Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Supervisor Gastenservice - Safaripark Beekse Bergen

Libéma - Hilvarenbeek - 04-12-2022 Naar vacature  

Front Office / Receptie
Locatie
Hilvarenbeek
Contactpersoon
Martine van den Akker (
)
Past deze vacature bij jou?
Sta jij bij je vrienden en kennissen bekend om jouw positieve, enthousiaste en sociale karakter? Heb jij een dienstbaar persoon en breng je jouw kennis, kunde en enthousiasme graag over op anderen? Combineer je dit allemaal met natuurlijk leiderschap om op een positieve manier richting en sturing te geven?

Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn. Lees snel verder!

Gastenservice Supervisor

(28-40 uur)

Hoe word ik Gastenservice Supervisor?

Bij Safaripark en Speelland Beekse Bergen hebben de collega’s van de afdeling Gastenservice het eerste contactmoment met de bezoekers bij aankomst in het park. Ze verstrekken informatie, beantwoorden vragen, ontvangen groepen, verkopen abonnementen of helpen bezoekers bij de controle en/of verkoop van hun tickets. Daarnaast beantwoorden ze ook alle telefoontjes en mailtjes van gasten.

Dit vind je leuk om te doen

  • Eerste aanspreekpunt zijn voor onze gasten: Je verwelkomt onze gasten en zorgt voor een optimale dienstverlenging.
  • Administratief werk: Je handelt reserveringen, online bestellingen en eventuele klachten af, je verwerkt andere correspondentie. Het beantwoorden van e-mail en telefoon.
  • Motiveren en coachen van medewerkers: Je bent een enthousiast persoon die collega’s graag meeneemt in jouw gedrevenheid. Je leert ze graag de kneepjes van het vak, maar ondersteunt hen ook bij drukte en bent een voorbeeld als het gaat om probleemoplossend denken en doen;
  • Ondersteunend aan de Hoofd Gastenservice: Je ondersteunt, samen met de andere supervisor, Hoofd Gastenservice bij haar dagelijkse taken, zoals roosters maken, processen en procedures evalueren en het werven van nieuwe stagiaires of collega’s.
In deze functie rapporteer je aan de Manager Gastenservice.

Hier herken jij jezelf in

  • Je hebt minimaal een afgeronde MBO-4 opleiding in een toeristische of administratieve richting;
  • Je hebt bij voorkeur 1 jaar ervaring in een vergelijkbare rol;
  • Je hebt kennis van en ervaring met het coördineren van werk en het aansturen/motiveren van medewerkers.
  • Je bent een stabiele factor, integer, representatief en communicatief vaardig en vindt het leuk om de kartrekker te zijn in een team, maar ook nog steeds werkzaam te zijn op de werkvloer;
  • Je bent uiterst service- en kwaliteitsgericht met een commerciële inslag en vindt het een sport om de verwachtingen van onze gasten écht te overtreffen;
  • Je bent goed in het plannen en organiseren van werkzaamheden;
  • Daarnaast beheers je de Engelse en Duitse taal. Vanwege de aard van deze functie vind jij het vanzelfsprekend dat je werktijden en werkdagen verspreid zijn over de week. Ook ben je in het bezit van een certificaat Leermeester of bereid om deze training/cursus te volgen.
  • Je hebt een flexibele instelling (weekenden, feestdagen en schoolvakanties behoren tot de normale werkdagen). 

Dit zoek jij verder in een baan

  • Afwisseling, dynamiek en de belofte dat elke dag ook echt anders is;
  • Een mooi salaris. Wij bieden een arbeidsvoorwaardenpakket dat gebaseerd is op de CAO Dagrecreatie. Tevens is er de mogelijkheid voor een collectieve zorgverzekering en diverse kortingen op particuliere verzekeringen;
  • Ruimte voor nieuwe ideeën. Daar staan we altijd voor open. Of je nu een week, maand of een jaar bij ons werkt;
  • De Libéma pas. Met deze pas kun je gratis met 4 personen naar onze attractieparken en dierentuinen;
  • Kortingsregeling op je verblijf bij ons Safari Resort, Lake Resort of Vakantiepark Dierenbos;
  • Veel vrijheid en verantwoordelijkheid om je functie uit te voeren.
meer...



Meer vacatures van Libéma