Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Managementassistent

Zuyd - Maastricht - 24-06-2021 Naar vacature  

Functie omschrijving

De managementassistent krijgt administratief-secretariële en organisatorische werkzaamheden vanuit het domeinbrede secretariaat toebedeeld, voornamelijk ter ondersteuning van de directeur IBC, het lectoraat Professional Communication in a Digitalizing Society en het opleidingsmanagement van International Business.

Tot je gevarieerde werkzaamheden behoren onder andere:
  • Alle voorkomende administratief-secretariële en organisatorische vragen en verzoeken van de directeur; denk aan:
  • Agendabeheer met een grote mate van proactiviteit
  • Beheren vergadercyclus van het Management Team IBC
  • Bestellingen catering, vergaderruimtes boeken, enz.
  • reizen boeken
  • relatiegeschenken inkopen
  • Administratief-secretariële werkzaamheden voor het lectoraat Professional Communication in a Digitalizing Society; denk aan:
  • inkoop
  • vergaderverzoeken uitsturen
  • voorbereidingen bij cursussen
  • organiseren van events
  • reizen boeken
  • notuleren
  • mogelijk ook financiële administratie
  • Een aantal domein-brede taken; denk aan:
  • Voorraadbeheer van kantoorartikelen
  • WebShop bestellingen
  • Boeken van reizen (i.s.m. reisagent)
  • Periodieke ondersteuning opleidingsprojecten
  • Ondersteuning bij georganiseerde events, zoals de diploma uitreiking
  • Bijhouden van voorraad laptops en uitgifte aan (nieuwe) medewerkers
  • Voorkomende vragen die bv. vanuit de diensten binnenkomen en opgepakt of doorgezet moeten worden

Wij verwachten dat je: 

  • beschikt over minimaal een MBO-diploma op niveau 4;
  • zeer goede beheersing hebt van de Nederlandse en Engelse taal (B2 schriftelijk; C1 mondeling) in woord en geschrift (harde eis vanwege twee Engelstalige opleidingen en internationale karakter van het domein);
  • een grote mate van zelfstandigheid en eigen verantwoordelijkheid bezit;
  • proactief acteert;
  • stressbestendig bent;
  • gericht bent op professionele samenwerking;
  • integer en klantgericht bent;
  • goede communicatieve en organisatorische vaardigheden bezit;
  • sterke computervaardigheden hebt (Microsoft Office pakket, cybervaardig);
  • een flexibele instelling hebt, enthousiast bent en open communiceert;

Het domein International Business and Communication

Het domein International Business and Communication (IBC) van Zuyd Hogeschool is gevestigd in Maastricht en heeft als missie Educating Global Minds. Het domein herbergt de bacheloropleidingen Vertaalacademie (VAC), Oriëntaalse Talen en Communicatie (OTC), European Studies (ES) en International Business (IB); de lectoraten Professional Communication in a Digitalizing Society en Sustainable International Business en het Bedrijfsbureau. IBC hecht groot belang aan onderwijskwaliteit, onderwijsinnovatie, internationalisering en ondernemerschap.

Arbeidsvoorwaarden

Wij bieden een functie voor 0,6 - 0,8 fte tot 1 september 2022 met mogelijkheid tot verlenging bij de Stichting Zuyd Hogeschool. Het salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring, doch maximaal schaal 7 CAO−HBO (maximum € 3.077,54 bruto per maand bij een fulltime aanstelling). Bij interne kandidaten wordt de huidige duur van het dienstverband aangehouden.

Interesse?

Neem voor nadere informatie over de functie contact op met Gwen Zeles, teamleider Bedrijfsbureau. E-mail : gwenny.zeles@zuyd.nl.

Solliciteren

Je kunt vóór 3 juli 2021 solliciteren door het invullen van je persoonlijke gegevens (voorzien van motivatiebrief en CV) op deze website.
Gesprekken vinden plaats op maandag 12 juli tussen 11.30 en 14.00 uur.
meer...



Meer vacatures van Zuyd