Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Financieel Manager (property administrator)

Schep Vastgoedmanagers - Zoetermeer - 08-02-2024 Naar vacature  

Senior Financieel Medewerker Vastgoed (Property Administrator)

Fulltime/parttime: 32-40 uur

Jouw uitdaging
Ben jij iemand die financiële processen beheerst met een schep oog voor detail? Stroop die mouwen maar op, want als echte duizendpoot zorg jij ervoor dat alles financieel op rolletjes loopt bij Schep Vastgoedmanagers.

in
Zoetermeer
op zoek naar een
Senior Financieel Medewerker (Property Administrator)
voor
32 tot 40 uur
per week.
Als Senior Financieel Medewerker Vastgoed verzorg je de financiële verantwoording naar eigenaren van onroerend goed. Op administratief gebied ben jij het aanspreekpunt voor accountmanagers, technisch managers en eigenaren. In deze afwisselende functie draag je de gedeelde verantwoordelijkheid over 1 of meerdere portefeuilles.

Je bent onderdeel van de afdeling financiële administratie. Dit team bestaat uit 16 medewerkers verdeeld over de afdelingen property administratie, debiteuren, crediteuren en servicekosten.

Wat houdt het precies in:
  • Jij zorgt ervoor dat de administratie van onze opdrachtgevers/vastgoedeigenaren staat als een huis.
  • Je zorgt ervoor dat onze huuropbrengsten worden geïncasseerd.
  • Je stelt financiële rapportages op. Onder andere: mutatieoverzichten, saldobank verklaringen en budget rapporten.
  • Je verwerkt en licht de grootboeken en journaalposten toe.
  • Jij zorgt ervoor dat alle betalingen op tijd worden gedaan, waarborgsommen worden uitbetaald en je controleert en keurt inkoopfacturen.
  • Verder stel je beheervergoedingen en verhuurcourtages op en verwerk je dit in ons systeem (REMS).
  • Je beantwoordt vragen van opdrachtgevers, huurders en collega’s via zowel telefoon als e-mail.
Wij zoeken
Jij begrijpt als geen ander dat financiële cijfers in orde moeten zijn. Je bent pro-actief, accuraat en je kunt met meerdere zaken tegelijkertijd bezig zijn zonder het overzicht te verliezen. Je bent stressbestendig, leergierig en je kunt goed omgaan met deadlines en pieken in de werkbelasting.

Verder breng je het volgende mee:
  • Een afgeronde mbo+/hbo opleiding op het gebied van finance zoals accountancy, finance & control, bedrijfskunde of vergelijkbaar.
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een financiële functie, het liefst in het vastgoed. Maar we begrijpen ook dat we dan misschien wat veel vragen.
  • Je hebt kennis van en ervaring met financiële processen en met het doen van BTW aangifte.
  • Passie voor je werk, enthousiasme en doorpakken vinden we belangrijke eigenschappen.
  • Je hebt goede kennis van Microsoft Office (waaronder Excel), ervaring met Rems is een pré.
  • Tenslotte een goede beheersing van zowel de Nederlandse en Engelse taal, het kan voorkomen dat je communiceert in het Engels.
Wij bieden
Werken bij Schep Vastgoedmanagers betekent altijd klaar staan voor huurders, bewoners en opdrachtgevers door nét dat beetje extra te geven. Wij waarderen je inzet en willen jou ook nét dat beetje extra geven. We bieden je een plezierige, informele werksfeer met betrokken collega’s. Verder krijg je bij ons:

  • Een salaris tussen de € 3.400 en € 4.500 per maand obv 40 uur per week, afhankelijk van ervaring.
  • Een premievrije pensioenregeling.
  • De mogelijkheid om werk en privé goed te combineren.
  • 26 vakantiedagen (op basis van fulltime dienstverband) en 8,33 % vakantie uitkering.
  • Reiskostenvergoeding indien de reisafstand meer dan 10km is of een volledige reiskostenvergoeding voor het OV.
  • Een fietsplan
  • Werken in een gezellig team waarin er naast dat er hard gewerkt wordt, ook tijd is voor een praatje met elkaar.
  • Toegang tot onze eigen studie academie, waarbij je jezelf door middel van onze vele online trainingen verder kunt ontwikkelen.
  • Elke dag vers fruit op het werk.
Solliciteren

Wij zijn Schep Vastgoedmanagers

Vastgoedmanagement is al bijna 30 jaar ons vak. Wij zijn met ruim 36.000 huur- en koopwoningen een van de grootste woningbeheerders in Nederland. Inmiddels werken wij met circa 180 medewerkers vanuit vier kantoren: Den Haag, Rotterdam, Utrecht en Zoetermeer. Dienstverlening aan en beleving van de huurder/bewoner/eigenaren hebben wij hoog op de agenda staan. Wij werken aan de ruimte voor jouw toekomst.

Zorg jij dat we financieel in control zijn en ben jij de financieel medewerker die wij zoeken? Reageer dan op deze functie. Heb je na het lezen van deze vacature vragen? Neem gerust contact op met Gabriëlle Marshall via 06 – 57 95 60 85 of mail naar hr@schepvastgoed.nl. Zij helpt je graag verder!

Verstuur jouw sollicitatie

Bericht voor recruiters en headhunters
Werving en selectie doet Schep Vastgoedmanagers 100% zelf.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Schep Vastgoedmanagers
Meer Financieel Manager property administrator vacatures