Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Facilitair Projectmedewerker H&S

Tussenvoorziening - Utrecht - 10-11-2022 Naar vacature  

Wij komen in actie voor mensen in Utrecht en omstreken die het in hun eentje niet redden. Doordat ze geen dak boven hun hoofd hebben, een steuntje in de rug nodig hebben of hun schulden zich blijven opstapelen. Elke dag maken we ons sterk om het leven van onze 1500 cliënten beter te maken. Hoe? Door onze mouwen op te stropen en te doen wat nodig is. Door in oplossingen te denken en elkaars talenten in te zetten. Door ons met hart en ziel te verbinden. Werk jij met ons mee?

 
 
Wij zijn op zoek naar een facilitair projectmedewerker voor 36 uur of 18 uur per week. Gaat de voorkeur uit naar 18 uur per week dan zijn we op zoek naar twee nieuwe collega's!

Dit ga je doen

Als facilitair projectmedewerker werk je bij het team facilitair, onderdeel van de afdeling Huisvesting & Service (H&S).
Je krijgt een rol in het ondersteunen van het primair proces op het gebied van schoonmaak, hygiëne, brandveiligheid, legionellapreventie, voedselveiligheid en inkoop. Daarnaast vervul je de rol van preventiemedewerker (PM). Als PM houd jij je onafhankelijk bezig met veilig en gezond werken in jouw cluster van locaties, hierbij heb je structureel overleg met de betrokken managers.

Naast de wettelijke taken als PM, heb je ook een aantal preventieve brandveiligheidstaken zoals het organiseren en begeleiden van de periodieke ontruimingsoefening. Dit doe je i.o.m. de BHV’ers van de locatie, na de oefening wordt er geëvalueerd en worden eventuele verbeteracties opgepakt.

Je werkt als een echte facilitaire duizendpoot nauw samen met de andere teams binnen H&S: Woningbeheer, Recepties en Projecten. Als preventiemedewerker ga je ook samenwerken met de aandachtsfunctionaris veilig werken op de locatie b.v. d.m.v. het houden van incidentanalyses met de teams.

Je maakt de verbinding tussen de verschillende locaties/teams, waarbij je het einddoel, een prettige en veilige woon- en werkomgeving, niet uit het oog verliest.

Taken zijn

  • Implementeren van nieuwe werkwijzen/methodes i.s.m. betrokkenen
  • Bijdrage leveren aan facilitair contractbeheer
  • Bijwerken en -houden van diverse facilitaire overzichten
  • Uitvoeren van interne audits en mede zorgdragen voor adequate opvolging
  • Opstellen en bijhouden van afspraken en actiepunten ten behoeve van projecten, inclusief het ‘najagen’ van betrokken collega’s en verantwoordelijke managers
  • Bespreken aandachtspunten uit de RI&E, incidentmeldingen, de periodieke veiligheidscheck op locatie en de signalen die je hebt opgepikt vanuit de teams.

Dit ben jij

Gedreven om een bijdrage te leveren aan het veilig en gezond werken in een dynamische organisatie. Jij bent sterk en proactief in je communicatie, een goede gesprekspartner en leg je de uitkomsten met gemak vast. Je bent sociaal en weet mensen mee te nemen om samen het doel te behalen.

Je werkt planmatig en gestructureerd, kan realistische inschattingen maken en prioriteiten stellen. Verder ben je zelfstandig en stuur je proactief op het proces. Resultaat- en doelgericht ga je aan het werk. Je onderneemt concrete en gerichte actie en zet door.

Je bent een verbinder en een kei in samenwerken op verschillende niveaus. Je hebt oog voor detail en probleemsituaties zie je op tijd. Daarnaast ben je flexibel en oplossingsgericht. Tot slot sluit je aan bij de dynamiek van onze organisatie.

Je bent doortastend en daadkrachtig.

Verder heb je

  • MBO+/HBO denk- en werkniveau
  • Affiniteit en interesse in facilitaire zaken en veilig en gezond werken
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring, kennis van en ervaring met de genoemde facilitaire thema’s
  • Het is handig als je ervaring hebt met brandpreventie, BHV, RI&E en Arbo wet- en regelgeving. Heb je dat (deels) niet, dan kun je daarvoor worden getraind/opgeleid.
  • Ervaring in de zorg is een pre.

Dit krijg je van ons

  • Een salaris tussen €2.564 en €3.581 (schaal 7 van de cao Sociaal Werk).
  • Een individueel keuzebudget van ca. 18% van je brutosalaris + 1,5% individueel loopbaanbudget.
  • Een jaarcontract. Zijn we na een jaar allebei nog blij? Dan hopen we dat je blijft.
  • Allerlei cursussen en trainingen om jezelf te ontwikkelen.
  • Reiskostenvergoeding en pensioenregeling volgens de cao Sociaal Werk.

Iets voor jou?

Denk jij: ‘Die baan is echt wat voor mij!’. Stuur dan je motivatie + CV in via de solliciteer button! Voor deze vacature geldt geen sluitingstermijn. De vacature staat open totdat we een geschikte collega hebben gevonden.

Heb je vragen over de functie? Bel gerust met Femke Castenmiller, teamleider Facilitair, op 06-30 70 81 26.
 
Onze organisatie is divers. Zo vertegenwoordigen onze medewerkers en cliënten ruim 50 nationaliteiten.
meer...



Meer vacatures van Tussenvoorziening