Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
OTC Organic
Om de volgende stap in onze groeiambities te kunnen zetten, zijn wij voor ons hoofdkantoor in Dronten op zoek naar een Teamleider Financiële Administratie.
Functieomschrijving:
De afdeling Accounts is verantwoordelijk voor een betrouwbare en volledige vastlegging van de bedrijfsadministratie. Daarnaast voorziet zij de directie van (financiële) managementinformatie.De afdeling bestaat momenteel uit 3 medewerkers (2,6 FTE). Als Meewerkend Teamleider Financiële Administratie ben je verantwoordelijk voor het tijdig (laten) verwerken en controleren van de administratieve gegevens in de financiële administratie. Je zorgt voor de controle op de debiteuren- en crediteurenadministratie en je werkt mee aan alle overige administratieve werkzaamheden. Samen met het team zorg je ervoor dat het financiële proces op rolletjes loopt.
Jouw werkzaamheden zijn:
- Het verzorgen van de maandafsluiting en het opleveren van rapportages aan het hoofdkantoor.
- Proactief inzicht verschaffen en vervullen van signaalfunctie op het gebied van begrotingen en liquiditeit.
- Het coachen en sturen van medewerkers binnen de afdeling Accounts.
- Het vervullen van een aansturende en meewerkende rol op het gebied van;
- debiteurenbeheer,
- verwerken van inkoopfacturen,
- factureren van verkooporders,
- verzorgen van bankbetalingen,
- invoeren en bewerken van stamgegevens in het relatiesysteem,
- uitvoeren van kruiscontroles binnen de boekhouding,
- periodiek doen van diverse aangiftes, zoals omzetbelasting en Intrastat.
We zijn op de eerste plaats op zoek naar persoonlijkheid! Jouw collegiale, hulpvaardige en kritische houding zijn de basis. Je bent cijfermatig sterk, nauwkeurig en zelfstandig. Ook beschik je over goede communicatieve vaardigheden.
Daarnaast zoeken wij iemand met:
- Een afgeronde financiële opleiding op HBO niveau (of MBO+ met HBO denkniveau), bijvoorbeeld richting Bedrijfseconomie.
- Minimaal 2 jaar werkervaring op een financiële afdeling.
- Een “8.00 uur tot ‘
- mentaliteit”!
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. Beheersing van de Duitse/Franse taal is een pré.
- Ruime ervaring met Word en een passie voor Excel.
- Kennis Navision, HR administratie en AVG is een pré.
Wij bieden:
- Fulltime dienstverband (40 uur).
- Training & opleiding die aansluiten op jouw behoeftes.
- Een uitdagende functie in een dynamische werkomgeving.
Mail dan je cv en motivatie naar
. Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Martine Gorter (HR) op telefoonnummer 0885 880 430. Een competentiemeting is onderdeel van de sollicitatieprocedure.
meer...
Meer vacatures van Otc Organics