeholders over de plannen en de voortgang;
- Op basis van data onderzoek je motieven, beweegredenen en interesses van onze klant- en doelgroepen.
Functievereisten
Wat vragen we van jou?- Afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau;
- 5-7 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
- Uitgebreide kennis van en ervaring met B2B marketing strategie, coördinatie en executie;
- Uitgebreide kennis van en ervaring met Performance Marketing tactieken;
- Uitstekende kennis van zowel de Nederlandse als Engels taal;
- Ervaring met Google Analytics is een pre;
- Een ondernemende mindset.
- Cmotions staat voor juiste beslissingen nemen door een data gestuurde aanpak. Dan is het logisch dat jij ook data gedreven werkt en denkt. Als persoon ben je analytisch sterk en heb je een echte growth mindset. Hierdoor denk je buiten kaders, probeer je graag nieuwe dingen uit en weet je op de juiste manieren goede resultaten hieraan te koppelen.
Wat bieden we jou?
Werken in een enthousiaste en ambitieuze organisatie in een open, directe en informele cultuur. Je wordt onderdeel van een marketing team met veel specialisten waar je elke dag weer van kunt leren. Jij bent ook een specialist en we bieden je een podium om de andere collega’s ook elke dag een beetje beter te maken. We werken hard en verwachten ook jouw gedreven inzet en daar krijg je veel vrijheid en verantwoordelijkheid voor terug. Cmotions creëert een omgeving waarin jij je talenten verder kan ontwikkelen.En natuurlijk:
- Naast een marktconform salaris, nog veel meer..
- Een informele, relaxte maar technisch hoogstaande data science cultuur
- De mogelijkheid om congressen in Nederland en daarbuiten te bezoeken
- Maandelijkse borrels (met speciaalbier!), bbq’s in de zomer en memorabele feestjes
- Doen wij het goed, dan profiteer jij ook door onze winstdeling
- Een 13’’ MacBook Pro of een Microsoft Surface laptop
- Heerlijke lunches, bereid door onze twee chefs
- Kortingen op diverse verzekeringen en webshops
- Een goede verzekering… mocht er iets gebeuren, wel zo belangrijk!
- Vrije tijd! 25 vakantiedagen. Meer nodig? Dan kun je bijkopen.
- Wij werken nu veel thuis, dus hebben wij een mooie thuiswerkplekregeling
- Mogen we weer naar kantoor, kun je zelf bepalen op welk kantoor je gaat zitten
- En voor later… een kosteloze pensioenregeling.
beslissingen
door data om te zetten naar visuele inzichten.”
Coen van der Snoek, Senior Consultant
meer...Meer vacatures van Cmotions