Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Teamcoördinator Basisadministratie

De Vrk - Haarlem - 09-04-2024 Naar vacature  

€ 3.365,00 - € 5.034,00
print
share
favorite_border
Wij denken in mogelijkheden, kansen en zijn proactief in onze houding richting onze interne klanten.

Voor de afdeling Financiën en Administratie, sector Facilitair Bedrijf zoeken we een:

Teamcoördinator Basisadministratie

Voor 36 uur per week in Haarlem
Max. € 5.034 (salarisschaal 10)
Toe aan een andere werkomgeving, één die er écht toe doet en waar je elke dag ziet en hoort (sirenes) waar je voor werkt? De Veiligheidsregio Kennemerland (VRK) is een ambitieuze Veiligheidsregio waarin resultaatgerichtheid, eigen verantwoordelijkheid nemen en ambitie om het juiste te doen vanzelfsprekend zijn.

Wij willen onze financiële afdeling verder professionaliseren om zo onze adviesfunctie naar het management nog beter te kunnen uitvoeren. Als Teamcoördinator Basisadministratie heb je hierin een belangrijke rol. Samen met jouw team zorg jij ervoor dat de vastlegging en verwerking van financiële mutaties juist en tijdig verwerkt is. In 2023 is de VRK overgestapt op AFAS als financieel pakket. Jij weet de werking hiervan samen met je team te optimaliseren. Dit vormt namelijk de basis voor de financiële data waarmee we de stuurinformatie voor het management genereren. Voor de optimalisering hiervan initieer je voorstellen en stemt deze af met de financial en business controllers.

Dit ga je doen

Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse inhoudelijke aansturing van de Basisadministratie. Het team bestaat naast jou uit 8 medewerkers en samen met deze collega’s zorg je voor de debiteuren- en crediteurenadministratie, het betalingsverkeer en de aansluiting met sub administraties. Je draagt zorg voor het onderhoud aan het grootboek en voor systematische controles op de financiële vastleggingen. Daarnaast houdt één van de medewerkers zich bezig met verzekeringen. Je coacht en begeleidt de medewerkers, signaleert knelpunten en lost deze op. Ook ben je een belangrijke schakel richting onze accountant bij de controle van de jaarrekening. Je kijkt kritisch naar de bestaande financiële werkprocessen en doet voorstellen voor aanpassingen. Als het nodig is, werk je mee en ben je hands-on.

Overige zaken waar jij je mee bezig houdt:
  • Je draagt zorg voor de maandafsluiting en de interne controle daarop;
  • Je levert een bijdrage aan de samenstelling van de jaarrekening en het balansdossier;
  • Je bent onderdeel van het wekelijks adviseursoverleg en levert daarmee een bijdrage aan de organisatie van de afdelingsprocessen van F&A en het daarbij nagestreefde collectief leiderschap;
  • Je coördineert de (separate) administratie voor de Regionale Ambulance Voorziening, waaronder o.a. facturatie en inning van Vecozo-declaraties en andere rittendeclaraties van Ambulancezorg;

Waar kom je terecht?

Ons team kenmerkt zich door ambitieuze professionals die onze organisatie en eigen ontwikkeling belangrijk vinden. We bieden een inspirerende, gedreven en collegiale werkomgeving. De afdeling Financiën en Administratie is een open, lerend team dat zich laat motiveren door wat de Veiligheidsregio en haar inwoners nodig hebben. Wij denken in mogelijkheden, kansen en zijn proactief in onze houding richting onze interne klanten.

Kom je werken bij ons?

  • Afhankelijk van jouw kennis en ervaring word je ingeschaald in schaal 10 (max. € 5.034,-- o.b.v. 36 uur);
  • Aangevuld met uitstekende arbeidsvoorwaarden, waaronder een Individueel Keuze Budget (IKB) van 18,63% van het bruto jaarsalaris. Extra verlofuren? Extra pensioen? Een nieuwe fiets? Vakantiegeld? Dat bepaal je zelf;
  • Flexibele werktijden; ook thuiswerken is mogelijk, in sommige functies werken wij hybride; wij hebben ook vergoedingen voor thuiswerken en thuiswerkmiddelen;
  • Je krijgt een contract voor een periode van één jaar. Bevalt het van beide kanten, dan treed je vast in dienst.
  • Je kunt je ontwikkelen door het volgen van opleidingen, trainingen en workshops waarbij ook ruimte is voor mobiliteit, vitaliteit en persoonlijke ontwikkeling;
  • Je komt terecht bij een dynamische (crisis)organisatie met o.a. brandweer, GGD, Veilig Thuis, Meldkamer, Ambulancezorg en de ondersteunende afdelingen;
  • Wij stimuleren het vervullen van een nevenfunctie in de regionale crisisorganisatie. Voor meer informatie hierover zie:
  • Waarbij je je aandeel levert aan werkplezier binnen een organisatie die zich blijft ontwikkelen en lerend is.

Wanneer pas jij bij ons?

Wij vinden het belangrijk dat je goede communicatieve vaardigheden bezit, kunt delegeren en complexiteit kan terugbrengen tot de kern. Je bent precies in je werk. Verder heb je een proactieve instelling en kan je de VRK verder brengen in haar ambitie datagedreven te werken. Je wordt onderdeel van een team dat periodiek financiële producten oplevert. Om deze reden is het van belang dat je onder tijdsdruk goed en collegiaal kan presteren. Jij bent de collega die afspraken nakomt en effectief onderdeel uitmaakt van het team. Verder;

  • Je hebt hbo werk- en denkniveau en een financiële opleidingsachtergrond;
  • Kennis van en ervaring met financiële administraties, en met functioneel leidinggeven;
  • Kennis van fiscaliteit en verzekeringen zijn een pré;
  • Wij worden nog enthousiaster als je beschikt over kennis van/ervaring met AFAS; het BBV en/of data gedreven werken.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van De Vrk