Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Backoffice Medewerker

Smartphonehoesjes - Leusden - 21-09-2021 Naar vacature  

We zijn op zoek naar een parttime Backoffice medewerker voor onze Duitse klantenservice team. Geen zorgen! Als je een beetje Duits kunt spreken en schrijven is dat handig maar het is niet nodig! Het gaat om een flexibele parttime baan voor ongeveer 10-20 uur per week waarbij de uren flexibel zijn in te delen. Ben jij administratief sterk en werk je graag in een hecht team? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga jij doen?

  • Je bent werkzaam bent werkzaam op de afdeling Klantenservice maar houdt je voornamelijk bezig met backoffice gerelateerde werkzaamheden;
  • Je biedt ondersteuning aan onze Duitstalige Klantenservice afdeling;
  • Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van diverse processen, denk hierbij bijvoorbeeld aan: 'geen voorraad orders', refund uitvoeringen, factuur of adres aanpassingen.

Hoe ziet jouw dag er straks uit?

Je begint met een lekkere kop koffie bij ons op kantoor of vanuit huis en opent je mailbox. Je collega's uit het Duitse klantenservice team (die ook gewoon Nederlands spreken) hebben die dag al meerdere klanten geholpen met bijvoorbeeld vragen omtrent een bestelling, track & trace, verkeerd verzonden product. Om dit administratief goed te verwerken zijn wij op zoek naar een parttime Backoffice Medewerker. Aan jou de taak om dat op de juiste administratieve manier te behandelen in onze systemen zodat de klant weer een glimlach op zijn of haar gezicht krijgt.

Hoe ziet het team eruit?

Je komt te werken in ons klantenservice team, dit team bestaat uit ongeveer 30 verschillende collega's verdeeld over meerdere teams. Als parttime Backoffice medewerker hoor jij bij het Duitse klantenservice team dat bestaat uit ongeveer 7 collega's.

Wat verwachten wij van jou?

  • Je hebt minimaal mbo werk- en denkniveau;
  • Je hebt ervaring met administratieve werkzaamheden;
  • Je bent tussen de 10-20 uur per week beschikbaar;
  • Je hebt enige ervaring met administratieve systemen.

Wat krijg je van ons?

  • Een passend salaris;
  • Je werkt bij één van de snelst groeiende e-commerce bedrijven van Nederland;
  • Ruimte voor kennisontwikkeling;
  • Je krijgt, maar dan moet je wel echt op vakantie gaan en ons niet meenemen, 26 vakantiedagen op basis van 40 uur;
  • Reiskostenvergoeding (mocht je op kantoor werken);
  • Een thuiswerkbeleid met passende thuiswerkvergoeding;
  • Een aantrekkelijke pensioenregeling voor later als je ouder bent;
  • Deelname aan ons toffe vitaliteitsprogramma;
  • Tafeltennis, FIFA en tafelvoetbal;
  • Drankjes (wanneer dit weer mogelijk is) op de vrijdagmiddag en legendarische bedrijfsuitjes.

Welk pad bewandel jij?

Jouw sollicitatie is binnen, leuk! We gaan hem direct bekijken en nemen binnen een week contact met je op.
Je wordt gebeld door recruitment of een toekomstig teamgenoot om te bespreken wat je in het verleden hebt gedaan en wat je graag bij Smartphonehoesjes.nl wilt gaan doen.

We nodigen je uit voor een gesprek bij ons op kantoor, waarin we je kennis laten maken met Smartphonehoesjes.nl en kijken of we een match zien.
Het tweede gesprek zal meer de diepte ingaan wat betreft jouw talenten en hoe deze kunnen aansluiten bij de functie.
Voor de meeste functies vragen we je om een ochtend mee te lopen op de afdeling en/of een case te maken. Zo krijgen we een goed beeld of jouw persoonlijkheid en vakkennis aansluiten op de vacature en het team.

Gefeliciteerd, we gaan samen het avontuur aan!
meer...



Meer vacatures van Smartphonehoesjes